Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Hwdp i Siemoniakowi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hwdp Siemoniakowi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tal to wszystko zdechnie na Lubelszczyźnie - do końca. tutaj ma być skansen, turystyka, rekreacja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z czego spora część jak nie większość to osoby, którym niedużo brakuje do emerytry, i odchodzą dobrowolnie, biorą bardzo dużo pieniędzy na początku a potem pobierają swiadczenie póki nie odejdą na normalną emeryturę, więc tragicznie nie jest, kilka razy już słyszalem jak na ulicy starsze osoby o tym gadają i mówią, że są bardzo zadowloeni że stamtąd udało im się uciec :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A tym czasem w PZL Mielec odchodzi 510 osób, ale .... : "Wśród tych, którzy zdecydowali się odejść, najwięcej, bo ponad 60 proc., to ci, którzy przepracowali w Mielcu 15 i więcej lat. Oni dostali najwyższe odszkodowania - aż 22 pensje. Plus jeszcze odprawy wynikające z kodeksu pracy i układu zbiorowego pracy. To dodatkowo siedem pensji" Wśród tych, którzy zdecydowali się odejść, najwięcej, bo ponad 60 proc., to ci, którzy przepracowali w Mielcu 15 i więcej lat. Oni dostali najwyższe odszkodowania - aż 22 pensje. Plus jeszcze odprawy wynikające z kodeksu pracy i układu zbiorowego pracy. To dodatkowo siedem pensji" http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,18400854,z-pzl-mielec-pracownicy-odeszli-sami-nowy-wlasciciel-to-szansa.htm Czekamy zatem na adekwatne PDO w Świdniku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gratuleje PO i przetargu na zakup śmigłowców. Powinniście płacić tym ludziom co miesiąc pensie z własnej kieszeni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale pan Borys i spółka zostaje na sutym etacie?? obrońca uciśnionych...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I wyszło szydło z worka. AGUSTA WESTLAND i jej zapyziałe kierownictwo w dupie ma własnych pracowników...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I wyszło szydło z worka. AGUSTA WESTLAND i jej zapyziałe kierownictwo w du*** ma własnych pracowników...
A, gdzie ma POwski rząd kierownictwo AGUSTA WESTLAND i pracowników ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gratuleje PO i przetargu na zakup śmigłowców. Powinniście płacić tym ludziom co miesiąc pensie z własnej kieszeni.
Polecam przyjrzeć się dokładnie o co chodziło a potem zabierać głos w sprawie. Włoskie PZL Świdnik tak samop jak Amerykański mielec nie spełniły wymagań postawionych w przetargu i przetarg przegrał. PROSTE. Następnie spółki te próbowały wymusić decyzje o zmianie zwycięzcy przetargu (ustawić przetarg) poprzez media tłumacząc że przetarg został ustawiony - Hipokryzja   Ale dla was to i tak przekręt bo wybrali Francuskiego Airbusa a nie "polskie": AugustaWestland - A Finmeccanica Company (Office: Piazza Monte Grappa n4 - 00195 Rome - Italy) albo Sikorsky Aircraft Company (6900 Main ST Stratford CT 06615, United States of America)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Polecam przyjrzeć się dokładnie o co chodziło a potem zabierać głos w sprawie. Włoskie PZL Świdnik tak samop jak Amerykański mielec nie spełniły wymagań postawionych w przetargu i przetarg przegrał. PROSTE. Następnie spółki te próbowały wymusić decyzje o zmianie zwycięzcy przetargu (ustawić przetarg) poprzez media tłumacząc że przetarg został ustawiony - Hipokryzja   Ale dla was to i tak przekręt bo wybrali Francuskiego Airbusa a nie "polskie": AugustaWestland - A Finmeccanica Company (Office: Piazza Monte Grappa n4 - 00195 Rome - Italy) albo Sikorsky Aircraft Company (6900 Main ST Stratford CT 06615, United States of America)
Jak zmiana zwycięcy przetargu? Czy pozew sądowy i wcześniejsze wystąpienia coś mówią o zmianie zwycięcy przetargu? Postulat w każdej wersji jest jeden unieważnić przekręt śmigłowcowy. Francuski złom ma trafić tam, gdzie jest jego miejsce. Nad Sekwanę. Trafi tam wcześniej, czy później.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zmiana zwycięcy przetargu? Czy pozew sądowy i wcześniejsze wystąpienia coś mówią o zmianie zwycięcy przetargu? Postulat w każdej wersji jest jeden unieważnić przekręt śmigłowcowy. Francuski złom ma trafić tam, gdzie jest jego miejsce. Nad Sekwanę. Trafi tam wcześniej, czy później.
