Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Piekło w siódmej klasie. Rzecznik prosi o zmiany

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 25 sierpnia 2018 r. o 20:35 Powrót do artykułu
Patologia gimnazjum nie przeszkadzała? Jestem nauczycielem z ponad dwudziestoletnim stażem i z większością tych argumentów nie zgadzam się.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bez przesady
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszyscy zastanawiali się nad losem zwalnianych nauczycieli, a ja cały czas obawiałem się o los dzieci. To one najbardziej cierpią na deformie Zalewskiej, a przecież za rok czekają je jeszcze tak zwany podwójny rocznik. Połowa dzieci nie dostanie się swojej wymarzonej szkoły, bo PiS postanowił wywrócić system do góry nogami. Mam nadzieję, że odpowiedzą kiedyś za to co zrobili polskim dzieciom i to nie tylko politycznie. Tera dopiero trzeba robić akcję RATUJMY DZIECIAKI !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobrze, że zlikwidowano gimnazja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od początku dla normalnych ludzi było oczywiste, że ta reforma najbardziej uderzy w dzieci. Jestem rodzicem ucznia, który zacznie 8 klasę. 7 klasa to koszmar. A najgorsze jest to, że reforma ograniczyła memu dziecku szansę dostania się do dobrej szkoły. Ale siweren, kupiony jak tania dziwka 500+, tego nie rozumie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pis zgotowało większości polaków piekło na ziemi! Katastrofa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz