Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ciekawy jestem jakie będzie zainteresowanie tym meczem. Czy o bilety będzie tak samo trudno jak na siatkarski benefis Wójtowicza i Łasko?
Odpowiedz
Żałosne by robić stypę w chwili upadku lubelskiej koszykówki - powoływać się na 32 letniego kończącego karierę Ignerskiego, który czmychnął z Lublina w wieku 17 lat i chyba nie za duzo w tej koszykówce osiagnął (koszykarskie drewno mówią fachowcy z Europy) - a Albania mogłaby rywalizować ale z Novum - i taki prezent firmuje Prezydent dla kibiców - a 2 kluby znajdują się nad trumną ()to jest i tak optymistyczna wizja) - wstyd robić kampanię promocyjną w tej sytuacji - ale mamy nowe czasy - nowych działaczy, trenerów, prezydentów, dziennikarzy - proponuję tylko dodać z przodu przedrostek anty
Odpowiedz
throughout typical span and even genuine gathering. In the spring I found a spring,, I found the spring breeze blowing in the face,, a bit cool, a hogan sito little warm, as if someone was gently stroked my face, can be comfortable!Spring, I found the rain falling on the ground is the voice of xixilili, as in music.Spring, I found the little swallow flies back, while fly to the grass, while falling on the wire, like a happy note, playing the song of spring!Spring, I found the roadside wild flowers be hogan interactive riotous with colour dance, grass also hurried out of the head, want to have a look the world outside. From afar, as if to mother earth covered with a green blanket.Spring, I found hogan rebel that the village's uncle, aunt, grandfather, grandmother who is in the sun, in the exercise, in the chat, they seem very good.I also found, in a spring evening, a lot of children on the lawn with every kind hogan uomo of kite, roll, everywhere can see their smiling faces.Spring, I also found that the … … ah, spring is very beautiful!Spring, I would like to ask you to stay, don't ever leave! And I spent my golden childhood.
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...