Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pociągiem na Zamojszczyznę już nie dojedziesz

Utworzony przez Jack, 18 sierpnia 2009 r. o 07:55 Powrót do artykułu
Niech zabieraja w takim razie kolej ze Starówki. Czy ktoś w UM ma jaja? Na takie bezczelne zagrywki powinno sie odpowiedzieć twardo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I znowu PKP zacznie żebrać u władz województwa pieniądze na dotacje (czyt.z przeznaczeniem na wyskokie pensje,nagrody,trzynastki i czternastki) I jak zwykle pieniądze otrzyma.I jak zwykle wkrótce po tym znowu zostaną zlikwidowane połączenia "nierentowne" NAjlepiej by było,gdyby kolej zlikwidowała WSZYSTKIE bez wyjątku połaczenia,a na pensje i premie panstwo i tak da.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba być idiotą, albo kolejowym urzędasem, żeby liczyć na dofinansowanie od marszałka w nowym rozkładzie dla spółki która jest konkurencją dla Przewozów Regionalnych, w których województwo ma udziały. Ney gada bzdury. Doskonale wie co jest realne, a co nierealne. Do Intercity przeszedł z PR po wrogim przejęciu połączeń pospiesznych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cytat: "podróżni jadący do Rzeszowa dojadą autobusem do Dębicy" Z Zamościa do Dębicy (200 km) jedzie się przez Rzeszów (150 km) Ktos miał pod górkę do szkoły Pytanie tylko czy dziennikarz Dziennika czy jakaś szycha w Intercity i ile ten ktos zarabia bo może nie warto się uczyć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
spółka INTERCITY jest dziadoska i więcej pociągami tej burdelowskiej firmy nie pojadę !!!!!!! koniec ! straciliście całą rodzinę klientów !!!! dziady z intercity !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zniechęcić pasażera? Powtarzając do znudzenia kłamstwo, że pociąg z Zamościa do Lublina jedzie 3 godziny. Otóż nie. D 52103/22103. Lublin - odjazd: 19:56, Zamość - przyjazd: 22:20. Dwie godziny, dwadzieścia cztery minuty. Przy obecnym, fatalnym stanie torów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a jaka to roznica 2.24 czy 3.00 skoro bus jedzie 1 h 30 minut? zadna. I tak pociag przegrywa z busem. Spolce PKP-InterCity nie zalezy na pasazerach z Zamoscia bo jest ich zbyt malo, a dzieki przekazaniu wagonow z Zamoscia do innych regionow kraju ta sie tam tez zarobic na tych wagonach i to wiecej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZABIERZCIE W TAKIM RAZIE TORY Z CENTRUM MIASTA !!!!!!!! To nasz teren a nie jakiejś kolei, któa i tak nikogo nie chce wozić !!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przez czysty przypadek ogłosili to w dniu, w ktrórym doszło do dwóch poważnych wypadków z udziałem busów. Jeden na autorstradzie, drugi na dobrze utrzymanej drodze krajowej. I nie ma znaczenia, czy wina busiarza, tirowca, czy osobówki. Znaczenie ma bezpieczeństwo. Przynajmniej dzisiaj byś aronku przymknął paszczę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale najważniejsze ze są busy co 20 min do Zamościa. A co. Było to wiadome od lat że to się tak skończy, wiec nie wiem po co tyle sie dziwić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mogli chociaż zostawić Hetmana w weekendy. Mogę się założyć, że te ich autobusy do Dębicy będą jeździły puste. PKS oraz prywatni przewoźnicy już zacierają ręce, bo otworzą na pewno kilka dodatkowych połączeń. NP z Biłgoraja Hetman jedzie 6godzin to nikt nie będzie jeździł autobusem PKP i tam czekał na przesiadkę tylko każdy będzie wolał pojechać do Przeworska (1h) a później pociągiem do Krakowa (3h).