Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Matura 2019, a strajk nauczycieli. W których liceach w Lublinie odbyły się już klasyfikacje?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 24 kwietnia 2019 r. o 17:39 Powrót do artykułu
Ja jestem za tym żeby nauczyciele mieli 40h tydzień pracy, wyznaczyć im 30h lekcji i 10h na pracę własną którą mają wykonać w szkole
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spróbuj Misiu słodki przeprowadzić 6 godzin lekcyjnych dziennie. Po tygodniu stracisz głos, a po dwóch zwątpisz, o ile nie wcześniej :) A za 40 godzinnym tygodniem pracy jestem jak najbardziej :0 codziennie od 8 do 16 i wtych godzinach ma być wszystko, rady, zebrania, konsultacje, matury, wycieczki. A po 16 niechaj mnie wszyscy w cztery litery pocałują :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nauczyciele to byli w czasie wojny. Teraz w szkołach pracują miernoty (dla których to jedyna możliwość zarobienia na chleb) i dorobkiewicze (ustawieni na półtora a czasami więcej etatu pupilki szefa)!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Masz rację, nauczyciel powinien pracować 40 godz tygodniowo- jestem za. Nauczyciel to nie święta krowa a jak nie pasuje to trzeba zmienić pracę. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem za wymianą strajkujących nauczycieli. Do zwolnienia wszystkich, zatrudnic nowych. Tylu mamy wyksztalconych absolwentów. Dajmyim szansę na pracę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz