Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Premiera nowego Suzuki Jimny. Dzielny i niedostępny [wideo]

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 5 lutego 2019 r. o 21:03 Powrót do artykułu
Na dacie dustera tez czeka sie pol roku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ehhh dziennikarzyny ze sztandaru ludu. Kanciaste nadwozie Jimny IV każdemu rozgarniętemu w kwestii Suzuki 4x4 skojarzy się z Suzuki serii SJ/SAMURAI w wersji V. Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G-land. Obecna generacja Suzuki JIMNY IV nawiązuje do wszystkich poprzednich generacji Jimnyego produkowanych od 1969/70. Jimny I to seria LJ z najbardziej popularnym LJ80. Generacja II to seria SJ410/413/500/700/SAMURAI. Generacja III to ta produkowana bez istotniejszych zmian przez ok. 20 lat. Suzuki tworząc gen IV sięgnęło w zakresie stylistyki to wszystkich trzech poprzednich generacji. Bryła nadwozia to powrót do gen II, drzwi boczne nawiązują do Vitary. Tylne światła w zderzaku - gen II (sj410/413/samurai). Reflektory przednie + pozycja i kierunki - powrót do tradycji LJ (gen I) i końcówki produkcji Samuraia. Atrapa = w zależności od wersji nawiązanie do Jimny III lub SJ 413/700
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ach pismaki "Pod maską umieszczono silniki o pojemności 1462 ccm, mocy – 102 KM i momencie – 130 Nm." A gdzie opis tych pozostałych silników???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ehhh dziennikarzyny ze sztandaru ludu. Kanciaste nadwozie Jimny IV każdemu rozgarniętemu w kwestii Suzuki 4x4 skojarzy się z Suzuki serii SJ/SAMURAI w wersji V. Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G-land. Obecna generacja Suzuki JIMNY IV nawiązuje do wszystkich poprzednich generacji Jimnyego produkowanych od 1969/70.  Jimny I to seria LJ z najbardziej popularnym LJ80. Generacja II to seria SJ410/413/500/700/SAMURAI. Generacja III to ta produkowana bez istotniejszych zmian przez ok. 20 lat.  Suzuki tworząc gen IV sięgnęło w zakresie stylistyki to wszystkich trzech poprzednich generacji. Bryła nadwozia  to powrót do  gen II, drzwi boczne nawiązują do Vitary. Tylne światła w zderzaku - gen II (sj410/413/samurai). Reflektory przednie + pozycja i kierunki - powrót do tradycji LJ (gen I) i końcówki produkcji Samuraia. Atrapa = w zależności od wersji nawiązanie do Jimny III lub SJ 413/700
"Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G". Czyżby? ***s://***google.com/amp/s/autokult.pl/31912,nowe-suzuki-jimny-jak-mercedes-klasy-g-odpowiedzia-jest-japonski-tuning%3famp=1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ehhh dziennikarzyny ze sztandaru ludu. Kanciaste nadwozie Jimny IV każdemu rozgarniętemu w kwestii Suzuki 4x4 skojarzy się z Suzuki serii SJ/SAMURAI w wersji V. Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G-land. Obecna generacja Suzuki JIMNY IV nawiązuje do wszystkich poprzednich generacji Jimnyego produkowanych od 1969/70.  Jimny I to seria LJ z najbardziej popularnym LJ80. Generacja II to seria SJ410/413/500/700/SAMURAI. Generacja III to ta produkowana bez istotniejszych zmian przez ok. 20 lat.  Suzuki tworząc gen IV sięgnęło w zakresie stylistyki to wszystkich trzech poprzednich generacji. Bryła nadwozia  to powrót do  gen II, drzwi boczne nawiązują do Vitary. Tylne światła w zderzaku - gen II (sj410/413/samurai). Reflektory przednie + pozycja i kierunki - powrót do tradycji LJ (gen I) i końcówki produkcji Samuraia. Atrapa = w zależności od wersji nawiązanie do Jimny III lub SJ 413/700
"Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G". Czyżby? ***s://***google.com/amp/s/autokult.pl/31912,nowe-suzuki-jimny-jak-mercedes-klasy-g-odpowiedzia-jest-japonski-tuning%3famp=1
