Odnośnie tej bocznicy dla pociągów towarowych - co za geniusz zaprojektował ją tak, że znowu trzeba będzie wyciąć kawałek lasu, aby ją pociągnąć do lotniska? Nie można było jej dać odrobinę w prawo, by szła pomiędzy drogą i lasem, a nie przez ten i tak skromny już kawałeczek lasu? :blink:
|
|
Ja bym się skupił jednak na ruchu osobowym i to na trasach Lublin-Hrubieszów, Lublin-Włodawa oraz Lublin-Warszawa i Lublin-Wrocław - z tych pierwszych destynacji importujemy maturzystów, a tymi drugimi eksportujemy wykształcone u nas kadry - ten mechanizm działa od lat i gwarantuje overbooking (zamawianie większej ilości biletów niż dostępna). No chyba, że traktujemy tych ludzi jak buraki to wtedy można to nazwać cargo - nawet agrocargo...destynacji !!! weź pie rdol nij się w łeb |
|
Odnośnie tej bocznicy dla pociągów towarowych - co za geniusz zaprojektował ją tak, że znowu trzeba będzie wyciąć kawałek lasu, aby ją pociągnąć do lotniska? Nie można było jej dać odrobinę w prawo, by szła pomiędzy drogą i lasem, a nie przez ten i tak skromny już kawałeczek lasu? :blink:Ja i moi koledzy NIE ZGADZAMY SIĘ na żadną bocznicę kolejową i na wycinanie lasu ! Jakby co, to pójdziemy do samej Brukseli albo Strasburga ! |
|
cargo jestem za air port Lublin duzo zyska powinien powstac jak najszybciej dogadajcie sie z Frankfurtem to zobaczycie od czego zaczynali a dzis sa paniska
|
|
cargo jestem za air port Lublin duzo zyska powinien powstac jak najszybciej dogadajcie sie z Frankfurtem to zobaczycie od czego zaczynali a dzis sa paniska77 % cargo wozi Okęcie, kilkanaście % Katowice i Gdańsk, nędzne resztki pozostałe lotniska. dopiero będzie biznes w Świdniku |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|