Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ryanair stawia na konkurencyjne dla Świdnika lotnisko: Modlin podetnie nam skrzydła

Utworzony przez ostoja, 20 października 2011 r. o 06:22
Jak zwykle w Lublinie.
Ostatnio edytowany 20 października 2011 r. o 15:37
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zbigniew napisał:
Moim skromym zdanie bardziej przyszłościowo i perspektywicznie myśli nasz samorząd, bo Lubelszczyznę , jak i całą Polskę może tylko cud uratować.
święte słowa!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hej wiejskie burki,zacofańcy i kompleksiarze! Wyszczekaliście się już? To spójrzcie w oczy faktom: W Lublinie i okolicach nigdy, powtarzam nigdy nie działo się tyle w kwestiach infrastrukturalnych i połączenia z tzw. światem co teraz. Buduje się droga S17 Piaski-Kurów na odcinku 70 kilometrów wraz z obwodnicą Lublina. Będzie to droga o dwóch jezdniach i 4 pasach ruchu (na obwodnicy Lublina będzie 10 kilometrowy odcinek o 6 pasach ruchu). Mieliście kiedyś tak dobrze?Chyba nigdy. Więc nie szczekać. Narzekacie,że buduje się lotnisko w Świdniku? Jeszcze niedawno szaleńcy chcieli ja stawiać 40 kilometrów od Lublina w Niedźwiadzie.Wtedy byłoby lepiej? Wątpie. Za rok będziecie mieli możliwość w ogóle polecieć gdziekolwiek z waszej okolicy z lotniska w Świdniku a nie dymać do Warszawy,Rzeszowa,czy Krakowa i tam zostawiać swoją kasę, zamiast pompować ją w swój region. Przejedzcie się na ulicę Mełgiewską i zobaczcie jak te slumsy się zmieniają i jak się buduje kolejna miejska arteria która będzie dojazdem do obwodnicy i lotniska. Lublin kupuje nowe autobusy i trolejbusy, uczelnie się rozbudowują wykorzystując środki z Unii. Jak trzeba być zaślepionym małym człowieczkiem żeby nie dostrzegać tych pozytywów? W Lublinie i okolicach są obecnie przeprowadzane inwestycje na 5 miliardów złotych. Takich pieniędzy ten region nie widział nigdy.Dzięki temu wiele osób ma pracę i może utrzymać swoje rodziny a dla miasta pojawia się światełko na dalszy trwały rozwój. W Lublinie jest wielu mądrych ludzi z potencjałem którzy potrafią to wykorzystać. To tu wynaleziono światłowód czy niedawno sztuczną kość. Lubelscy lekarze są bardzo cenieni w Polsce. Mamy najlepsze w Polsce oddziały okulistyki,laryngologii, neurochirurgi czy onkologii dziecięcej do których przyjeżdżają ludzie z całej Polski. Podobnych przykładów można by wymieniać wiele w różnych sferach nauki,kultury etc. http://www.youtube.com/watch?v=bOQTojiIghk
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kompleksowy napisał:
Hej wiejskie burki,zacofańcy i kompleksiarze! Wyszczekaliście się już? To spójrzcie w oczy faktom: W Lublinie i okolicach nigdy, powtarzam nigdy nie działo się tyle w kwestiach infrastrukturalnych i połączenia z tzw. światem co teraz. Buduje się droga S17 Piaski-Kurów na odcinku 70 kilometrów wraz z obwodnicą Lublina. Będzie to droga o dwóch jezdniach i 4 pasach ruchu (na obwodnicy Lublina będzie 10 kilometrowy odcinek o 6 pasach ruchu). Mieliście kiedyś tak dobrze?Chyba nigdy. Więc nie szczekać. ... [/quote] Fakt, ale ... Przypominam, że odcinek Lublin - Piaski jest dwujezdniowy (każda jezdnia dwa pasy ruchu) od czasów PRL-u i E. Gierka. Mówienie, ze jest to nowa droga, to jak gdyby powiedzieć, że obecna modernizacja, nomen omen, "gierkówki" Warszawa - Katowice to tez jest budowa nowej drogi. Odcinek Lublin - Kurów "wskoczył" do planu dopiero gdy partii rządzącej zapowiedziano publicznie uroczyste wykopanie z Lubelszczyzny. Co do obwodnicy to ukochana Unia własnie obcieła kasę. Zapowiada się "Paryż - Dakar" z Lublina do S-17.
... Za rok będziecie mieli możliwość w ogóle polecieć gdziekolwiek z waszej okolicy z lotniska w Świdniku a nie dymać do Warszawy,Rzeszowa,czy Krakowa i tam zostawiać swoją kasę, zamiast pompować ją w swój region. ... [/quote] Gdziekolwiek to ja moge polecieć paralotnią z Radawca. Z Warszawy, Rzeszowa, Krakowa mogę lecieć bezpośrednio za Ocean.
... Przejedzcie się na ulicę Mełgiewską i zobaczcie jak te slumsy się zmieniają ...
A slumsy za Politechniką, w centrum miasta dalej takie same od lat ... [quote] ... W Lublinie jest wielu mądrych ludzi z potencjałem którzy potrafią to wykorzystać. To tu wynaleziono światłowód czy niedawno sztuczną kość. ...
Jakoś nie widzę w Lublinie i okolicy fabryk i firm które te wynalazki produkowałyby i sprzedawały w świat. Nawet nie widac pomysłów na taka działalność. [quote] ... Lubelscy lekarze są bardzo cenieni w Polsce. Mamy najlepsze w Polsce oddziały okulistyki,laryngologii, neurochirurgi czy onkologii dziecięcej do których przyjeżdżają ludzie z całej Polski. ...
Ale czy lecza się ze środków NFZ czy za swoje ??? Reasumując, faktycznie drgnęło ale czy jest to jednorazowe rzucenie ochłapów przed wyborami czy długofalowe działanie rządu na rzecz naszego regionu przekonamy sie juz niedługo. Przyszłoroczny budżet zapowiada sie krucho, zobaczymy komu i ile obetną środków na inwestycje centralne (drogi, koleje, itp.). Lotnisko to co prawda rzecz lokalna ale tez chyba trzeba będzie zacisnąć pasa bo może nie wystarczyć na obsługe kredytów zaciągnietych przez miasto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kompleksowy- w 100% popieram wypowiedź!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się całkowicie i też uważam że tym jęczącym i stękającym na wszystko nie powinno się nic należeć.To co jest najbardziej wkurzające w naszym regionie to właśnie te buraki.W Galicji chwalą się z byle powodu-a wiem dobrze bo mam tam rodzinę,natomiast u nas na odwrót.Salomon by nie pomógł choćby wam miodem d...y smarował
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gregowi proponuję strzelić sobie w łeb,bo strasznie ciężko żyć z takim podejściem do życia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kompleksowy napisał:
Hej wiejskie burki,zacofańcy i kompleksiarze! Wyszczekaliście się już? To spójrzcie w oczy faktom: W Lublinie i okolicach nigdy, powtarzam nigdy nie działo się tyle w kwestiach infrastrukturalnych i połączenia z tzw. światem co teraz. Buduje się droga S17 Piaski-Kurów na odcinku 70 kilometrów wraz z obwodnicą Lublina. Będzie to droga o dwóch jezdniach i 4 pasach ruchu (na obwodnicy Lublina będzie 10 kilometrowy odcinek o 6 pasach ruchu). Mieliście kiedyś tak dobrze?Chyba nigdy. Więc nie szczekać. Narzekacie,że buduje się lotnisko w Świdniku? Jeszcze niedawno szaleńcy chcieli ja stawiać 40 kilometrów od Lublina w Niedźwiadzie.Wtedy byłoby lepiej? Wątpie. Za rok będziecie mieli możliwość w ogóle polecieć gdziekolwiek z waszej okolicy z lotniska w Świdniku a nie dymać do Warszawy,Rzeszowa,czy Krakowa i tam zostawiać swoją kasę, zamiast pompować ją w swój region. Przejedzcie się na ulicę Mełgiewską i zobaczcie jak te slumsy się zmieniają i jak się buduje kolejna miejska arteria która będzie dojazdem do obwodnicy i lotniska. Lublin kupuje nowe autobusy i trolejbusy, uczelnie się rozbudowują wykorzystując środki z Unii. Jak trzeba być zaślepionym małym człowieczkiem żeby nie dostrzegać tych pozytywów? W Lublinie i okolicach są obecnie przeprowadzane inwestycje na 5 miliardów złotych. Takich pieniędzy ten region nie widział nigdy.Dzięki temu wiele osób ma pracę i może utrzymać swoje rodziny a dla miasta pojawia się światełko na dalszy trwały rozwój. W Lublinie jest wielu mądrych ludzi z potencjałem którzy potrafią to wykorzystać. To tu wynaleziono światłowód czy niedawno sztuczną kość. Lubelscy lekarze są bardzo cenieni w Polsce. Mamy najlepsze w Polsce oddziały okulistyki,laryngologii, neurochirurgi czy onkologii dziecięcej do których przyjeżdżają ludzie z całej Polski. Podobnych przykładów można by wymieniać wiele w różnych sferach nauki,kultury etc. http://www.youtube.com/watch?v=bOQTojiIghk
