Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Prezydent kpi czy o drogę pyta? Zmiana trakcji? Ze spalinowej na parową? Na elektryfikację odcinka szans nie ma, nie było i nie będzie.
0
Wybory coraz bliżej więc Zamojski udaje, że coś robi. Żenada.
0
Dobrze, niech działają. Przestarzałe tory też nadają się jedynie do wymiany.
0
pociagi w Zamosciu nie maja sensu ekonomicznego
0
Gość napisał:
Prezydent kpi czy o drogę pyta? Zmiana trakcji? Ze spalinowej na parową? Na elektryfikację odcinka szans nie ma, nie było i nie będzie.
W byłym woj.zamojskim NIE MA ani jednego kilometra trakcji elektrycznej! Aby zwiększyć prędkość pociągów-a tym samym uatrakcyjnić podróż pociągiem po Zamojszczyźnie wypadało by poprawić torowiska tak,jak na trasie Rzeszów-Ocice. A tymczasem"na osłodę"pooglądajcie moje symulacyjne filmiki: youtube.com/user/bambo7532#p/u/8/O9X675Cg2no youtube.com/user/bambo7532#p/u/14/iDcZT9Wupd4
0
akurat na samej Zamojszczyznie to te predkosci sa jeszcze w miare przyzwoite, tyle ze 1. linia do Lublina jest pokrecona - 133 km koleja przy 85 km droga czyli bus wygrywa w przedbiegach 2. na linii Zamosc - Krakow bruzdzi odcinek Mielec - Debica ktory jest w woj. podkarpackim i nic marszalkowi lubelskiemu do tego. tak ze jak widac poki co pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nie maja sensu ekonomycznego. Moze za 10-20 lat.
0
...szynobus Lublin -Bełżec ? ,Zawada - Zamość MPK ...to jest to
0
aron napisał:
akurat na samej Zamojszczyznie to te predkosci sa jeszcze w miare przyzwoite, tyle ze 1. linia do Lublina jest pokrecona - 133 km koleja przy 85 km droga czyli bus wygrywa w przedbiegach 2. na linii Zamosc - Krakow bruzdzi odcinek Mielec - Debica ktory jest w woj. podkarpackim i nic marszalkowi lubelskiemu do tego. tak ze jak widac poki co pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nie maja sensu ekonomycznego. Moze za 10-20 lat.
Masz rację-trasa jest pokręcona i trzeba by było,aby pociąg gnał około 200km/h to może by jakoś to było...-może"x lat później..."? Na razie nie mają one sensu ekonomicznego. Bo tak jak z Lublina przez Kraśnik do Stalowej to fajnie szybko śmigają ten szynobusy mimo"spalinowej"trasy.
0
Pociągi na zamojszczyżnie maja sens ekonomiczny a oprócz tego trzeba policzyc koszta społeczne. Ekologia też nabiera dużego znaczenia.Drogi sa przepełnionei są niebezpieczne. Kolej pozwala na bezpieczne i szybkie przemieszczanie. Kolej wraca do łask , bo jest bardziej efektywna od transportu drogowego.Jak by infrastruktura kolejowa była dotowana tak jak drogowa to przewozy kolejowe byłyby znacznie tańsze. Przecież kolej płaci ogromne pieniądze w postaci podatków za grunty na gdzie są tory. przecież to jest chore. trzeba to natychmiast zniesc. a za drogi niczego takiego nie ma.
0
Jaka ekologia? Szynobus pali 3 x więcej niż zwykły bus. Bezpieczeństwo to też nie taka prosta sprawa, bo ludzie przyzwyczaili się że pociągi nie jeżdża i nie zwalniają już na przejazdach.
