Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A chodniki nie odśnieżone...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też chcę jakiś order od Prezydenta Komorowskiego. Nadmieniam ,że mam pochodzenie chłopskie jestem synem rolnika ale ciężko pracowałem i nadal ciężko pracuję bo w tym kraju łupą z ostatniego grosza aby ''ŻYŁO SIĘ LEPIEJ'' ale tylko nielicznym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też chcę jakiś order od Prezydenta Komorowskiego. Nadmieniam ,że mam pochodzenie chłopskie jestem synem rolnika ale ciężko pracowałem i nadal ciężko pracuję bo w tym kraju łupą z ostatniego grosza aby ''ŻYŁO SIĘ LEPIEJ'' ale tylko nielicznym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mieszkaniec napisał:
A chodniki nie odśnieżone...
Noooo, normalka, hrabia dał hrabiemu. To są koledzy ze szlachty, jeden z Klemensowa, drugi z Budy Ruskiej, należało się to mu dał...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Historia lubi sie powtarzac.Byla jedna partia PZPR i sie odznaczali ,dzisiaj jest tez juz jedna PO i tez sie odznaczaja.I jak tu ma byc dobrze?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z moich obserwacji wynika ze odznaczenie to zostalo przyznane za poparcie udzielone w czasie kampanii prezydenckiej panu Komorowskiemu przez co to wysokie odznzczenie ulega dewaluacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jan napisał:
Z moich obserwacji wynika ze odznaczenie to zostalo przyznane za poparcie udzielone w czasie kampanii prezydenckiej panu Komorowskiemu przez co to wysokie odznzczenie ulega dewaluacji.