a te LINY to po to żę jak sie ktoś wp............ to amen, lepiej zaminować
|
|
Trochę inaczej sobie wyobrażałem przebudowę tej drogi. A tak- dalej w większości jeden pas z ograniczeniem do 40km/h, 3 metry powierzchni wyłączonej z ruchu i liny, że jak TIR stanie to nawet go ominąć się nie da. Nie do końca przemyślana przebudowa.
|
|
Trochę inaczej sobie wyobrażałem przebudowę tej drogi. A tak- dalej w większości jeden pas z ograniczeniem do 40km/h, 3 metry powierzchni wyłączonej z ruchu i liny, że jak TIR stanie to nawet go ominąć się nie da. Nie do końca przemyślana przebudowa.Nie bardzo rozumiem po co to "prostowanie itp." za ogromne pieniądze , jeśli planują za kilka lat budować ekspresówkę do Hrebennego/granicy Państwa, która raczej "pójdzie" zupełnie inną linią, niż obecna siedemnastka... |
|
Nie bardzo rozumiem po co to "prostowanie itp." za ogromne pieniądze , jeśli planują za kilka lat budować ekspresówkę do Hrebennego/granicy Państwa, która raczej "pójdzie" zupełnie inną linią, niż obecna siedemnastka...bo żadnej ekspresówki do hrebennego nie będzie, przebudowane zostaną fragmenty obecnej 17 tak jak między Fajsławicami a Łopienikiem, no i teraz ten fragment o któym mowa w artykule. Powstanie pewnie kilka obwodnic jednojezdniowych i to wszystko |
|
Jakie kilka lat?
To tylko z okazji kampanii wyborczej wpisano do PBDK wszystkie planowane ekspresówki w Polsce.
Jeszcze rok temu otwarcie mówiono, że drogi takie jak właśnie S17 Piaski - Hrebenne, S12 Piaski - Dorohusk, czy S74 - Kielce - Nisko będą realizowane z perspektywą do 2030. Nagle przed wyborami wpisano, że będą zrobione w latach 2014-2023. Każdy kto ma trochę pojęcia wie, że to nierealne i zagrywka pod publikę.
Z tych odcinków to do 2023 powstanie tylko obwodnica Tomaszowa i Chełma.
Realnie S12 i S17 od Piask na wschód może coś ruszy z budową okolicach 2025-2030.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|