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co PKP IC wyprawa to skandal. Nie można tak zwyczajnie sobie zabrać wszystkich pociągów do Zamościa bo sa wg IC nierentowne.PKP IC pisze bzdury, te pociągi nie jezdza puste. Największe z likwidowanych pociągów ma "Hetman". Zlikwidowanie tych połączeń i zastąpienie ich busami to żadne rozwiązanie. Bardziej puste jeżdżą pociągi grupy IC na kursujące do suwałk na odcinku białystok - suwałki takie jak pospieszny "Kinga" czy pospieszny "Hańcza" i są na odcinku białystok - suwałki takze obsługiwane trakcja spalinowa. Jakoś tam IC widzi zysk o dziwo choć powinno być odwrotnie. A wydaje mi się że tam kursuje równiez spółka PKP PR i IC chce pokazać że niby konukruje z nimi. Do Zamościa PRy nie kursują wiec IC moze nie patrząc na pasazerów obciąc wszystkie pociągi. Ney dobrze wie ze od samorządów nie dostanie ani grosza, bo samorząd nie finansuje IC. Jedynymi zwiększonymi środkami na które mogą liczyć sa pieniądze z Ministerstwa Infrastruktury, które mogą dostać w przyszłym roku gdy budżet może będzie większy. Na to jednak bym nie liczył. Jedynym rozwiązaniem jest porozumienie się samorzadowców z PKP PR w kwesti dofinansowania tych połączen i zaczęcie ich obsługi przez PKP PR szynobusami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Przez czysty przypadek ogłosili to w dniu, w ktrórym doszło do dwóch poważnych wypadków z udziałem busów. Jeden na autorstradzie, drugi na dobrze utrzymanej drodze krajowej. I nie ma znaczenia, czy wina busiarza, tirowca, czy osobówki. Znaczenie ma bezpieczeństwo. Przynajmniej dzisiaj byś aronku przymknął paszczę.
Tak się składa, że o uwaleniu tych pociągów wiadomo było od mnie jwięcej połowy lipca. Wtedy nastąpił przeciek w ICkowie. Panowie dowodzący w IC wpadli w panikę i zaczęli kombinować. A to że za niska frekwencja, a to że za wolno jeżdżą bo PLK nie remontują linii, a to że nie mają lokomotyw etc., etc. Tylko czy za AKZ też wezmą dotacje z MI? Dalej. Wypadki na drogach są codziennością, w przeciwieństwie do kolei. Tam wypadki zdarzają się bardzo rzadko, ale są bardziej widowiskowe. Nic nie poradzisz, ale na drodze zawsze się znajdzie jakiś wariat, któremu się spieszy. O busiarzach i tirowcach napisano już tysiące artykułów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
a jaka to roznica 2.24 czy 3.00 skoro bus jedzie 1 h 30 minut? zadna. I tak pociag przegrywa z busem. Spolce PKP-InterCity nie zalezy na pasazerach z Zamoscia bo jest ich zbyt malo, a dzieki przekazaniu wagonow z Zamoscia do innych regionow kraju ta sie tam tez zarobic na tych wagonach i to wiecej.
Drogi Aronku Nie sądze by pociąg przegrywał z busem. Raczej to bus przegrywa z pociągiem. Przeczytaj uważnie. Nie tak dawno pociąg relacji Wrocław Zamość Wyjeżdżał z wrocławia około godz. 19, około 5 rano był w Bełżcu i około godz 7 dojeżdżał do Zamościa. Korzyścią było to, że każdy kto załatwiał od Horyńca po Bełżec sprawy w Zamościu jechał tym pociągiem. Dlaczego?? Dlatego, że żaden cwaniak - busiarz, tudzież tomaszowski PKS, nie wpadli na pomysł, żeby koło 4 - 5 rano ustanowić na tej trasie z Horyńca do Zamościa przez Bełżec jakiejś lini busowej lub autobusowej. Pierwszy autobus z Lubyczy czy Bełżca w kierunku Tomaszowa jedzie o godz. 6:20 a w kierunku Zamościa i Lublina o godz. 6:50. O busach trzeba zapomnieć, bo busiarze na nieatrakcyjnych trasach nie kursują. Powiedzcie mi więc, czym mam dojechać do Zamościa na godzinę 7 kiedy nie posiadam swojego auta?? Teleportować się nie umiem, nie znam też zasad podróży w czasie i przestrzeni w ciągu sekundy. Zatem przestańcie mi tu chrzanić o wyższości busa nad szynobusem. Bo busy owszem i są, ale TYLKO dla pasażerów mieszkających wzdłuż tras atrakcyjnych dla właścicieli busów. Więc o dobrej komunikacji mogą mówić TYLKO mieszkający wzdłuż drogi krajowej nr 17 Tomaszów - Zamość, Zamość - Lublin. Trasa kolejowa przebiega niestety inaczej, więc mieszkańcy Horyńca, Hrebennego, Bełżca, Suśca, Zawady, Ruskich Piask, Tarzymiech NIE MAJĄ dogodnego dojazdu w rozsądnym czasie do Zamościa bądź Lublina. JEDYNĄ aletrantywą dla mieszkańców wymienionych miejscowości jest szynobus, bądź pociąg o rozsądnej godzinie, bo leniwemu busiarzowi, nie będzie chciało się wstawać o 4 rano, żeby przejechać na trasie z Horyńca do Zamościa z zachaczeniem o Susiec, Długi Kąt itp. Kolej pracuje 24 godziny na dobę - busiarz tylko w dzień Wspomniany pociąg skomunikowany był też z pociągami Hetman do Krakowa w Zwierzyńcu i w Zawadzie z pociągiem do Warszawy. Obłożenie pasażerami było ogromne, w samym Bełzcu dziennie wsiadało około 100 osób. ZATEM KOMU ZALEŻAŁO NA TYM, ABY TEN STAN SPIEPRZYC?? busiarzom?? a może prawda jest inna i synek jednego z dyrektorów PKP InterCity zamierza kupić prywatny szynobus i jeździć nim po Zamojszczyźnie?? Przykład inny. Kiedyś z Bełżca o godz. 21:20 wyjeżdżał nocny pociąg do Warszawy. Woził tłumy. Komu zależało by to schrzanić? Tłumy jeździły też pociągiem do Wrocławia, jeździły wtedy, gdy był on pociągiem nocnym. Bo każdemu to pasowało KTO I CZEMU TO SPIEPRZYŁ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamość (17:00) – Rzeszów (22:00) – Kraków (01:00) – Katowice (03:00) – Wrocław (06:00) Wrocław (21:00) – Katowice (00:00) – Kraków (02:00) – Rzeszów (05:00) – Zamość (10:00) Zamość (18:00) – Lublin (21:00) – Warszawa (23:00) – Poznań (03:00) – Szczecin (06:00) Szczecin (23:00) – Poznań (02:00) – Warszawa (06:00) – Lublin (08:00) – Zamość (11:00) Zamość (07:00) – Lublin (10:00) – Warszawa (12:00) – Łódź (14:00) Łódź (16:00) – Warszawa (18:00) – Lublin (20:00) – Zamość (23:00) W ciągu dnia dodatkowo po 2-3 szynobusy do Rejowca, Jarosławia i Stalowej skomunikowane z połączeniami dalekobieżnymi. Wszysko w ramach Przewozów Regionalnych. Marszałku - ani grosza dla hien z Intercity!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeszcze raz napisze. Jakoby powodem likwidacja była niska frekwencja w pociągach kursujacych do Zamościa to niestety kłamstwo IC. Frekwencja jest dobra szczególnie w pociągu "Hetmanm". Jeszcze raz napisze ze pociągi: "KINGA" Kraków - Warszawa - Białystok - Suwałki, "HAŃCZA" Warszawa - Białystok - Suwałki - Sestokai oraz "MAMRY" Wrocław - Poznań - Torun - Olsztyn - Ełk - Suwałki wożą powietrze na odcinkach Białystok - Suwałki i Ełk - Suwałki, ciągnione są trakcją spalinową. w pociągu "Mamry" od ełku do suwałk na 3 wagony dwie dwójki i jedną jedynke jada srednio 3 osoby. Do Zamościa jedzie srednio 20 lub 30 osób. Jak IC może tak kłamać i twierdzić ze te pociągi do Zamościa sa nierentowne. 