Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pociągiem na Zamojszczyznę już nie dojedziesz

Utworzony przez Jack, 18 sierpnia 2009 o 07:55 Powrót do artykułu
Niech zabieraja w takim razie kolej ze Starówki. Czy ktoś w UM ma jaja? Na takie bezczelne zagrywki powinno sie odpowiedzieć twardo.
0
I znowu PKP zacznie żebrać u władz województwa pieniądze na dotacje (czyt.z przeznaczeniem na wyskokie pensje,nagrody,trzynastki i czternastki) I jak zwykle pieniądze otrzyma.I jak zwykle wkrótce po tym znowu zostaną zlikwidowane połączenia "nierentowne" NAjlepiej by było,gdyby kolej zlikwidowała WSZYSTKIE bez wyjątku połaczenia,a na pensje i premie panstwo i tak da.
0
Trzeba być idiotą, albo kolejowym urzędasem, żeby liczyć na dofinansowanie od marszałka w nowym rozkładzie dla spółki która jest konkurencją dla Przewozów Regionalnych, w których województwo ma udziały. Ney gada bzdury. Doskonale wie co jest realne, a co nierealne. Do Intercity przeszedł z PR po wrogim przejęciu połączeń pospiesznych.
0
Cytat: "podróżni jadący do Rzeszowa dojadą autobusem do Dębicy" Z Zamościa do Dębicy (200 km) jedzie się przez Rzeszów (150 km) Ktos miał pod górkę do szkoły Pytanie tylko czy dziennikarz Dziennika czy jakaś szycha w Intercity i ile ten ktos zarabia bo może nie warto się uczyć
0
spółka INTERCITY jest dziadoska i więcej pociągami tej burdelowskiej firmy nie pojadę !!!!!!! koniec ! straciliście całą rodzinę klientów !!!! dziady z intercity !
0
Jak zniechęcić pasażera? Powtarzając do znudzenia kłamstwo, że pociąg z Zamościa do Lublina jedzie 3 godziny. Otóż nie. D 52103/22103. Lublin - odjazd: 19:56, Zamość - przyjazd: 22:20. Dwie godziny, dwadzieścia cztery minuty. Przy obecnym, fatalnym stanie torów.
0
a jaka to roznica 2.24 czy 3.00 skoro bus jedzie 1 h 30 minut? zadna. I tak pociag przegrywa z busem. Spolce PKP-InterCity nie zalezy na pasazerach z Zamoscia bo jest ich zbyt malo, a dzieki przekazaniu wagonow z Zamoscia do innych regionow kraju ta sie tam tez zarobic na tych wagonach i to wiecej.
0
ZABIERZCIE W TAKIM RAZIE TORY Z CENTRUM MIASTA !!!!!!!! To nasz teren a nie jakiejś kolei, któa i tak nikogo nie chce wozić !!!!!!!!
0
Przez czysty przypadek ogłosili to w dniu, w ktrórym doszło do dwóch poważnych wypadków z udziałem busów. Jeden na autorstradzie, drugi na dobrze utrzymanej drodze krajowej. I nie ma znaczenia, czy wina busiarza, tirowca, czy osobówki. Znaczenie ma bezpieczeństwo. Przynajmniej dzisiaj byś aronku przymknął paszczę.
0
Ale najważniejsze ze są busy co 20 min do Zamościa. A co. Było to wiadome od lat że to się tak skończy, wiec nie wiem po co tyle sie dziwić.
0
Mogli chociaż zostawić Hetmana w weekendy. Mogę się założyć, że te ich autobusy do Dębicy będą jeździły puste. PKS oraz prywatni przewoźnicy już zacierają ręce, bo otworzą na pewno kilka dodatkowych połączeń. NP z Biłgoraja Hetman jedzie 6godzin to nikt nie będzie jeździł autobusem PKP i tam czekał na przesiadkę tylko każdy będzie wolał pojechać do Przeworska (1h) a później pociągiem do Krakowa (3h).