w Norwegii szaleńcy zbudowali lotnisko dla Oslo - 48 km od miasta. obsługuje coś ok. 20 mln pasażerów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Kompleksowy @OnLbn @gość, to wyszczekacie w chórku propagandy sukcesu: och i ach, a za wyzywanie ludzi którzy mają odmienne zdanie "burakami" należy wam się zwykła bura złamasy. Prawda jest taka, że populacja Lublina maleje, młodzież co ma głowę na karku nie widzi tu swojej przyszłości, ci co zostają po zderzeniu ze ścianą biurokracji i głodowej pensji szybko skuma gdzie leży Londyn. Rozmachem inwestycyjnym daleko tu nawet do epoki komunisty Gierka, przypominam, że zbudowana wtedy najnowocześniejsza w Europie odlewnia żeliwa, na szwajcarskich liniach technologicznych, dawała pracę 3 000 osobom, mająca korzenie w przedwojennym COP-ie Fabryka Samochodów dawała pracę 10 000 osobom, na koniec wyprodukowali nawet coś ok. 4000 peugeotów, trochę daewoo, i co teraz z tego zostało? albo wszystko rozkradzione albo zarosło trawą. To że lotnisko w Świdniku jest chybioną inwestycją okaże się jak przyjdzie władzom dopłacać duże pieniądze na utrzymanie tego interesu (kursy szynobusu wjeżdżającego do terminala nie sądzę żeby utrzymały się dłużej niż rok) nikt wcześniej nie robił wyliczeń, były same pobożne życzenia. Ciekawe skąd wezmą pieniądze na dopłacanie do wszystkich tych stadionów, obiecanych aquaparków, idzie wielki kryzys, źródełko UE się właśnie kończy.... więc skąd wezmą pieniądze na utrzymanie tego wszystkiego? z podatków? przecież tu się niczego nie produkuje, zostało trochę jeszcze produkcji spożywczej hehehe A może z usług? bez przesady, Lubelszczyzna to nie Szwajcaria, nawet nie Grecja, największym pracodawcą to na Lubelszczyźnie jest budżetowy UMCS, a rozdęty aparat urzędniczy trochę kosztuje. Od wyborów, do wyborów, obiecanki cacanki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tobie zapewne będzie pasował szrot, który nie otrzymał zezwolenia na loty nad Europą- u nas to nazywa się "tanie linie". Będziesz piechotą gnał na terminal sprzed schodków do tego "śmierciolotu".
szary mieszkaniec Lublina napisał:
Banda nędznych ujadaczy którym nic nie pasuje.Szkoda w ogóle cokolwiek tu robić,ludzie jacy wy jesteście beznadziejni.Żal
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
greg napisał:
Fakt, ale ... Przypominam, że odcinek Lublin - Piaski jest dwujezdniowy (każda jezdnia dwa pasy ruchu) od czasów PRL-u i E. Gierka. Mówienie, ze jest to nowa droga, to jak gdyby powiedzieć, że obecna modernizacja, nomen omen, "gierkówki" Warszawa - Katowice to tez jest budowa nowej drogi. Odcinek Lublin - Kurów "wskoczył" do planu dopiero gdy partii rządzącej zapowiedziano publicznie uroczyste wykopanie z Lubelszczyzny. Co do obwodnicy to ukochana Unia własnie obcieła kasę. Zapowiada się "Paryż - Dakar" z Lublina do S-17. Gdziekolwiek to ja moge polecieć paralotnią z Radawca. Z Warszawy, Rzeszowa, Krakowa mogę lecieć bezpośrednio za Ocean. A slumsy za Politechniką, w centrum miasta dalej takie same od lat ... Jakoś nie widzę w Lublinie i okolicy fabryk i firm które te wynalazki produkowałyby i sprzedawały w świat. Nawet nie widac pomysłów na taka działalność. Ale czy lecza się ze środków NFZ czy za swoje ??? Reasumując, faktycznie drgnęło ale czy jest to jednorazowe rzucenie ochłapów przed wyborami czy długofalowe działanie rządu na rzecz naszego regionu przekonamy sie juz niedługo. Przyszłoroczny budżet zapowiada sie krucho, zobaczymy komu i ile obetną środków na inwestycje centralne (drogi, koleje, itp.). Lotnisko to co prawda rzecz lokalna ale tez chyba trzeba będzie zacisnąć pasa bo może nie wystarczyć na obsługe kredytów zaciągnietych przez miasto.