20 czy 30 osob to pociag nierentowny i nalezy go skasowac a pociągi do suwałk po 3 osoby do 10 osob srednio na pociąg i nalezy je zostawić bo są rentowne. Gdzie tu logika? Śmiech na sali. Komuś te pociągi do Zamościa zwyczajnie wadziły i dlatego je uwalają a nie dlatego że brak jest frekwencji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja pochodze z Warszawy więc nie mogę nic z tym zrobić. Natomiast jako miłosnikowi kolejnictwa lezy mi na sercu kazda zamykana linia kolejowa szczególnie tak malownicze linie kolejowe jak na roztoczu czyli Rejowiec - Zwierzyniec - Bełżec, Zamosc - Zwierzyniec - Biłgoraj - Stalowa Wola. Dlatego apel do wszystkich którym lezy na sercu zachowanie połączen kolejowych na roztoczu w tym do Zamoscia, głownie do urzedników, politykow, samorzadowcow i to z waszego regionu bo innych ludzi słuchac nie beda aby nie zostawili tak tej sprawy. Teraz PKP IC zlikwiduje te połączenia ale trzeba robic wszystko aby od grudnia czyli obowiązywania nowego rozkładu znalazło sie choc jedno czy dwa połączenia dziennie do zamoscia jezeli nie IC to próbowac pisac do urzedu marszałkowskiego aby dofinansował szynobusy do zamoscia. Bo to co w tej chwili sie stało to jawny skandal i niech nikt mi tu nie pisze o busach bo sie osmiesza. Ten kto jest prawdziwym miłosnikiem kolei wie o czym pisze. Jezeli zostawicie tą sprawe w zaciszu i samą sobie to zamość podzieli los linii 25 na odcinku skarżysko kamienna - sandomierz gdzie od ostrowca św do tarnobrzega zlikwidowane sa wszystkie pociągi zarówno pospieszne jak i osobowe od 2006 roku mimo ze linia jest zelektryfikowana i narazie nic nie wskazuje na to zeby one tam wróciły a przeciez kiedys jezdziły tamtedy "SAN" "SOLINA" z Warszawy do Przemysla czy "WETLINA" z Warszawy do Zagórza. W każdym innym kraju stawia sie na kolej tylko nie w Polsce. Nasi rzadzacy powinni brać przykład z czechów i kolei czeskich CD gdzie nie jest zamykana ani jedna linia. Nie ma na kolei smiesznych spółek. Jest jedna firma CD ktora zarzadza wszystkimi kategoriami pociągów i wszystkimi liniami i pociągi jezdza po wszystkich liniach i im sie to opłaca a przeciez czechy tak samo jak Polska sa w UE ale nie zarzadzaja swoimi kolejami tak beznadziejnie jak polska i nie wysyłaja swoich pasazerów do autobusów. Dlatego nalezy robic wszystko aby w Polsce ten tok myslenia zmienic. Dla mnie jako osoby mieszkającej w Warszawie likwidacja pociągów do Zamoscia jest bardzo przykra, zawsze kiedy jeździłem w tamte rejony korzystałem z pociągów "Solina" , "Chełmianin", "Rozotocze" nigdy z jakichś ciasnych i niebezpiecznych busów, które pędzą po drogach ile wlezie a kierowcy nie maja doswiadczenia w przewożeniu ludzi, to młoda gównarzeria która sie jeszcze duzo powinna nauczyc w kwesti prowadzenia pojazdu. Taka jest moja obszerna opinia na ten temat. Ludzie bierzmy sie do roboty bo za pare lat pociagi beda kursowac tylko po CMK i z Warszawy do Poznania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powiem tyle że IC szlak trafi! Od 1 stycznia IC przegra z DB, kiedy wejdzie na Polskie tory. Ma tylko 400 lokomotyw BR232 i jakieś 600 wagonów Z1. Polska ma ich parę i jadą na najlepszych EX. Więc IC będzie płakało.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.youtube.com/watch?v=PuxOlvl2ehw film nagrany przez redaktora Wojciech Stepaniuka z Tygodnika Tomaszowskiego pokazuje jak mija się z prawdą spółka PKP InterCity
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hyhyhy. W tym materiale jest lepsza rzecz. Z tym składem ZAWSZE jeździło SU45. Istnieje tylko jedna mniej nienadająca się w tym przypadku lokomotywa: ST44. Po nagłośnieniu tego absurdu - okazuje się że da się SM42 przypiąć!!! Marian, jeżeli jesteś kolejarz, załatw z kolegami, żeby mieć kopie dokumentów dotyczących obsługi trakcyjnej dla tego połączenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...