Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
a te LINY to po to żę jak sie ktoś wp............ to amen, lepiej zaminować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trochę inaczej sobie wyobrażałem przebudowę tej drogi. A tak- dalej w większości jeden pas z ograniczeniem do 40km/h, 3 metry powierzchni wyłączonej z ruchu i liny, że jak TIR stanie to nawet go ominąć się nie da. Nie do końca przemyślana przebudowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trochę inaczej sobie wyobrażałem przebudowę tej drogi. A tak- dalej w większości jeden pas z ograniczeniem do 40km/h, 3 metry powierzchni wyłączonej z ruchu i liny, że jak TIR stanie to nawet go ominąć się nie da. Nie do końca przemyślana przebudowa.
  Nie bardzo rozumiem po co to "prostowanie itp." za ogromne pieniądze , jeśli planują za kilka lat budować ekspresówkę do Hrebennego/granicy Państwa, która raczej "pójdzie" zupełnie inną linią, niż obecna siedemnastka...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  Nie bardzo rozumiem po co to "prostowanie itp." za ogromne pieniądze , jeśli planują za kilka lat budować ekspresówkę do Hrebennego/granicy Państwa, która raczej "pójdzie" zupełnie inną linią, niż obecna siedemnastka...  
bo żadnej ekspresówki do hrebennego nie będzie, przebudowane zostaną fragmenty obecnej 17 tak jak między Fajsławicami a Łopienikiem, no i teraz ten fragment o któym mowa w artykule. Powstanie pewnie kilka obwodnic jednojezdniowych i to wszystko
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakie kilka lat? To tylko z okazji kampanii wyborczej wpisano do PBDK wszystkie planowane ekspresówki w Polsce. Jeszcze rok temu otwarcie mówiono, że drogi takie jak właśnie S17 Piaski - Hrebenne, S12 Piaski - Dorohusk, czy S74 - Kielce - Nisko będą realizowane z perspektywą do 2030. Nagle przed wyborami wpisano, że będą zrobione w latach 2014-2023. Każdy kto ma trochę pojęcia wie, że to nierealne i zagrywka pod publikę. Z tych odcinków to do 2023 powstanie tylko obwodnica Tomaszowa i Chełma. Realnie S12 i S17 od Piask na wschód może coś ruszy z budową okolicach 2025-2030.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...