Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Firmy się zmieniają, a pani Ewa Redka wciąż tkwi na swoim stanowisku i wciąż wyjasnia i wyjaśnia i dopóki kanary będą mieć płacone od łebka to dopóty będzie wyjaśniać i wyjaśniać ale głównie ściemniać. Tej pani juz czas podziękować
0
OTO MAIL DO ZARZĄDU MZK zarzad.mzk@zamosc.pl Ja już wysłałem rządanie o nstychmiastowe rozwiązanie umowy z bandycką firmą! Nasze petycje mają siłę!
0
Powinno być tak w Anglii. Jedno wejście do autobusu i konieczność kupienia biletu u kierowcy bądż okazania kierowcy biletu dziennego lub innych uprawnień. Kamery w autobusie i nie byłoby ani gapowiczów ani takich głupich sytuacji.
0
A czy gdyby dziewczyna nie zorientowała się, że w autobusie jest kanar to pewnie nie kupiłaby wcale tego biletu. Owszem, kontrolorzy czasami przekraczają swoje uprawnienia ale nie przesadzajmy, ilu ludzi jeździ na gapę a jak zostaną złapani próbują się głupio tłumaczyć.
0
1. Zbadać sprawę szybko /są liczni świadkowie zdarzenia/ 2. Pani Barbara jest koronnym świadkiem i na pewno zechce /jeśli trzeba/ zeznawać w sądzie 3. Wyrzucić kontrolera z roboty na zbity pysk /w trybie dyscyplinarnym/ 4. KODEKS PRACY "Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia" Art. 52. § 1. Pracodawca może rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika w razie: 1) ciężkiego naruszenia przez pracownika podstawowych obowiązków pracowniczych,
0
Skoro wsiadła do autobusu to mogła od razu kupić bilet.. Dlatego tego nie zrobiła od razu ? aha... szykowała pieniądze i tak to długo trwało że autobus ruszył i już nie mogła kupić biletu... W takim razie dlatego nie przygotowała pieniędzy wcześniej ? Albo kupiła bilet od razu w kiosku ? aha... nie było kiosku... w takim razie mogła już wcześniej zaopatrzyć się w bilet. Ja mam przy sobie zawsze jeden zapasowy gdybym nie mógł kupić. Proste i logiczne. Ma dziewczyna nauczkę. Może nie robiła tego świadomie, ale nikt nie wyjaśni co miała w tedy w głowie, czy może specjalnie chciała przejechać JEDEN przystanek !
0
Oj Boguś Boguś co ty wypisujesz przeciesz twój tata też był kanarem
0
czyli w zamojskiej firmie "Reflex”.
Reflex nie jest zamojską firmą,tylko radomską.I jeżeli w Waszym mieście też sprawdzają bilety,to ja Wam drodzy Zamościanie serdecznie współczuje...
0
gizmo, dobrze że nie masz przy sobie broni, pewnie byś strzelał bez ostrzeżenia? Jakoś tak się sklada, że ci, którzy mają coś na sumieniu, najgłośniej wrzeszczą, że im krzywda się dzieje. Jak napisał ktoś wcześniej, po prostu trzeba miec przy sobie bilet i po kłopocie! Chyba nietrudno przewidzieć, że skoro będę korzystał z komunikacji, to muszę miec bilet, a to oznacza, że go musz wcześniej kupić. Ryzykowanie, że uda sie kupić u kierowcy, różnie sie kończy. Bardzo często widzę, że ktoś nerwowo ściska w ręce pieniądze i rozgląda się wkoło, a po dwóch przystankach wysiada. Jak rozpozna "kanara", od razu podejdzie po bilet do kierowcy. Czasem ta kombinacja się nie uda, a wtedy znajdzie sie jakiś gizmo, obrońca uciśnionych, i da popalić "kanarowi", oj da!
