Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Netia kontra klientka. Spór o rachunek może trafić do sądu

Utworzony przez klient netia, 23 listopada 2010 r. o 20:27 Powrót do artykułu
odradzam korzystania z : infolinia netia -koszmar
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
potwierdzam!!! z dala od netii
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mi też netia kojarzy się jak najgorzej - kiedyś chciałem nawet założyć u nich telefon + internet. Nawet podpisałem umowę. Mieli mi to uruchomić w ciągu 2 tygodni ( zobowiązywała ich do tego umowa). Po trzech zacząłem się denerwować i do nich wydzwaniać, kończyło się obietnicami. W końcu machnąłem ręką i wziąłem usługę od konkurencji. Jakie było moje zdziwienie, gdy po jakichś 2 miesiącach zobaczyłem uśmiechniętą gębę pana z Netii, który chciał się brać do roboty i zakładać mi kable..... Oczywiście kazałem mu spadać.... Po kolejnym miesiącu dostałem pismo z Netii, że rozwiązują umowę z mojej ( !) winy. Bezczelne dziady..... dla mnie - nigdy więcej.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hej......................chyba troszke oszukujecie. Jestem od 4-ech lat klientką netii i spoko. W niczym nie nawalili a nawet w święta sa dyspozycyjni. Lepiej nie trzeba....Pozdrawiam pracowników i klientów NETII.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja również mam złe wspomnienia z tą firmą. Mam ISDN i 2 numery telefoniczne. Obiecali założyć mi na jeden nr założyć internet ale przy ISDN-ie nie można tego zrobić (nawet była już umowa podpisana bo przysłali ją listownie) o czym poinformowali mnie telefonicznie gdy okazało się, że wskazany nr telefonu przestał działać. Nie pomogły moje monity do NETII i obecnie korzystam tylko z jednego telefonu. Mam zamiar zawrzeć umowę z telekomunikacją.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
elka2102@wp.pl napisał:
hej......................chyba troszke oszukujecie. Jestem od 4-ech lat klientką netii i spoko. W niczym nie nawalili a nawet w święta sa dyspozycyjni. Lepiej nie trzeba....Pozdrawiam pracowników i klientów NETII.
pracownik netii
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
pracownik netii
deb***
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Również mam podobne perypetie z Netią, próbowali mnie naciągnąć na przedłużenie umowy na internet na 3 następne lata i na prędkość 10MB, KTÓREJ NIE MAJĄ NA MOIM ŁĄCZU- MAX TO 1MB !!!!!OBSŁUGA FATALNA - TYLKO TELEFONICZNA I KŁAMIĄ !!!!!JAK AUTOMATY- REZYGNUJĘ Z NICH !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja nie wiem w czym problem. Rozumiem powyższą sytuację, ale cięzko mi uwierzyć, bo netię mam od 3 lat i ani razu się nie zawiodłam :) Skorzystałam też z oferty netii - muzyka dla firm w swoim zakłądzie fryzjerskim i to jest bardzo konkurencyjne dla zaiksu, nie poiem :D :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja tez nie kumam w czym problem, mam neta mobilnego ( i normalne TV). Sam net kosztuje mnie jakieś grosze i jest bez limitu. Najwygodniejsze rozwiązanie ever, dzięki NETIA!!! :D :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Netia to najgorsza firma, z jaką miałem podpisaną umowę. Wieczne problemy, ignorowanie przez pracowników. Nie polecam. A odnośnie pozytywnych komentarzy, spróbowalibyście chociaż udawać, że nie jesteście zatrudnieni przez Netię. ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...