"setki sprzeciwów" - a może miliony? Jasne części osób się to nie podoba - a konkretnei pAN sZajewski to im wmawia i przekonuje. Startował na wójta - przegrał, radnego - przegrał, sołtysa - przegrał, a więc nie miał dość zaufania we własnej wsi. I jakim prawem wypowiada się w imieniu mieszkańców gminy Wólka?
|
|
Może wsrzymać roboty pod warunkiem, że wczesniej decyzja miała rygor natychmiastowej wykonalności. |
|
Cmentarz został przeniesiony, a niewybuchy (i niewypały) wydłubane z ziemi. Brak inwestorów to jest teraz - z powodu braku lotniska, a nie z powodu jego bliskości. Brak możliwości rozbudowy także spowodowany jest obecnością kartoflisk zamiast uzbrojonego terenu. No ale widać dla ciebie ważniejsze są susły, szumiący (i zaśmiecony) las i dziurawa droga do Mełgwi. Takie "swojskie klimaty" i ciągłe utyskiwanie na Polskę B........ |
|
Brawo nareszcie coś się zrobi i w mateczniku PISu , może te oszołomy przestaną wszystko psuć.
"Mysleć, wiecie, trza na opak!
Bo nieważne, czyje co je,
Ważne to je, co je moje!"Niestety takie myślenie jak w/w tekście piosenki SP. K. Grześkowiaka pokutuje w tym zaścianku.
|
|
N scianie wschodniej dwa lotniska winne powstac rejon Lublina czli Swidnik i Bialystok.
Na poludniu Nowy Targ to number one w calej Polsce.
Analiza liczby lotnisk podanej na stronie
http://www.airportsbase.com w stosunku do liczby mieszkancow wskazuje ze Polska ma za mala liczbe lotnisk.
|
|
SPADAJ !! znów szukasz? nieważne,kto gdzie i kiedy ważne że coś się dzieje,trzeba bylo ubiec artykul i dac od siebie informację na ten temat wtedy bylbyś w porządku wobec czytelników !! |
|
a od kiedy to lotnisko przyciąga inwestorów do regionu gdzie nie ma nic poza polami i drzewami, kto tu postawi fabryki, to że prezes wyląduje to nie znaczy że jeszcze tu coś będą stawiać, bo po co i gdzie , Lubelszczyzna przestała być już dawno regionem gdzie coś się dzieje, jest w tyle nawet za Podkarpaciem i żadne lotnisko tego nie zmieni, biedne Hamburczyki omanione marzeniami o dostatku w Polsce C |
|
ŚWIĘTA RACJA |
|
Widocznie nie macie pjęcia co piszecie. Na potwierdzenie podaje link -> http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100714/RZESZOW/302529302 Widać na przykładzie lotniska w Jasionce że przyciąga firmy i fabryki . |
|
A może dobry gospodarz przyciaga inwestorów, a nie lotnisko? Nie przyszło Ci to do głowy? |
|
Racja, więc nie budujmy nawet lotniska, bo skoro niczego innego nie ma to po co nam to lotnisko. |
|
Haha dobre. Wyliczmy co tu nabazgrałeś: 1."nie liczą się susły" - a ze względu na kogo lotnisko zostało przesunięte, jak nie ze względu na susły właśnie. I może to przez działania spólki lotniczej duża część z nich wyginęła, co? 2."nowe domy, które władze Hamburka..." - nie władze Świdnika, tylko okolicznych gmin jak już, czyli Wólka, Mełgiew, więc nie do Hamburka (widzę kompleksy) miej pretensje o pozwolenia na budowę domów. 3."130 ha lasu" - a byłeś chociaż raz w tym lesie, ze narzekasz? Ten las praktycznie wszyscy mieszkańcy Świdnika omijali z daleka (oprócz zbieraczy niewybuchów), nie pełnił on żadnych funkcji rekreacyjno-wyoczynkowych, nikt na spacer ze względu na trudną dostępność się tam nie zapuszczał. 4."rury gazowe do Hamburka" - skoro piszesz hamburk, to śmiem twierdzić, że w Świdniku nie mieszkasz, więc co cie k***a te rury interesują? Tym bardziej, że nie masz pojęcia gdzie leżą, tylko powielasz jakąś zasłyszaną opinię zaślepionych przeciwników budowy lotniska. 5."niewybuchy" - w końcu ktoś się wziął za odminowanie lasu, więc to chyba dobrze? Czy lepiej, żeby w końcu doszło do jakiejś tragedii? 6."koniec rozwoju osiedla Felin" - ??????? Faktycznie, osiedle Felin leży tuż przy samym lotnisku i na pewno samoloty będą miały ogromny wpływ na jego rozwój. Swoją drogą, jakby teraz Felin się w ogóle rozwijał. 