0
Ale o jakiej my tu ekonomii mówimy?? Bo jeżeli twierdzicie, że cholernie ekonomicznie jest podzielić PKP na 2 miliony spółek (kąśliwie piszę specjalnie), gdzie mamy osobne spółki od lewej szyny, osobna od prawej, osobna od nakrętek, od śrubek, od rozjazdów, od przejazdów, od podkładów kolejowych, od wagonów, od lokomotyw, od sprzęgów wagonowych, od wlewów paliwa przy lokomotywach, od kibli w wagonach i tego typu spółek jest więcej, każda zatrudnia po czterech albo i więcej dyrektorów plus prezesi i ich zastępcy a do tego jeszcze prezesi wszystkich prezesów oraz ich zastępcy i wychodzi armia kilku tysięcy osób, które zarabiają gruba kasę, tylko kurde robić komu nie ma bo w tych spółkach dwóch pracowników na krzyż... Uczmy się chociażby od kolei czeskich, gdzie mają jedna spółkę, której dyrektorzy i prezesi zamiast zastanawiać się czy będą dzisiaj trzynastki z dodatkami i pochwały od partyjnych pryncypałów (a tak jest niestety w Polsce) - zakasają rękawy i robią wszystko by kolej czeska chodziła jak w zegarku... Zatem o jakiej wy tu ekonomii mówicie bo nie rozumiem?? Dodanie dwóch milionów złotych rocznie na utrzymanie kolei na Zamojszczyźnie jest o wiele bardziej ekonomiczniejsze niż wydawanie MILIARDÓW na pobory prezesów niepotrzebnych spółek. Zatem jeżeli wśród popierających obecne rozwiązania są ekonomiści to wychodzi na to, że powinni wrócić do szkoły, bo widać, że dyplomy ekonomistów kupili sobie na stadionie w wawie...
0
chodzi o to że w woj. lubelskim jest zbyt niska gęstość zaludnienia ( i wiele linii jednotorowych) żeby opłacało się uruchamiać pociągi. PRzecież nikt normalny nie będzie czekał na pociąg z Zamościa do Lublina, Hrubieszowa czy Biłgoraja 2 godziny jak ma busy co kilkanaście minut. Dlatego właśnie kolej pasażerska w woj. lubelskim nie ma sensu ekonomicznego. Co do Czech to tam też jest inna mentalność ludzi, ale też Koleje Czeskie mimo braku spółek zanotowały największy spadek liczby pasażerów w historii ( o 7%).
0
Aron widzę, że zaciekle bronisz busów - ok rozumiem to, pewnie jesteś właścicielem jeden z firm busiarskich. Ale mam pytanie. Odpowiedz mi, czemu busiarze nie kursują do małych miejscowości? Czemu bus z Zamościa do Lublina nie zajdzie po pasażerów w Ruskich Piaskach, w Tarzymiechach, albo Żulinie? Czemu busy jadące z Zamościa do Tomaszowa nie zajeżdżają po pasażerów w Zawadzie, Niedzieliskach, Józefowie Roztoczańskim albo Nowinach? No czemu?? Przecież ludzie mieszkający w tych miejscowościach też by chcieli skorzystać z dobrodziejstwa tak zajebiście ekonomicznego, jak bus i mieć bezpośrednie połączenie z Lublinem czy Bełżcem. Albo nie wiem czy wiesz, taka miejscowość Siedliska w gminie Lubycza Królewska, miała jedyne połączenie ze światem właśnie koleją. Teraz nie ma NIC. I czemu twoi koledzy busiarze, tacy dobroduszni, tacy fajni i w ogóle the best, nie zorganizują tam kursowania jakiegoś busa, tylko uczepiliście się najbardziej obleganych tras i kropicie durnia twierdząc, że busy są ekonomiczne. Czepcie się miejscowości, w których mieszka 200 osób. Ci ludzie TEŻ CHCĄ mieć kontakt ze światem i jedyną nadzieją do tej pory była dla nich kolej. A teraz muszą zapierdzielać na piechotę niestety, bo żaden prywaciarek busiarek nie ruszy dupska i nie pogoni busa dla kilku osób do jakiejś wiochy zabitej dechami. A to właśnie przeczy twojemu twierdzeniu, że busy są ekonomiczne. Skoro są tak zajebiście ekonomiczne, to czemu nie jeżdżą do wspomnianych wyżej miejscowości?? Najlepiej jest prowadzić biznes tam, gdzie w zasadzie wszystko podane jest na tacy! Taki "biznesmen pełną gębą" to i ja potrafię być. Po co się przemęczać - prawda? Skoro wasze busy są takie tanie i w ogóle jeżdżą na wodę, to zapewnijcie w Siedliskach ludziom transport. Pokażcie jacy to jesteście wybawcy! i przestań mi tu aron chrzanić jedno i to samo w koło bo się powtarzasz. Palnij się w ten łeb i przejrzyj na oczy i przestań kropić durnia.
