Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

PKP: Z Bydgoszczy do Zamościa na... piętrze

Utworzony przez kawa, 3 lipca 2008 r. o 07:13 Powrót do artykułu
Jeżeli to są wagony typu Lublin-Stalowa Wola-Rozwadów to współczuje.Ciekawe gdzie jest ten komfort?Chyba ,że sa w nich zastosowane odpowiednie fotele to tak.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak to te same wagony. Współczuje ja także
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak właśnie wygląda szczyt bezczelości monopolistów lub prawie monopolistów. Olewanie wszelkich przepisów użytkowania i bezpieczeństwa. Mogę jechać w takim wagonie tylko nie za opłatę jak dla klasy 2 - z przedziałami, ale za 3 - 4 zł. Skoro proponują mi zardzewiałe gówno transportowe to niech nie każą płacić normalnej ceny. I jeszcze rzecz najważniejsza : gdzie jest ten matoł który zezwolił na eksploatację tych wagonów ( w dodatku starych i z fatalnym stanem wózków jezdnych ) na tak szybkich trasach. Te NRD - owskie wagony miały podawane przez konstruktora i fabrykę dopuszczalną prędkość maksymalną 80 km / h ze względu na problemy ze stabilizacją przechyłów i realną groźbą wywrócenia się wagonu z tak wysoko położonym środkiem ciężkości. No cóż - człowiek się tu nie liczy. Najwyżej zginie w katastrofie !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro to są tak niesamowicie komfortowe wagony, to dlaczego stanowią rezerwę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie, wy chyba nigdy w Bohunie nie jechaliście. Wagony stanowią rezerwę, ponieważ były przeznaczone na pociągi osobowe, a ich stan techniczny jest znakomity! Większość wagonów jest także po modernizacji. Niewielu pasażerów jeździ tym pociągiem przez cała trasę do Bydgoszcz. Gdy porówna sie piętrusa z lat-90 po modernizacji z Pullmanem wyciągniętym z krzaków, to nie wiem, czy się śmiać czy płakać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kawa napisał:
Jeżeli to są wagony typu Lublin-Stalowa Wola-Rozwadów to współczuje.Ciekawe gdzie jest ten komfort?Chyba ,że sa w nich zastosowane odpowiednie fotele to tak.
Wagony SWR Lublin to są Bh (Bdh): http://wagony.net/index.php?url=120A Bh-Wagon klasy 2, bezprzedziałowy, z przewodem zdalnego sterowania Natomiast te Bydgoskie piętrusy to Bdhpumn: http://wagony.net/index.php?url=Bdhpumn Bdhpumn-Wagon klasy 2, z przewodem zdalnego sterowania, piętrowy, wyposażony w mechanizm do zdalnego zamykania drzwi i posiadający możliwości zdalnego sterowania oświetleniem, o długości przekraczającej 24,50 m, wyposażony w ogrzewanie nawiewne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
technik napisał:
Tak właśnie wygląda szczyt bezczelności monopolistów lub prawie monopolistów. Olewanie wszelkich przepisów użytkowania i bezpieczeństwa. Mogę jechać w takim wagonie tylko nie za opłatę jak dla klasy 2 - z przedziałami, ale za 3 - 4 zł. Skoro proponują mi zardzewiałe gówno transportowe to niech nie każą płacić normalnej ceny. I jeszcze rzecz najważniejsza : gdzie jest ten matoł który zezwolił na eksploatację tych wagonów ( w dodatku starych i z fatalnym stanem wózków jezdnych ) na tak szybkich trasach. Te NRD - owskie wagony miały podawane przez konstruktora i fabrykę dopuszczalną prędkość maksymalną 80 km / h ze względu na problemy ze stabilizacją przechyłów i realną groźbą wywrócenia się wagonu z tak wysoko położonym środkiem ciężkości. No cóż - człowiek się tu nie liczy. Najwyżej zginie w katastrofie !
Te wagony z max. 80 km/h to Bhp, zresztą zostało ich na chodzie jeszcze z 10 sztuk. http://wagony.net/index.php?url=Bipa Natomiast wagony z Sana są nowe, z lat 90, mają nowe wózki dostosowane do prędkości 160 km/h, ale cały wagon jest tylko na 120 km/h. http://wagony.net/index.php?url=Bdhpumn Jak się nie znasz, to siedź cicho ;P
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
współczuje podrózy takim gównem wogole pomysł stosowania wagonów bezprzedziałowym jest dla mnie poroniony moze w niemczech czy francji gdzie przejechanie powiedzmy 400 czy 500km trwa 2-3h to sie sprawdza ale na pewno nie w polsce gdzie analogiczny dystans przejeżdża się w 8,9 czy nawet i 12h... ale cóż... widocznie kolejowi decydenci muszą sami pojeździć w tych "komfortowych warunkach" by zrozumieć zwykłego pasażera
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...