No tak,oczywiście kolega nie zauważa ,że droga Lublin- Piaski miała przed przebudową/budową jedynie parametry drogi głównej ruchu przyśpieszonego, z kolizyjnymi przejazdami,światłami,drewnianymi słupami pod linię prądową i dopuszczalną prędkość 100 km/h gęsto ograniczoną do 70km/h i polne drogi jako "serwisówki" Po prze(budowie) będzie to bezkolizyjna droga klasy S (expresowa) z dopuszczalną prędkością 120 km/h (nie ograniczoną żadnymi znakami) z wytyczoną rezerwą pod trzeci pas na każdej z jezdni, z asfaltowymi drogami serwisowymi,nowym oświetleniem, Miejscami Obsługi Podróżnych, wiaduktami i kładkami dla pieszych, nowymi instalacjami podziemnymi i naziemnymi. Dalej twierdzisz,że to zwykła "przebudowa" polegająca na sfrezowaniu starej nawierzchni i położeniu 5 centymetrów nowego dywanika? Unia nie obcięła kasy,tylko nie zgodziła się na przesunięcie pieniędzy z kolei na drogi. S17 na odcinku Kurów-Piaski wraz z obwodnicą Lublina jest w na tyle dobrej sytuacji,że na 2 odcinkach budowa już trwa,na jednym jest podpisana umowa a na kolejnych dwóch wyłoniono zwycięzców przetargów, także obcinanie kasy nam nie grozi.Polska po prostu weźmie na budowę tej drogi większą pożyczkę w Europejskim Banku Inwestycyjnym i po problemie. Jak możesz latać paralotnią to winszuje umiejętności,ja nie zamierzam. Myślisz,że jakakolwiek firma na serio będzie myślała o uruchomieniu produkcji w Lublinie, jak kadra zarządzająca nie będzie mogła dolecieć do Lublina a fabryka wywieźć sprawnie swoich towarów z miasta w Polskę i dalej w Europę? Zapewniam Cię,że z motolotni z Radawca raczej nie skorzystają.... Co do mieszkańców innych regionów leczących się w lubelskim to NFZ zwraca za nich lubelskiemu oddziałowi pieniądze.Są też tacy którzy leczą się prywatnie za swoje ,np w centrum chirurgii plastycznej w Nałęczowie. Ja Ci piszę,że coś się dzieje na Mełgiewskiej a Ty mi " ale za Politechniką są slumsy". Na razie są,ale zobacz sobie co tam było za świetlanej komuny jak odlewnia zatrudniała 3000 pracowników itp. itd.: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=84496965&postcount=3503 tęsknisz za tym? Lublin nigdy w swojej historii nie wyglądał tak dobrze jak teraz i tak szybko się nie rozwijał. Niektórym tylko trzeba odświeżać pamięć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Leeperry napisał:
@Kompleksowy @OnLbn @gość, to wyszczekacie w chórku propagandy sukcesu: och i ach, a za wyzywanie ludzi którzy mają odmienne zdanie "burakami" należy wam się zwykła bura złamasy. Prawda jest taka, że populacja Lublina maleje, młodzież co ma głowę na karku nie widzi tu swojej przyszłości, ci co zostają po zderzeniu ze ścianą biurokracji i głodowej pensji szybko skuma gdzie leży Londyn. Rozmachem inwestycyjnym daleko tu nawet do epoki komunisty Gierka, przypominam, że zbudowana wtedy najnowocześniejsza w Europie odlewnia żeliwa, na szwajcarskich liniach technologicznych, dawała pracę 3 000 osobom, mająca korzenie w przedwojennym COP-ie Fabryka Samochodów dawała pracę 10 000 osobom, na koniec wyprodukowali nawet coś ok. 4000 peugeotów, trochę daewoo, i co teraz z tego zostało? albo wszystko rozkradzione albo zarosło trawą. To że lotnisko w Świdniku jest chybioną inwestycją okaże się jak przyjdzie władzom dopłacać duże pieniądze na utrzymanie tego interesu (kursy szynobusu wjeżdżającego do terminala nie sądzę żeby utrzymały się dłużej niż rok) nikt wcześniej nie robił wyliczeń, były same pobożne życzenia. Ciekawe skąd wezmą pieniądze na dopłacanie do wszystkich tych stadionów, obiecanych aquaparków, idzie wielki kryzys, źródełko UE się właśnie kończy.... więc skąd wezmą pieniądze na utrzymanie tego wszystkiego? z podatków? przecież tu się niczego nie produkuje, zostało trochę jeszcze produkcji spożywczej hehehe A może z usług? bez przesady, Lubelszczyzna to nie Szwajcaria, nawet nie Grecja, największym pracodawcą to na Lubelszczyźnie jest budżetowy UMCS, a rozdęty aparat urzędniczy trochę kosztuje. Od wyborów, do wyborów, obiecanki cacanki.