0
To co PKP IC wyprawa to skandal. Nie można tak zwyczajnie sobie zabrać wszystkich pociągów do Zamościa bo sa wg IC nierentowne.PKP IC pisze bzdury, te pociągi nie jezdza puste. Największe z likwidowanych pociągów ma "Hetman". Zlikwidowanie tych połączeń i zastąpienie ich busami to żadne rozwiązanie. Bardziej puste jeżdżą pociągi grupy IC na kursujące do suwałk na odcinku białystok - suwałki takie jak pospieszny "Kinga" czy pospieszny "Hańcza" i są na odcinku białystok - suwałki takze obsługiwane trakcja spalinowa. Jakoś tam IC widzi zysk o dziwo choć powinno być odwrotnie. A wydaje mi się że tam kursuje równiez spółka PKP PR i IC chce pokazać że niby konukruje z nimi. Do Zamościa PRy nie kursują wiec IC moze nie patrząc na pasazerów obciąc wszystkie pociągi. Ney dobrze wie ze od samorządów nie dostanie ani grosza, bo samorząd nie finansuje IC. Jedynymi zwiększonymi środkami na które mogą liczyć sa pieniądze z Ministerstwa Infrastruktury, które mogą dostać w przyszłym roku gdy budżet może będzie większy. Na to jednak bym nie liczył. Jedynym rozwiązaniem jest porozumienie się samorzadowców z PKP PR w kwesti dofinansowania tych połączen i zaczęcie ich obsługi przez PKP PR szynobusami.
0
Gość napisał:
Przez czysty przypadek ogłosili to w dniu, w ktrórym doszło do dwóch poważnych wypadków z udziałem busów. Jeden na autorstradzie, drugi na dobrze utrzymanej drodze krajowej. I nie ma znaczenia, czy wina busiarza, tirowca, czy osobówki. Znaczenie ma bezpieczeństwo. Przynajmniej dzisiaj byś aronku przymknął paszczę.
Tak się składa, że o uwaleniu tych pociągów wiadomo było od mnie jwięcej połowy lipca. Wtedy nastąpił przeciek w ICkowie. Panowie dowodzący w IC wpadli w panikę i zaczęli kombinować. A to że za niska frekwencja, a to że za wolno jeżdżą bo PLK nie remontują linii, a to że nie mają lokomotyw etc., etc. Tylko czy za AKZ też wezmą dotacje z MI? Dalej. Wypadki na drogach są codziennością, w przeciwieństwie do kolei. Tam wypadki zdarzają się bardzo rzadko, ale są bardziej widowiskowe. Nic nie poradzisz, ale na drodze zawsze się znajdzie jakiś wariat, któremu się spieszy. O busiarzach i tirowcach napisano już tysiące artykułów.
0
aron napisał:
a jaka to roznica 2.24 czy 3.00 skoro bus jedzie 1 h 30 minut? zadna. I tak pociag przegrywa z busem. Spolce PKP-InterCity nie zalezy na pasazerach z Zamoscia bo jest ich zbyt malo, a dzieki przekazaniu wagonow z Zamoscia do innych regionow kraju ta sie tam tez zarobic na tych wagonach i to wiecej.
Drogi Aronku Nie sądze by pociąg przegrywał z busem. Raczej to bus przegrywa z pociągiem. Przeczytaj uważnie. Nie tak dawno pociąg relacji Wrocław Zamość Wyjeżdżał z wrocławia około godz. 19, około 5 rano był w Bełżcu i około godz 7 dojeżdżał do Zamościa. Korzyścią było to, że każdy kto załatwiał od Horyńca po Bełżec sprawy w Zamościu jechał tym pociągiem. Dlaczego?? Dlatego, że żaden cwaniak - busiarz, tudzież tomaszowski PKS, nie wpadli na pomysł, żeby koło 4 - 5 rano ustanowić na tej trasie z Horyńca do Zamościa przez Bełżec jakiejś lini busowej lub autobusowej. Pierwszy autobus z Lubyczy czy Bełżca w kierunku Tomaszowa jedzie o godz. 6:20 a w kierunku Zamościa i Lublina o godz. 6:50. O busach trzeba zapomnieć, bo busiarze na nieatrakcyjnych trasach nie kursują. Powiedzcie mi więc, czym mam dojechać do Zamościa na godzinę 7 kiedy