Wszystkie śmigłowce staną się z upływem czasu złomem - najlepiej nic nie mieć? W przetargu miał być wybrany następca Mi-8/Mi-17. To jest spory śmigłowiec. Z oferowanych produktów tylko francuski był najbliżej rozmiarom Mi-8. AgustaWestland wraz z Airbusem Helicopters mogły wystawić wspólnie NH 90 ale tego nie zrobili z sobie tylko znanych powodów. Bardzo możliwe że to byłby zwycięzca. AW 149 czy UH-60i może zastąpić Sokoła ale nie Mi-8. ... no ale przecież wybory sie zbliżają - trzeba się pokazać - niech prosty lud chłonie co trzeba a potem niech odda głos na kogo trzeba
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkie śmigłowce staną się z upływem czasu złomem - najlepiej nic nie mieć? W przetargu miał być wybrany następca Mi-8/Mi-17. To jest spory śmigłowiec. Z oferowanych produktów tylko francuski był najbliżej rozmiarom Mi-8. AgustaWestland wraz z Airbusem Helicopters mogły wystawić wspólnie NH 90 ale tego nie zrobili z sobie tylko znanych powodów. Bardzo możliwe że to byłby zwycięzca. AW 149 czy UH-60i może zastąpić Sokoła ale nie Mi-8. ... no ale przecież wybory sie zbliżają - trzeba się pokazać - niech prosty lud chłonie co trzeba a potem niech odda głos na kogo trzeba
Te śmigłowce Caracal, to ogólnie mówiąc, już są złomem... W przetargu miał byc wybrany śmigłowiec, który zastapi dotychczasowa flotę śmigłowcową polskiego wojska: od śmigłowców SH-2G - 6 ton, śmigłowców Sokół - 6,4 t śmigłowców Mi8/17 - 12,5 t do śmigłowców Mi14 - 14 ton   W 2 akapicie twierdzisz, że AH mogła wspólnie z AW wystawić śmigłowiec NH90 i prawdopodobie, to NH90 byłby zwycięzcą. No dobrze, ale w pierwszym akapicie powiedziałeś, że francuski był najbliżej rozmiarom Mi8. Jaka jest logika twoich twierdzeń skoro Caracal na 28 miejsc pasażerskich, a NH90 ma 20 miejsc dla pasażerów. To który ś-ce według Ciebie powinien być wybrany? Nie mógł, również wchodzić w rachubę AW101, który ma 30 miejsc pasażerskich, bo takie ograniczenia wprowadziła komisja przetargowa. Wyjaśniam Ci, że ze struktury własności firmy produkującej NH90 wynika żę: AH niemiecki + AH francuski posiadają łacznie ponan 62% udziałów. AW - ponad 30%. Fokker - 5% Więc, tylko Airbus Helicopters mógł zadecydować o wystawieniu śmigłowca NH90 do przetargu. Jak widać, nie wystawił, bo wolał wystawić złomiastego Caracala, aby nie dzielic się kasą z partnerem.   Wypowiadałeś się, że gdyby został wystawiony NH90, to pewnie wygrałby przetarg. PZL-Świdnik w przetargu wystawił śmigłowiec AW149 PL. To jest wresja z silnikami takimi samymi jak NH90 i taka sama konstrukcja wirnika nośnego jak w NH90. Parametry AW149 PL przewyższają NH90, jest to śmigłowiec najnowocześniejszy na świecie w tej klasie. Róznica byłaby taka, że miałby 2 miejsca pasażera mniej, niż NH90 - 20 miejsc. AW149 PL - 18 miejsc. Więc wytłumacz mi, dlaczego dopuszczasz, że NH90 mógłby być, a AW149 PL już jest beeeeeee. To całe tłumaczenie popleczników Caracala kupy sie nie trzyma. Ustawiono przetarg pod francuski złom, ograniczono masę śmigłowca do 11 ton (wykluczenie AW101 i  BlackaHawka H92- 12 ton), Wszystko już jasne?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jakaś hipokryzja.Mowa jest o zwolnieniu 100 osób,a w tym samym czasie trwa rekrutacja do PZL przez Manpower.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaka jest logika twoich twierdzeń skoro Caracal na 28 miejsc pasażerskich, a NH90 ma 20 miejsc dla pasażerów. To który ś-ce według Ciebie powinien być wybrany? Polecam porównanie objętości kabiny ładunkowej EC 725, NH 90 i AW 149. Zarówno Caracal i NH 90 mają podobne wymiary, AW 149 - znacznie mniejszą. Do tego NH 90 ma tylną rampę załadunkową. Kolejna sprawa, że Airbus wszedł do przetargu jako ostatni, po zwiększeniu go do 70 śmigłowców, gdy Agusta już wystawiła AW 149. AW 149 nadal nie jest gotowym produktem i nie będzie w czasie wymaganym przez MON. Ograniczenie masowe do 11 t wynika z warunków przyjętych przy budowie nowych okrętów dla MW, i jest to wielkość wystarczająca dla śmigłowca ZOP, CSAR, i dla wojsk specjalnych, czy jest wystarczający do transportu żołnierzy na lądzie? Mam wątpliwości, ale tych będzie tylko 16 więc jest nadzieja, że pojawi się w przyszłości coś większego. Nie zapominajmy że wszystkie śmigłowce spełniał kryteria wielkościowe, ale do ich porównania nie doszło z innych względów. Gdyby Agusta zaproponowała śmigłowiec skończony, mający możliwość wypełnienia stawianych przed nim zadań, a Sikorski śmigłowce z pełnym wyposażeniem moglibyśmy dyskutować który jest lepszy. W sytuacji jaką aktualnie mamy, czyli z dużą presją czasu, nie ma czasu na nowy przetarg, ani czekanie na skończenie AW 149. Sytuacja ta jest oczywiście wynikiem wieloletnich zaniedbań ze strony MON, a teraz przyszedł czas na ratowanie tego co cały czas odkładali, dobre i to...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...