Ostatnio edytowany 15 maja 2010 o 15:12
0
MARYJAN ARCYBISKUP napisał:
Aron widzę, że zaciekle bronisz busów - ok rozumiem to, pewnie jesteś właścicielem jeden z firm busiarskich. Ale mam pytanie. Odpowiedz mi, czemu busiarze nie kursują do małych miejscowości? Czemu bus z Zamościa do Lublina nie zajdzie po pasażerów w Ruskich Piaskach, w Tarzymiechach, albo Żulinie? Czemu busy jadące z Zamościa do Tomaszowa nie zajeżdżają po pasażerów w Zawadzie, Niedzieliskach, Józefowie Roztoczańskim albo Nowinach? No czemu?? Przecież ludzie mieszkający w tych miejscowościach też by chcieli skorzystać z dobrodziejstwa tak zajebiście ekonomicznego, jak bus i mieć bezpośrednie połączenie z Lublinem czy Bełżcem. Albo nie wiem czy wiesz, taka miejscowość Siedliska w gminie Lubycza Królewska, miała jedyne połączenie ze światem właśnie koleją. Teraz nie ma NIC. I czemu twoi koledzy busiarze, tacy dobroduszni, tacy fajni i w ogóle the best, nie zorganizują tam kursowania jakiegoś busa, tylko uczepiliście się najbardziej obleganych tras i kropicie durnia twierdząc, że busy są ekonomiczne. Czepcie się miejscowości, w których mieszka 200 osób. Ci ludzie TEŻ CHCĄ mieć kontakt ze światem i jedyną nadzieją do tej pory była dla nich kolej. A teraz muszą zapierdzielać na piechotę niestety, bo żaden prywaciarek busiarek nie ruszy dupska i nie pogoni busa dla kilku osób do jakiejś wiochy zabitej dechami. A to właśnie przeczy twojemu twierdzeniu, że busy są ekonomiczne. Skoro są tak zajebiście ekonomiczne, to czemu nie jeżdżą do wspomnianych wyżej miejscowości?? Najlepiej jest prowadzić biznes tam, gdzie w zasadzie wszystko podane jest na tacy! Taki "biznesmen pełną gębą" to i ja potrafię być. Po co się przemęczać - prawda? Skoro wasze busy są takie tanie i w ogóle jeżdżą na wodę, to zapewnijcie w Siedliskach ludziom transport. Pokażcie jacy to jesteście wybawcy! i przestań mi tu aron chrzanić jedno i to samo w koło bo się powtarzasz. Palnij się w ten łeb i przejrzyj na oczy i przestań kropić durnia.
Tak -masz rację!-Siedliska,Maziły,Nowiny,Dziewięcierz,itp.;we wsi Podlesina i Zatyle też przydał by się peron i zatrzymanie szynobusu...Nie zawsze opłaca się"odpalać"swoje auto,aby przewieźć"jedną pupę"np.na targ do Suśca i w dodatku okrężną drogą i nie każdy ma prawo jazdy-a nierzadko szynobusem wyszło by taniej i szybciej. Dobrze napisałeś,że busiarze jeżdżą tam,gdzie im się najbardziej opłaca-to tak jak w Lublinie: prywatne MPKi jeżdżą na liniach,które najbardziej są oblegane przez pasażerów.
0
busiarze nie układają sobie sami rozkładu jazdy, tylko musi być on zatwierdzony przez urząd marszałkowski tak że napisz do urzędu zapytanie dlaczego nie ma busów do Żulina to ci powiedzą
0
aron napisał:
busiarze nie układają sobie sami rozkładu jazdy, tylko musi być on zatwierdzony przez urząd marszałkowski tak że napisz do urzędu zapytanie dlaczego nie ma busów do Żulina to ci powiedzą
ha ha ha ha ha ha chłopie trafiłeś akurat na kogoś kto zna procedury zatwierdzania bądź nie rozkładów jazdy przez UM z doświadczenia i aron GŁUPOTY GADASZ! ale to Ty ustalasz sobie trasę, jaką będzie kursował twój bus, więc nie wykręcaj się UM:) przestań pisać durnoty, bo jak widzę argumentów ci zabrakło nie chciało Ci się zmienić trasy busa, żeby jeździł tak jak napisałem powyżej i rżniesz wielkiego "miszcza" burżuja biznesmena:) to żeś aron się teraz skompromitował
0
To ty się kompromitujesz, bo ostateczna decyzja o przebiegu trasy busa należy do urzędnika a nie do busiarza. Takie są po prostu fakty. Zresztą jest w woj. lubelskim tysiąc wsi bez kolei i ludzie jakoś tam żyją, to i Ruskie Piaski i Żulin przeżyją. Niech tamtejsi mieszkańcy kupią busa i złożą wniosek o zezwolenie do marszałka, być może im na to zezwoli.
0
pustyś aron jak but z lewej nogi - wg twojego tłumaczenia wychodzi na to, że UM zmusił was busiarzy do prowadzenia biznesów, a wy tacy biedni, sierotki takie musicie jeździć pod przymusem.. biedactwa tych chyba sam nie wierzysz w to co piszesz
0
jak nie wierzysz to sprobuj jezdzic busem z Zulina do Lublina bez koncesji. Zobaczymy ile pojezdzisz he he he.
0
Aron nadal nie uzyskałem odpowiedzi na to, czemu wy busiarze nie postarają się o to, by ich busy zapewniły transport zastępczy ludziom odciętym od świata przez to, że nie kursuje kolej. Nie wciskaj mi tu kitów, że wszystko zalezy od UM, bo to ty założyłeś firmę i nikt cię do tego nie zmuszał. Nie udawaj, żeś taki znawca procedur, bo nie masz racji. Przedstawiasz siebie jako wielkiego wybawce ludzi z ZMC bo moga twoim busem dojechac do Lublina, z tymże trasa busa nie pokrywa się z trasą pociągu i tu jest cały problem. Zatem nijak nie mogę pojąć, na jakich zasadach wysnuwasz stwierdzenie, że wasze busy są the best. Jak napisałem wcześniej, rynek przewozów osobowych jest rynkiem obleganym przez pasażera, więc to żadna sztuka otworzyć firmę przewozową i wozić ludzi. Jest to chyba najłatwiejszy kawałek chleba jaki można sobie wymarzyć, bo wystarczy kupić busa, wyrobić koncesję i kropić deb***a - biznesmena. Problem w tym, że bus nie jedzie przez wymienione przeze mnie w poprzednich wpisach miejscowości, zatem wy jako busiarze poszliście na łatwiznę i krótko mówiąc wyłazi z was lenistwo. Bo jakby ci zależało na pasażerach, to postarałbyś się o zezwolenia by twój bus kursował przez Żulin, tak jak pociąg. Nie zrobiłeś tego - jesteś LEŃ - i nie masz prawa mówic o tym, jaki to ty dobroduszny jesteś bo masz busa z zamoscia do lublina. Jako przykład waszego lenistwa podam chociażby fakt pseudodworca busów w Zamościu czy Lublinie, gdzie za przeproszeniem nie ma się gdzie nawet odlać. Ludzie zmuszeni są stać na dworze niezależnie od pogody i przestań mi tu opowiadać, jaki z ciebie pan wybawca. Żal...
Ostatnio edytowany 17 maja 2010 o 13:33
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.