nie posiadam swojego auta?? Teleportować się nie umiem, nie znam też zasad podróży w czasie i przestrzeni w ciągu sekundy. Zatem przestańcie mi tu chrzanić o wyższości busa nad szynobusem. Bo busy owszem i są, ale TYLKO dla pasażerów mieszkających wzdłuż tras atrakcyjnych dla właścicieli busów. Więc o dobrej komunikacji mogą mówić TYLKO mieszkający wzdłuż drogi krajowej nr 17 Tomaszów - Zamość, Zamość - Lublin. Trasa kolejowa przebiega niestety inaczej, więc mieszkańcy Horyńca, Hrebennego, Bełżca, Suśca, Zawady, Ruskich Piask, Tarzymiech NIE MAJĄ dogodnego dojazdu w rozsądnym czasie do Zamościa bądź Lublina. JEDYNĄ aletrantywą dla mieszkańców wymienionych miejscowości jest szynobus, bądź pociąg o rozsądnej godzinie, bo leniwemu busiarzowi, nie będzie chciało się wstawać o 4 rano, żeby przejechać na trasie z Horyńca do Zamościa z zachaczeniem o Susiec, Długi Kąt itp. Kolej pracuje 24 godziny na dobę - busiarz tylko w dzień Wspomniany pociąg skomunikowany był też z pociągami Hetman do Krakowa w Zwierzyńcu i w Zawadzie z pociągiem do Warszawy. Obłożenie pasażerami było ogromne, w samym Bełzcu dziennie wsiadało około 100 osób. ZATEM KOMU ZALEŻAŁO NA TYM, ABY TEN STAN SPIEPRZYC?? busiarzom?? a może prawda jest inna i synek jednego z dyrektorów PKP InterCity zamierza kupić prywatny szynobus i jeździć nim po Zamojszczyźnie?? Przykład inny. Kiedyś z Bełżca o godz. 21:20 wyjeżdżał nocny pociąg do Warszawy. Woził tłumy. Komu zależało by to schrzanić? Tłumy jeździły też pociągiem do Wrocławia, jeździły wtedy, gdy był on pociągiem nocnym. Bo każdemu to pasowało KTO I CZEMU TO SPIEPRZYŁ?
0
Zamość (17:00) – Rzeszów (22:00) – Kraków (01:00) – Katowice (03:00) – Wrocław (06:00) Wrocław (21:00) – Katowice (00:00) – Kraków (02:00) – Rzeszów (05:00) – Zamość (10:00) Zamość (18:00) – Lublin (21:00) – Warszawa (23:00) – Poznań (03:00) – Szczecin (06:00) Szczecin (23:00) – Poznań (02:00) – Warszawa (06:00) – Lublin (08:00) – Zamość (11:00) Zamość (07:00) – Lublin (10:00) – Warszawa (12:00) – Łódź (14:00) Łódź (16:00) – Warszawa (18:00) – Lublin (20:00) – Zamość (23:00) W ciągu dnia dodatkowo po 2-3 szynobusy do Rejowca, Jarosławia i Stalowej skomunikowane z połączeniami dalekobieżnymi. Wszysko w ramach Przewozów Regionalnych. Marszałku - ani grosza dla hien z Intercity!
0
Jeszcze raz napisze. Jakoby powodem likwidacja była niska frekwencja w pociągach kursujacych do Zamościa to niestety kłamstwo IC. Frekwencja jest dobra szczególnie w pociągu "Hetmanm". Jeszcze raz napisze ze pociągi: "KINGA" Kraków - Warszawa - Białystok - Suwałki, "HAŃCZA" Warszawa - Białystok - Suwałki - Sestokai oraz "MAMRY" Wrocław - Poznań - Torun - Olsztyn - Ełk - Suwałki wożą powietrze na odcinkach Białystok - Suwałki i Ełk - Suwałki, ciągnione są trakcją spalinową. w pociągu "Mamry" od ełku do suwałk na 3 wagony dwie dwójki i jedną jedynke jada srednio 3 osoby. Do Zamościa jedzie srednio 20 lub 30 osób. Jak IC może tak kłamać i twierdzić ze te pociągi do Zamościa sa nierentowne. 20 czy 30 osob to pociag nierentowny i nalezy go skasowac a pociągi do suwałk po 3 osoby do 10 osob srednio na pociąg i nalezy je zostawić bo są rentowne. Gdzie tu logika? Śmiech na sali. Komuś te pociągi do Zamościa zwyczajnie wadziły i dlatego je uwalają a nie dlatego że brak jest frekwencji
0