7."brak inwestorów w Strefie Ekonomicznej" - no to jest dopiero argument, lepszego w zyciu nie słyszałem. Dwie strefy ekonomiczne w pobliżu lotniska (świdnicka i lubelska), świdnicka przy samym lotnisku, więc to lotnisko jest dla nich krokiem milowym do rozwoju, a nie tak jak piszesz. Hehe do bry argument;) 8."brak mozliwości rozwoju" - byłeś tam, widziałes tereny pod przyszłe lotnisko, czy znowu powielasz gdzieś tam zasłyszany argument? Lotnisko już teraz będzie mogło przyjmować samoloty zabierajace do 200 pasażerów i majace zasię bodaj do 5000 km, ale tobie to za mało jak rozumiem na początek? W końcu Lublin to Warszawa i niesamowity potencjał, najlepiej jak mielibyśmy u siebie od razu drugie Heathrow. Inna sprawa, że lotnisko ma mozliwości rozbudowy, jak nie wierzysz to tam POJEDŹ i zmierz linijką. 9."likwidacja drogi do Mełgwi" - to najlepsze. Zamiast tej dziurawej drogi do Mełgwi, z Lublina do samego lotniska bedzie prowadziła ładna, równa droga, obwodnica pólnocna Lublina będzie sie kończyła w tamtych rejonach (co wiecej jej budowa nie ma zwiazku z budową lotniska, wiec nawet jak wolisz jeździć tymi dziurawymi drogami to niestety, ale obwodnica prędzej czy później powstanie), a i zapewniam cię, że Mełgiew też nie zostanie odcięta od świata, więc spokojnie równą drogą do Pana Szajewskiego zdołasz dojechać, żebu mu podziękować. No, ale ttrzeba było znaleźć jakieś głupie argumenty, typu brak rozwoju stref ekonomicznych z powodu lotniska, czy w końcu ucywilizowanie dróg w tamtych rejonach, a ty przecież wolisz te dziurawe. Masz jeszcze jakieś fajne argumenty w zanadrzu??? |
|
KOLEGO PRZECZYTAJ SOBIE DZISIEJSZY ARTYKUŁ DW A DOPIERO POTEM SIĘ PODNIECAJ BO KOMPLETNE BZDURY WYPISUJESZ |
|
skoro niczego innego nie ma to może niech zaczną od czegoś innego, to tak jakby wybudować miasto a dojeżdżać do nich drogą polną nie sądzisz, może niech wkońcu ktoś pomyśli o dojeździe, o ekspresówce a nie o dziurawej drodze Lublin-Piaski, może o jakichś inwestycjach które rozwiną ten region w stylu jakiejś fabryki, może inwestycja w nowe technologie, wtedy ktoś tu będzie może przylatywał, coś zobaczyć i inwestować, bo jak narazie to nie ma po co, a to że wyjdzie z samolotu na lotnisku to nic nie da bo poza tym lotniskiem dalej będą drzewa i buraki na około, pzdr Świdnicką metropolię z której udało mi się na szczęście wyemigrować |
|
A co ma droga Lublin-Piaski do lotniska??? Jedno buduje samorząd województwa przy wsparciu kasy unijnej, a drugie GDDKiA, więc jedno do drugiego ma się tak jak d*** słonia do dupy żyrafy. I jedno i drugie może powstać w jednym czasie (i z tego co wiem akurat te dwie inwestycje mniej więcej w tym samym czasie mają powstać). Kasa na jedno i drugie płynie z zupełnie innych źródeł, więc w czym problem? A ty myślisz, że jak nie będzie lotniska to ktoś chętniej będzie tu inwestował, niż jak to lotnisko będzie? To biznes ma nakręcać powstawanie infrastruktury typu drogi, kolej, lotniska, czy może na odwrót? To chyba właśnie dobra infrastruktura nakręca biznes, więc najpierw budujmy, później liczmy na efekty, a nie na odwrót. Inna sprawa, ze trochę firm wokół lotniska już funkcjonuje (świdnicka strefa ekonomiczna, strefa na Felinie, PZL-Świdnik), ale ty wolałbyś, żeby najpierw zainwestowano tu miliardy, do tego, żeby pojawiły się tutaj miliony turystów, a później dopiero wybudujemy infrastrukturę (sam napisałeś, że wokół tylko drzewa i buraki, więc jak powstaje infrastruktura to źle, jak jej nie ma to tym gorzej). I szybka kolej, drogi ekspresowe nie mają nic do lotniska, na to poszło konkretne dofinansowanie Z UE, którego na nic innego nie można przeznaczyć i w niczym to nie przeszkadza, żeby samorząd starał się o kolejne dotacje na infrastrukturę, bo chyba zadnego limitu nie ma. Wszystko zależy od obrotności władz województwa, a że mamy ich jakich mamy to już temat na inną dyskusję. |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|