0
Rozwiązanie sprawy jest proste jak drut: Wlaścicele firm kontrolerskich powinni zwracac uwagę kogo zatrudniają, czyli powinni zatrudniać ludzi, którzy coś sobą reprezentują (aczkolwiek nie ma się co temu dziwić - często właściciele tego typu firm to byli kryminaliści po więzieniu) Często w tych firmach pracują obwiesie/obszczymurki siłą oderwane od pługa, którzy prostego zdania po polsku sklecić nie potrafią. I taki wieśniak reprezentuje potem firmę - wstyd jak koci balas... Drugi problem to motywacja i sposób wynagradzania pracowników. Mają oni płacone od złapanej osoby a nie oszukujmy się, ten sposób wynagradzania jest sposobem czysto bandyckim
0
Odczepcie sie ludzie od tego REFLEXU! To staje się już nudne,winne kanary,firma,Radom ...... Panienka wsiadła do autobusu.Dlaczego od razu nie podeszła do kierowcy aby zakpuic bilet? Szykowała pieniadze ok,ale dlaczego nie robiła tego przy okienku tylko gdzieś dalej? jakie to tłumaczenie,że nie zdążyła? Skoro przejechała przystanek to znaczy,że czas był.Jakby kanara nie było i panna pojechałaby bez biletu było by ok? Poza tym prawo przewozowe mówi wyrażnie,że samo wejście do autobusu traktowane jest jako PRZEJAZD a przejazd to posiadanie biletu-rozdz.2 art.16 Skończcie z tłumaczeniami,że nie zdążyła,że postawiła tylko siatkę,że nie mogła dojśc do kasownika.Najbardziej bawi mnie tłumaczenie,że nie mogła skasować bo za duzo ludzi a bilet ma .......w kieszeni.Gdyby trzymała w reku to rozumiem ale jak ma sie bilet w kieszeni do skasowania? Aha,nie pracuję w firmie kontrolującej tylko w księgowości w Lublinie (dla ciekawskich PKS ale ma takie same prawa,ustawy jak MPK)
0
nena napisał:
Odczepcie sie ludzie od tego REFLEXU! To staje się już nudne,winne kanary,firma,Radom ...... Panienka wsiadła do autobusu.Dlaczego od razu nie podeszła do kierowcy aby zakpuic bilet? Szykowała pieniadze ok,ale dlaczego nie robiła tego przy okienku tylko gdzieś dalej? jakie to tłumaczenie,że nie zdążyła? Skoro przejechała przystanek to znaczy,że czas był.Jakby kanara nie było i panna pojechałaby bez biletu było by ok? Poza tym prawo przewozowe mówi wyrażnie,że samo wejście do autobusu traktowane jest jako PRZEJAZD a przejazd to posiadanie biletu-rozdz.2 art.16 Skończcie z tłumaczeniami,że nie zdążyła,że postawiła tylko siatkę,że nie mogła dojśc do kasownika.Najbardziej bawi mnie tłumaczenie,że nie mogła skasować bo za duzo ludzi a bilet ma .......w kieszeni.Gdyby trzymała w reku to rozumiem ale jak ma sie bilet w kieszeni do skasowania? Aha,nie pracuję w firmie kontrolującej tylko w księgowości w Lublinie (dla ciekawskich PKS ale ma takie same prawa,ustawy jak MPK)
PKS lubelski też dawno powinien odejśc do lamusa. Nie przyznawaj się, że jesteś z tej firmy bo od kilku lat nie pozwalam dzieciom jeździć zdezelowanymi autobusami tej waszej komunistycznej firmy, bo się boję o ich życie... Albo ostatnio zadzwoniłem zarezerwować bilet dla koleżanki to odebrała tam jakaś stara prukwa, którą pokarano tym, że kazano jej pracować... jak się wam nie chce robić to sie pozwalniajcie i dajcie miejsce młodym...
0
nena - jako pracownica REFLEKU bronisz swoich kolegów i opisujesz sytuacje z pracy. Kruszynko wyluzuj nie chcemy was w Zamościu - i tyle w tym temacie
0
I ta "firma" prawdopodobnie wygra przetarg i w Lublinie..
0
OLEK 1. Czemu tak głęboko nienawidzisz komuny? 2. Dlaczego rezerwujesz bilet koleżance i co na to żona? 3. Czy uważasz, że młodzi pracownicy w kapitalistycznych firmach w Polsce są super uprzejmi dla klientów? 4. Czemu gardzisz ludźmi? "jakaś stara prukwa" to wg Ciebie podczłowiek? 5. Jakbyś się czuł gdyby ktoś powiedział o Twojej mamie "jakaś stara prukwa"?
0
Brawa dla pani Barbary. Dobrze, że ktoś nie jest obojętny. Tylko brać przykład.
0
Panie W. Solidarność chyba ma inne zadania niż takie gierki.
0
Ludzie czy wam wszystko kojarzy się z komuną,kolezkami,Reflexem? Ktoś napisze jak sprawy sie maja i już "bronisz reflexu", "kolezków" itp.Piszę jak to wyglada bo wiele czasu jeżdziłam MPK i widziałam jak ludzi kombinują.Przyszła obca firma,ukróciła kombinacje i już ona jest zła a studentka cwaniara cacy.A ta pani co widziała zajście.Śmieszna kobieta co chce pokazać jaka ona wazna i dzielna. PKS ma stary tabor ale to wina miasta.Podlegamy pod ratusz a on ma wązniejsze zadnia np.fontanna,nowe limuzyny niż autobusy:(
0
bebo napisał:
Po prostu trzeba mieć przy sobie bilet i po kłopocie! Chyba nietrudno przewidzieć, że skoro będę korzystał z komunikacji, to muszę mieć bilet, a to oznacza, że go muszę wcześniej kupić.
Większej bzdury nie słyszałam. NIKT nie musi kupować biletu w kiosku, bo właśnie po to są sprzedawane w autobusach, żeby ułatwić życie pasażerom i żeby przewoźnik miał większe obroty z tytułu większego przewozu pasażerów. Cała chłopska filozofia. Kilka razy kupowałam bilet w pociągu PKP i nikt mi nie prawił morałów, że "muszę mieć bilet przy sobie". Nie żyjemy w XIX wieku już. I proszę nie usprawiedliwiać tego Pana Kanara. Postępowanie wyjaśni jak było naprawdę. Świadkowie opowiedzą pod przysięgą jak było.
0
Nie raz widziałem podobne sytuację. Ale prawdą jest też, że niektórzy, zawłaszcza młodzi kominują z tymi biletami. Ale, ale... Czy to prawda, że w zamojskim MZK nawet niemowlaki muszą płącić pełny bilet?
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.