Populacja Lublina maleje,bo bogaci wyprowadzają się na przedmieścia.Gdy Lublin stracił przez ostatnie 15 lecie 16 tysięcy mieszkańców to powiatowi lubelskiemu przybyło w tym czasie również 16 tysięcy mieszkańców (w przyrodzie nic nie ginie) - polecam statystyki GUS. Młodzież ucieka,fakt ale lepiej chyba,żeby latali do Londynu czy innego Paryża i wracali z powrotem do Lublina z lotniska w Świdniku a nie nabijali kabzę Okęciu,Modlinowi, Jasionce itd. Odlewnia żeliwa to była czysta gigantomania. Nowoczesna,fakt ale wykorzystywała zaledwie 1/3 swoich mocy produkcyjnych. A wiesz dlaczego? Bo ten wspaniały towarzysz Gierek nie dość,że wziął na nią potężny kredyt na Zachodzie to nie potrafił zapewnić jej wyrobom zbytu, chociaż miał pod nosem lotnisko w Świdniku do rozbudowy skąd odlewy mogłyby latać w cały świat. Praca dla 3000 osób? Połowa nigdy nie była tam potrzebna i "pożyczała sobie na wieczne oddanie" wszelakie mienie tej fabryki. Każdy port w Polsce dopłaca jak na razie do swojej działalności ale jak policzyć korzyści pośrednie to wiele regionów jest dzięki temu na plusie. Jeśli uważasz,że w Lublinie i w województwie niczego sie nie produkuje to polecam trochę poszerzyć wiedzę,ja niestety nie mam na to dla Ciebie czasu. Nie chce też mi się nawet tłumaczyć jakie możliwości produkcji tu są. UMCS jest największym pracodawcą w Lublinie a nie na lubelszczyźnie gdzie więcej pracowników zatrudniają chociażby Bogdanka czy Puławskie Azoty. Zresztą w Krakowie nikomu nie przeszkadza,że największym pracodawcą jest UJ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kompleksowy napisał:
Populacja Lublina maleje,bo bogaci wyprowadzają się na przedmieścia.Gdy Lublin stracił przez ostatnie 15 lecie 16 tysięcy mieszkańców to powiatowi lubelskiemu przybyło w tym czasie również 16 tysięcy mieszkańców (w przyrodzie nic nie ginie) - polecam statystyki GUS. Młodzież ucieka,fakt ale lepiej chyba,żeby latali do Londynu czy innego Paryża i wracali z powrotem do Lublina z lotniska w Świdniku a nie nabijali kabzę Okęciu,Modlinowi, Jasionce itd. Odlewnia żeliwa to była czysta gigantomania. Nowoczesna,fakt ale wykorzystywała zaledwie 1/3 swoich mocy produkcyjnych. A wiesz dlaczego? Bo ten wspaniały towarzysz Gierek nie dość,że wziął na nią potężny kredyt na Zachodzie to nie potrafił zapewnić jej wyrobom zbytu, chociaż miał pod nosem lotnisko w Świdniku do rozbudowy skąd odlewy mogłyby latać w cały świat. Praca dla 3000 osób? Połowa nigdy nie była tam potrzebna i "pożyczała sobie na wieczne oddanie" wszelakie mienie tej fabryki. Każdy port w Polsce dopłaca jak na razie do swojej działalności ale jak policzyć korzyści pośrednie to wiele regionów jest dzięki temu na plusie. Jeśli uważasz,że w Lublinie i w województwie niczego sie nie produkuje to polecam trochę poszerzyć wiedzę,ja niestety nie mam na to dla Ciebie czasu. Nie chce też mi się nawet tłumaczyć jakie możliwości produkcji tu są. UMCS jest największym pracodawcą w Lublinie a nie na lubelszczyźnie gdzie więcej pracowników zatrudniają chociażby Bogdanka czy Puławskie Azoty. Zresztą w Krakowie nikomu nie przeszkadza,że największym pracodawcą jest UJ...
