Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Port Lotniczy Lublin wciąż na wielkim minusie. Kiedy może zacząć zarabiać na siebie?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 8 lipca 2019 r. o 07:00 Powrót do artykułu
A ile będzie straty jak sie Radom otworzy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prezes lotniskowej spółki Krzysztof Wójtowicz DO NATYCHMIASTOWEJ DYMISII ten facet nie potrafi zarządzać lotniskiem PSL się do niczego nie nadaje On nie ma pojęcia o prowadzeniu portu. Na co czekają władze miasta czyżby kolejny układ. Wywalcie prezesa to nieudacznik. WYWALCIE TEGO BEZNADZIEJNEGO PREZESA!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Komu to potrzebne?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego z tego lotniska nie ma zadnych wylotow biur podrózy a jak byly to cena byla o 300 zl /os drozsza niz z Warszawy gdzie inne mniejsze lotniska maja nizsze ceny? Przy takiej cenie to wiadomo ze 4 os rodzina poleci z Warszawy. To lotnisko obsluguje jedynie loty zmywakowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CARPATAIR - Jak zakończyła się sprawa?? kasa wróciła?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Firma z zarzadem urzednikow i nie konczacym sie zrodlem publicznego dofinansowania - jaki moze byc efekt ? zawsze beda straty a prezes i zarzad beda pobierac dobre pensyjki i pewnie za chwile nagrody sobie beda przyznawac nawzajem. Nie maja zadnego parcia zeby ta sytuacje zmienic. Panie prezesie dlaczego od poczatku istnienia portu nie udalo sie na czas wakacji utworzyc polaczen do turystycznych regionow i jak mieszkancy musimy jezdzic do Warszawy i tam zostawiac pieniadze ? w czym jest Lublin gorszy ? dlaczego nie postara sie pan zeby LUZ byl realna konkurencja dla lotnisk Polski wschodniej/centralnej ? Latwo wyciagnac lapke po kolejne 30mln trudniej skutecznie zarzadzac. W firmie prywatnej LUZ by wyszedl na.prosta w 2lata, a takich prezesow rynek by pozegnal po 1 kwartale
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to już jak się pofotografowali się burmistrz Świdnika i inne środowiska pisowskich urzędnikow. Bo otworzyli nową część terminalu, ludziom wmówili, że to kolejny sukces, obok placu bolka i lolka.... żenada i realny poziom przygotowania do pełnienia funkcji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O 9,00-9,30 na forum zawita dewelo-troll i POinformuje wszem i wobec (w 20 komentarzach wrzuconych w ciągu 20 minut), że "Lotnisko się rozwija" (z winy pis nieco wolniej niż by mogło) oraz wyminusikuje wszystkich "malkontentów".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Typowa Polska "D"....gdzie się podziali Ci ambicjonerzy, którzy na siłę budowali port lotniczy, niech teraz działają !!! Jest pełnia lata a z Lublina tylko Londyn, Antwerpia ( dla P. Kruk) i Wa-wa ??? Jeżeli nie południe to może wschód Krym, Moskwa....czy Ułan Bator ????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Krzysio ŻUK miał pomysł budowy lotniska za kredyty, a Krzysio WÓJTOWICZ doprowadza do bankructwa. Obaj powinni być w jednej celi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a może "dać" na lotnisko wybitnego organizatora i zarządcę cudzych pieniędzy na lotnisko a prezesa posadowić w lubelskim ratuszu. To byłoby ciekawe. Szkoda tylko senatorskich aspiracji tego kudłatego inaczej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nikt tego nie chce przyznać ale ktoś musi. Lotnisko nigdy nie będzie przynosić zysków. Wiadomo było to od początku. TO będzie kolejna skarbonka do wyrzucania kasy by zaspokoić czyjeś ambicje. A mieszkańcy niech płaca skoro im to jest na rękę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Once upon on time.....na Odlewnie Lublin trzeba było dołożyć 10mln i to było nie do przyjęcia? a dzisiaj można stale do czegoś dopłacać i jest OK!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko rozumiem, tylko w tej sytuacji po ch.j była rozbudowa terminala? Ten kto podjął decyzję powinien siedzieć za niegospodarność.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ile jest wakacyjnych czarterów z tego lotniska? Odpowiedź: NIE MA ŻADNYCH! To gdzie tu mowa o zyskach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkam w Lublinie i od początku planów budowy lotniska pisałem że lotnisko nie ma sensu bo bedzie generować koszty i  będzie miejscem eksportu siły roboczej dla ówczesnych władz . Optowałem za szybklimi połeczeniami z Warszawą  drogowymi i kolejowymi ale geniusze "wypirdki mamuta" trwali przy budowie lotniska bo to dawało kase  nawet pod stołem nie wspominając o stanowiskach dla kolesi. . Latam średnio rocznie około 10 razy zawsze z Warszawy , bo dojazd do warszawy 2,5 godziny samochodem przez Radom,. W Lublinie są  niestety tepi ekonomiści co uzasadniali budowę tego lotniska tylko dlaczego mam sie dokładac do nieudaczników z moich podatków , ale jak ktoś jest ograniczony umysłowo to buduje sobie lotnisko bo nic innego stworzyc nie może. Właśnie wróciłem i w sąsiednim kraju odwalono takie miejsce gdzie ciągnie fascynatów militariów z całej Europy a w Polsce g...o 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdzie są połączenia na które było największe bum? Gdzie kursu do Gdańska chociażby? Zacznijmy od małych rzeczy które były opłacalne a potem wielkie biznesplany
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MPK , MOSIR , PKS Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej także poniosły straty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i dobrze bo dopóki nie dogadają się z przewoźnikami o konkretnych trasach to nic z tego nie będzie. Zamiast dać trasy chociażby do Edynburga czy Glasgow to myślą że zbiją kokosy np na Kijowie. Tylu nas mieszka i pracuje w Szkocji ale co tam.... przecież jest zawalony Modlin a w Lublinie niech hula powietrze....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co na to doktor ekonomi żuk ?. Czy balcerowicz był jego promotorem?. Inwestycje dla swojaków. Na koszt pozostałych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...