Ja pochodze z Warszawy więc nie mogę nic z tym zrobić. Natomiast jako miłosnikowi kolejnictwa lezy mi na sercu kazda zamykana linia kolejowa szczególnie tak malownicze linie kolejowe jak na roztoczu czyli Rejowiec - Zwierzyniec - Bełżec, Zamosc - Zwierzyniec - Biłgoraj - Stalowa Wola. Dlatego apel do wszystkich którym lezy na sercu zachowanie połączen kolejowych na roztoczu w tym do Zamoscia, głownie do urzedników, politykow, samorzadowcow i to z waszego regionu bo innych ludzi słuchac nie beda aby nie zostawili tak tej sprawy. Teraz PKP IC zlikwiduje te połączenia ale trzeba robic wszystko aby od grudnia czyli obowiązywania nowego rozkładu znalazło sie choc jedno czy dwa połączenia dziennie do zamoscia jezeli nie IC to próbowac pisac do urzedu marszałkowskiego aby dofinansował szynobusy do zamoscia. Bo to co w tej chwili sie stało to jawny skandal i niech nikt mi tu nie pisze o busach bo sie osmiesza. Ten kto jest prawdziwym miłosnikiem kolei wie o czym pisze. Jezeli zostawicie tą sprawe w zaciszu i samą sobie to zamość podzieli los linii 25 na odcinku skarżysko kamienna - sandomierz gdzie od ostrowca św do tarnobrzega zlikwidowane sa wszystkie pociągi zarówno pospieszne jak i osobowe od 2006 roku mimo ze linia jest zelektryfikowana i narazie nic nie wskazuje na to zeby one tam wróciły a przeciez kiedys jezdziły tamtedy "SAN" "SOLINA" z Warszawy do Przemysla czy "WETLINA" z Warszawy do Zagórza. W każdym innym kraju stawia sie na kolej tylko nie w Polsce. Nasi rzadzacy powinni brać przykład z czechów i kolei czeskich CD gdzie nie jest zamykana ani jedna linia. Nie ma na kolei smiesznych spółek. Jest jedna firma CD ktora zarzadza wszystkimi kategoriami pociągów i wszystkimi liniami i pociągi jezdza po wszystkich liniach i im sie to opłaca a przeciez czechy tak samo jak Polska sa w UE ale nie zarzadzaja swoimi kolejami tak beznadziejnie jak polska i nie wysyłaja swoich pasazerów do autobusów. Dlatego nalezy robic wszystko aby w Polsce ten tok myslenia zmienic. Dla mnie jako osoby mieszkającej w Warszawie likwidacja pociągów do Zamoscia jest bardzo przykra, zawsze kiedy jeździłem w tamte rejony korzystałem z pociągów "Solina" , "Chełmianin", "Rozotocze" nigdy z jakichś ciasnych i niebezpiecznych busów, które pędzą po drogach ile wlezie a kierowcy nie maja doswiadczenia w przewożeniu ludzi, to młoda gównarzeria która sie jeszcze duzo powinna nauczyc w kwesti prowadzenia pojazdu. Taka jest moja obszerna opinia na ten temat. Ludzie bierzmy sie do roboty bo za pare lat pociagi beda kursowac tylko po CMK i z Warszawy do Poznania.
0
Powiem tyle że IC szlak trafi! Od 1 stycznia IC przegra z DB, kiedy wejdzie na Polskie tory. Ma tylko 400 lokomotyw BR232 i jakieś 600 wagonów Z1. Polska ma ich parę i jadą na najlepszych EX. Więc IC będzie płakało.
0
http://www.youtube.com/watch?v=PuxOlvl2ehw film nagrany przez redaktora Wojciech Stepaniuka z Tygodnika Tomaszowskiego pokazuje jak mija się z prawdą spółka PKP InterCity
0
Hyhyhy. W tym materiale jest lepsza rzecz. Z tym składem ZAWSZE jeździło SU45. Istnieje tylko jedna mniej nienadająca się w tym przypadku lokomotywa: ST44. Po nagłośnieniu tego absurdu - okazuje się że da się SM42 przypiąć!!! Marian, jeżeli jesteś kolejarz, załatw z kolegami, żeby mieć kopie dokumentów dotyczących obsługi trakcyjnej dla tego połączenia.
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.