Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nissan wraca do Lublina. Dealer zacznie działać już w lutym

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 25 stycznia 2020 r. o 18:19 Powrót do artykułu
Mieszkańcy miasta dziękują za tą decyzję!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tyko mam nadzieję że serwis będzie lepszy niż w tamtej firmie bo był dramat!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy będzie salon Bentleya?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O to jakie salony deweloperów powinno się otwierać trzeba pytać w Ratuszu i biurach Prezesów deweloperów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Badziewiaste drogie i toporne samochody. Nie porównania z VW 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak będą dalej wkładać do aut silnik 1,3 od kosiarki, to Nissan daleko nie zajedzie. Miałem w swoim życiu trzy samochody tej marki ale po wycofaniu silników o normalnej pojemnosci, więcej takiego urządzenia nie kupię. Nawet szaleństwo na swoje granice.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
silnik o pojemności 1.0 plus turbina lub dwie w samochodzie wielkości cegły powoduje że szybciej padnie w tym silnik koło 100 tys nalotu niż wytrze się koło kierownicy lub fotel kierowcy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tyko mam nadzieję że serwis będzie lepszy niż w tamtej firmie bo był dramat!!!!!!
 każdy serwis czy to będzie samochód włoski. niemiecki czy japoński to dziadostwo. dziś jest mus posiadania dobrego zaufanego mechanika tak jak lekarza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak będą dalej wkładać do aut silnik 1,3 od kosiarki, to Nissan daleko nie zajedzie. Miałem w swoim życiu trzy samochody tej marki ale po wycofaniu silników o normalnej pojemnosci, więcej takiego urządzenia nie kupię. Nawet szaleństwo na swoje granice.
 Znafco bo na znawcę nie zasługujesz używałeś kiedykolwiek kosiarki o pojemności 1332 cm i mocy 140 lub 160 km z turbo bo jeżeli tak to podaj nam ten model a jeżeli nie to nie pier-dziel waść takich smutków zasłyszanych w osiedlowym sklepiku od kolejnego znafcy. Mam takowy silnik i jestem bardzo zadowolony, jeździ o wiele lepiej niż dawniejsze 2.0 bez turbo o zużyciu paliwa nawet nie ma co wspominać bo też jest dużo mniejsze. Cały świat idzie w stronę mniejszych pojemności i ciągle słyszę od dziesięcioleci to samo biadolenie znafców że kolejne silniki będą gorsze, mniej trwałe etc a takie 2,5 tym bardziej 2.0 też były kiedyś wyśmiewane. Przypomne ci tylko ekspercie z Bożej łaski że koncern Nissan Renault i tak zaskoczył wszystkich konstrukcją tego silnika bo nadal ma 4 cylindry a nie 3 jak zdecydowana większość konkurencji. Owszem szaleństwo ma swoje granice niestety głupota komentujących również. Pozdrawiam i życzę krytyki popartej dowodami zamiast domysłami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mam silnik 1.3 tylko w dacia duster i żeby to jechało to trzeba takich silników. straszny muł z niego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I bardzo dobrze! A Odyssey to ponoć fachowcy od kilku marek samochodów,nie tylko Nissana
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tyko mam nadzieję że serwis będzie lepszy niż w tamtej firmie bo był dramat!!!!!!
 Prawie wszyscy ludzie od początku w tym serwisie, wieloletnie doświadczenie i to jest dramat? Rozumiem, że zaoferowali pomoc odpłatnie jak każda firma, a może nie zdiagnozowali co samochodu przez telefon i się obraziłeś. Odiedzisz 3 stodoły gdzie każda diagnoza będzie inna. Wszędzie zapłacisz i na końcu i tak wrócisz do autoryzowanego. W internecie i smarujesz ostatniego bo najdroższy, zapominając że ci pomogli. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I to mnie cieszy :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tyko mam nadzieję że serwis będzie lepszy niż w tamtej firmie bo był dramat!!!!!!
Prawie wszyscy ludzie od początku w tym serwisie, wieloletnie doświadczenie i to jest dramat? Rozumiem, że zaoferowali pomoc odpłatnie jak każda firma, a może nie zdiagnozowali co samochodu przez telefon i się obraziłeś. Odiedzisz 3 stodoły gdzie każda diagnoza będzie inna. Wszędzie zapłacisz i na końcu i tak wrócisz do autoryzowanego. W internecie i smarujesz ostatniego bo najdroższy, zapominając że ci pomogli.
 Co ty pierd... Kupuje samochód 4 letni za 55 tyś przy 80 tyś km prowadzę do niby serwisu i mówię proszę zrobić zerwis pełny tak jak powinno być, pan w serwisie dzwoni za 3 godziny i mówi że v wszystko zrobione tak jak powinno być, place 500 zł i kończę wizytę co się okazuje po 6 miesiącach jak nie ma już salonu? Nie zrobili nic oprócz olejów silnika a co powini zrobić? Osprzęt rozrządu, rollki napinacze, olej w skrzyni oraz plyn chłodniczy, więc nie pier... Tu kuu.... R bo szlak mnie trafia na takich znawców jak ty, bo ja niegdy nie v oszczędzam na serwisie auta zawsze prowadziłem do firmowego serwisu a nie bdo Janusza w garażu więc ryj...   Ale teraz wolę zaprowadzi do tego Janusza bo mam zaufanie więc mord..., pozdr 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tyko mam nadzieję że serwis będzie lepszy niż w tamtej firmie bo był dramat!!!!!!
Prawie wszyscy ludzie od początku w tym serwisie, wieloletnie doświadczenie i to jest dramat? Rozumiem, że zaoferowali pomoc odpłatnie jak każda firma, a może nie zdiagnozowali co samochodu przez telefon i się obraziłeś. Odiedzisz 3 stodoły gdzie każda diagnoza będzie inna. Wszędzie zapłacisz i na końcu i tak wrócisz do autoryzowanego. W internecie i smarujesz ostatniego bo najdroższy, zapominając że ci pomogli.
Co ty pierd... Kupuje samochód 4 letni za 55 tyś przy 80 tyś km prowadzę do niby serwisu i mówię proszę zrobić zerwis pełny tak jak powinno być, pan w serwisie dzwoni za 3 godziny i mówi że v wszystko zrobione tak jak powinno być, place 500 zł i kończę wizytę co się okazuje po 6 miesiącach jak nie ma już salonu? Nie zrobili nic oprócz olejów silnika a co powini zrobić? Osprzęt rozrządu, rollki napinacze, olej w skrzyni oraz plyn chłodniczy, więc nie pier... Tu kuu.... R bo szlak mnie trafia na takich znawców jak ty, bo ja niegdy nie v oszczędzam na serwisie auta zawsze prowadziłem do firmowego serwisu a nie bdo Janusza w garażu więc ryj...   Ale teraz wolę zaprowadzi do tego Janusza bo mam zaufanie więc mord..., pozdr
 Tyko mam nadzieję że serwis będzie lepszy niż w tamtej firmie bo był dramat!!!!!!
Prawie wszyscy ludzie od początku w tym serwisie, wieloletnie doświadczenie i to jest dramat? Rozumiem, że zaoferowali pomoc odpłatnie jak każda firma, a może nie zdiagnozowali co samochodu przez telefon i się obraziłeś. Odiedzisz 3 stodoły gdzie każda diagnoza będzie inna. Wszędzie zapłacisz i na końcu i tak wrócisz do autoryzowanego. W internecie i smarujesz ostatniego bo najdroższy, zapominając że ci pomogli.
Co ty pierd... Kupuje samochód 4 letni za 55 tyś przy 80 tyś km prowadzę do niby serwisu i mówię proszę zrobić zerwis pełny tak jak powinno być, pan w serwisie dzwoni za 3 godziny i mówi że v wszystko zrobione tak jak powinno być, place 500 zł i kończę wizytę co się okazuje po 6 miesiącach jak nie ma już salonu? Nie zrobili nic oprócz olejów silnika a co powini zrobić? Osprzęt rozrządu, rollki napinacze, olej w skrzyni oraz plyn chłodniczy, więc nie pier... Tu kuu.... R bo szlak mnie trafia na takich znawców jak ty, bo ja niegdy nie v oszczędzam na serwisie auta zawsze prowadziłem do firmowego serwisu a nie bdo Janusza w garażu więc ryj...   Ale teraz wolę zaprowadzi do tego Janusza bo mam zaufanie więc mord..., pozdr
 Sądząc po kulturze twojej wypowiedzi to sam jesteś Januszem. Kompletnie nie znasz zakresu przeglądu w nissanie, ani swojego  samochodu, a tym bardziej cen za przeglądy jakie były w tym serwisie. Szkoda komentować. Tacy jak ty są zawsze niezadowoleni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pojeździmy,zobaczymy,a ja myślę,że będą chcieli x dobrym wrażeniem ponownie zaistnieć w okolicy i obsługa będzie na najwyższym poziomie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jaki będzie, dobry czy zły wyjdzie w praniu. Ważne że będzie, szczególnie dla tych mających samochody na gwarancji. Byłem na przeglądzie gwarancyjnym w Kielcach ( tam też Odysey przejął upadły salon ) a niestety wiązalo sie to ze strata całego dnia, nie wspominając o kosztach. Ja jestem zadowolony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wcześniejszy salon upadł przez fatalny serwis . Mechanicy nie mieli pojęcia co robią i często sami sobie zaprzeczali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...