Atrakcyjny Kazimierz powinien to skomentować
|
|
Pierwsze sekundy reklamują jakiś salon mebli kuchennych, następnie tablet, później kawałek czołgu, fontanna ze zrujnowaną kamienicą w tle a na koniec ogródek restauracyjny ;-) Gdyby nie ta migawka Ratusza przez ułamek sekundy i napisy końcowe to nie wiem czy ktokolwiek poza mieszkańcami Zamościa zorientowałby się co właściwie powinna reklamować ta produkcja.
|
|
Spot nie powinien być dopuszczony do emisji! Zawiera reklamę dwóch firm: Producenta materiałów budowlanych(zabezpieczenia na „Generałówce”) oraz producenta piwa (lampion na ostatnim ujęciu) .Ponadto epatuje erotyzmem i golizną - w ujęciu przy fontannie tej Pani widać gołą pupę! Dlaczego nie wykorzystano tego spotu: https://www.youtube.com/watch?v=otyPGI6To9A
|
|
ta paskudna scena w rynku zasłaniająca piękne ormiańskie kamienice reklamuje Zamość najlepiej.
|
|
Zupelny brak pomyslu
|
|
W ogóle nie wyeksponowano przepięknej architektury miasta! Uważam, że za dużo poświęcono sztafażowi. Reklama ta, jest przeznaczona dla wąskiego grona odbiorców tj. mieszkańcom tego pięknego grodu. Błagam, nie emitujcie tego, gdyż można odnieść odwrotny skutek, od zaplanowanego. Serdecznie pozdrawiam
|
|
Zgadzam się z poprzednimi opiniami w zupełności. Ten spot nie pokazał zupełnie nic. Na pewno nie przyciągnie to turystów, a wręcz przeciwnie zniechęci.
|
|
tragedia ta reklama za takie pieniądze ??? aż się płakać chce
|
|
to odstraszy turystów w zupełności ale to dobrze bo już dosyć
hołoty
|
|
Zamość jest bardziej atrakcyjny niż Kazimierz Dolny już teraz, to zależy architektury, urbanistyki, zagospodarowanie, a nie marnego spotu promocyjnego. Co więcej, miasto odwiedzi więcej turystów, bo w Polskę idzie wieść, że trwająca kilka lat rewitalizacja już się zakończyła! To zasługa poprzedniej ekipy, ale oczywiście ta nowa będzie sobie przypisywać zasługi. A jeszcze przed wyborami tak im się nie podobały "te mury".
|
|
w sumie niegłupi pomysł miasta są do siebie podobne jeśli chodzi np. o liczbę mieszkańców
|
|
Baaardzo słabe. Przy fontannie widac w tle remont kamienicy i piękna reklama ceresit :/ Za takie duze pieniadze taka reklama słaba. Zamosc taki piękny, a w tym spocie nic nie jest zachęcające
|
|
Proszę zwrócić uwagę, że w artykule jest napisany koszt emisji, a nie koszt realizacji spotu. Ze słyszenia, podobno na samą realizację przeznaczono jedynie kilka tysięcy, cała reszta idzie dla stacji TV za emisje.
|
|
Aplikacja Arguido z przewodnikiem Zamościa działa już od sierpnia 2014 roku: http://digileaks.pl/3708-arguido-zwiedzanie-z-rozszerzona-rzeczywistoscia/
|
|
Kiepska reklama.Praktycznie wcale nie zachęca do odwiedzenia tego miasta.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|