Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Inne Brzmienia 2012 (program festiwalu)

Utworzony przez Przemolub, 5 czerwca 2012 r. o 15:08
Inne Brzmienia 2012 (program festiwalu) "Na scenie na Rynku Starego Miasta zobaczymy m.in. koncert Poluzjantów, Fisz/Emade TWworzywo, Hadag Nahash, Arrested Development i Babylon Circus. Wstęp wolny." I poniżej: "7 lipca, sobota FISZ/EMADE TWORZYWO Rynek Starego Miasta godz. 20:00 Bilety: 40 zł (50 zł w dniu koncertów) ARRESTED DEVELOPMENT Rynek Starego Miasta godz. 22:00 Bilety: 40 zł (50 zł w dniu koncertów)" Więc zdecydujcie się - wstęp wolny czy bilet?
Odpowiedz
Przemolub napisał:
Inne Brzmienia 2012 (program festiwalu) "Na scenie na Rynku Starego Miasta zobaczymy m.in. koncert Poluzjantów, Fisz/Emade TWworzywo, Hadag Nahash, Arrested Development i Babylon Circus. Wstęp wolny." I poniżej: "7 lipca, sobota FISZ/EMADE TWORZYWO Rynek Starego Miasta godz. 20:00 Bilety: 40 zł (50 zł w dniu koncertów) ARRESTED DEVELOPMENT Rynek Starego Miasta godz. 22:00 Bilety: 40 zł (50 zł w dniu koncertów)" Więc zdecydujcie się - wstęp wolny czy bilet?
jak masz bilet to wstęp wolny ;]
Odpowiedz
throughout typical span and even genuine gathering. In the spring I found a spring,, I found the spring breeze blowing in the face,, a bit cool, a hogan sito little warm, as if someone was gently stroked my face, can be comfortable!Spring, I found the rain falling on the ground is the voice of xixilili, as in music.Spring, I found the little swallow flies back, while fly to the grass, while falling on the wire, like a happy note, playing the song of spring!Spring, I found the roadside wild flowers be hogan interactive riotous with colour dance, grass also hurried out of the head, want to have a look the world outside. From afar, as if to mother earth covered with a green blanket.Spring, I found hogan rebel that the village's uncle, aunt, grandfather, grandmother who is in the sun, in the exercise, in the chat, they seem very good.I also found, in a spring evening, a lot of children on the lawn with every kind hogan uomo of kite, roll, everywhere can see their smiling faces.Spring, I also found that the … … ah, spring is very beautiful!Spring, I would like to ask you to stay, don't ever leave! And I spent my golden childhood.
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...