ciekawa koncepcja, wożenia żelastwa samolotami. Gierek miał się tym zajmować osobiście ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jon napisał:
ciekawa koncepcja, wożenia żelastwa samolotami. Gierek miał się tym zajmować osobiście ?
No, jak żaden z 3000 wybitnych pracowników odlewni nie miał siły i energii,żeby się tym zająć albo chociaż w odpowiedni sposób podsunąć decyzyjnym osobom w państwie, to sobie chodziła odlewnia na 1/3 gwizdka przez ładnych parę lat.... Co dziwnego w transportowaniu żelastwa samolotami? Skoro transportuje się w ten sposób broń,produkty spożywcze,kosmetyki itd. to dlaczego nie żelastwo? Po co było 'inwestować' pieniądze w budowę odlewni,zatrudniać 3000 pracowników, montować 'najnowocześniejszą linię technologiczną ze Szwajcarii' skoro odlewnia chodziła na 1/3 swoich możliwości i nie miała jak wyeksportować swojego wspaniałego produktu w świat? W obecnych czasach taki ekonomiczny potworek przeżyłby maksymalnie 3 lata. Ale w poprzednim systemie (który niektórzy wspominają z wielkim rozrzewnieniem) taką sztukę dla sztuki stosowało się powszechnie w przemyśle,rolnictwie i wielu innych gałęziach gospodarki. Jak to się skończyło wszyscy wiemy - ekonomiczną katastrofą. http://www.youtube.com/watch?v=fNHuSwXREGU
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kompleksowy napisał:
No, jak żaden z 3000 wybitnych pracowników odlewni nie miał siły i energii,żeby się tym zająć albo chociaż w odpowiedni sposób podsunąć decyzyjnym osobom w państwie, to sobie chodziła odlewnia na 1/3 gwizdka przez ładnych parę lat.... Co dziwnego w transportowaniu żelastwa samolotami? Skoro transportuje się w ten sposób broń,produkty spożywcze,kosmetyki itd. to dlaczego nie żelastwo? Po co było 'inwestować' pieniądze w budowę odlewni,zatrudniać 3000 pracowników, montować 'najnowocześniejszą linię technologiczną ze Szwajcarii' skoro odlewnia chodziła na 1/3 swoich możliwości i nie miała jak wyeksportować swojego wspaniałego produktu w świat? W obecnych czasach taki ekonomiczny potworek przeżyłby maksymalnie 3 lata. Ale w poprzednim systemie (który niektórzy wspominają z wielkim rozrzewnieniem) taką sztukę dla sztuki stosowało się powszechnie w przemyśle,rolnictwie i wielu innych gałęziach gospodarki. Jak to się skończyło wszyscy wiemy - ekonomiczną katastrofą. http://www.youtube.com/watch?v=fNHuSwXREGU
broń oraz inne produkty, owszem transportuje się samolotami , nie są to jednak masowe przewozy. żadna odlewnia żeliwa na świecie , ani kopalnia ( też można ) swojej produkcji nie wozi samolotami. jest taki port Rotterdam, który przyjmuje rocznie 10 mln sztuk kontenerów oraz ponad 400 mln. ton towarów. P.S. no tak , odlewnia niepotrzebna, tylko to co produkowała kupujemy teraz za granicą, a świat też w Polsce nie kupuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gość napisał:
Kretyni i deb***e!!! Wynocha z tego forum!!!
Spóść się!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Słuszna ocena komplekseowego ,ale w stosunku do podkarpacia dalekie tyły ,nie mówiąc o zachodniej polsce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 3 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...