 Oczywiście, że to jedynie gadki ignorantów. Najpierw niech sobie jeden z drugim zobaczy jak wyglądały oldscoolowe Suzuki 4x4. Seria LJ, seria SJ410/413/700 zwłaszcza w wersji V. Zresztą nie tylko przy nowym Jimnym Suzuki nawiązało do swoich starych modeli. To samo zrobiono przy nowym Suzuki Ignis, w którym nawet sięgnięto do akcentów z SC 100. Nie wiesz jak wyglądały stare terenówki Suzuki to się nie ośmieszaj. Każdy kto miał do czynienia z kultowymi już SJ-Samuraiami ogólny wygląd 4 generacji od razu kojarzy właśnie z nimi. Natomiast w ramach głupawych tuningów to i z malucha niejeden wariat usiłował zrobić BMW, albo jeszcze lepiej Porsche.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ehhh dziennikarzyny ze sztandaru ludu. Kanciaste nadwozie Jimny IV każdemu rozgarniętemu w kwestii Suzuki 4x4 skojarzy się z Suzuki serii SJ/SAMURAI w wersji V. Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G-land. Obecna generacja Suzuki JIMNY IV nawiązuje do wszystkich poprzednich generacji Jimnyego produkowanych od 1969/70.  Jimny I to seria LJ z najbardziej popularnym LJ80. Generacja II to seria SJ410/413/500/700/SAMURAI. Generacja III to ta produkowana bez istotniejszych zmian przez ok. 20 lat.  Suzuki tworząc gen IV sięgnęło w zakresie stylistyki to wszystkich trzech poprzednich generacji. Bryła nadwozia  to powrót do  gen II, drzwi boczne nawiązują do Vitary. Tylne światła w zderzaku - gen II (sj410/413/samurai). Reflektory przednie + pozycja i kierunki - powrót do tradycji LJ (gen I) i końcówki produkcji Samuraia. Atrapa = w zależności od wersji nawiązanie do Jimny III lub SJ 413/700
"Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G". Czyżby? ***s://***google.com/amp/s/autokult.pl/31912,nowe-suzuki-jimny-jak-mercedes-klasy-g-odpowiedzia-jest-japonski-tuning%3famp=1
 Tak tak a Syrena była podobna do Porsche.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na dacie dustera tez czeka sie pol roku
Czas oczekiwania na Jimny może być nawet dłuższy niż napisano w tym artykule.  ***s://***google.com/amp/s/autokult.pl/32906,dramat-suzuki-chcieli-odswiezyc-jimny-wyszedl-hit-na-ktory-czas-oczekiwania-to-ponad-rok%3famp=1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też widzę tu połączenie SJ i Samuraja (było to moje pierwsze skojarzenie), wnętrze choć unowocześnione wzorowane na Samuraju, gdyby Mercedes dopatrzył się podobieństwa to Suzuki nie miałoby czego zbierać. Ten kto chociaż raz bawił się autkiem w błotku wie że rasowa terenówka musi mieć taki kanciaty kształt dla bezbłednego ogarnięcia co dzieje się wokół samochodu. W każdym samochodzie terenowym można dopatrzeć się podobieństwa do każdego innego terenowego bo w kwestii bryły zbyt dużo nie da się wymyśleć poza wielkością.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jasiu, z tego co wiem pod maską ma pracować tylko jeden motor wolnossący 1.5l ok.100KM a do wyboru bedzie tylko rodzaj skrzuni manual lub auto
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na dacie dustera tez czeka sie pol roku
  Weź idź stąd .....jakąś Dacię Duster czyli  pseudosuva porównujesz do IV generacji kultowej japońskiej terenówki ? No skonam ze śmiechu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też widzę tu połączenie SJ i Samuraja (było to moje pierwsze skojarzenie), wnętrze choć unowocześnione wzorowane na Samuraju, gdyby Mercedes dopatrzył się podobieństwa to Suzuki nie miałoby czego zbierać. Ten kto chociaż raz bawił się autkiem w błotku wie że rasowa terenówka musi mieć taki kanciaty kształt dla bezbłednego ogarnięcia co dzieje się wokół samochodu. W każdym samochodzie terenowym można dopatrzeć się podobieństwa do każdego innego terenowego bo w kwestii bryły zbyt dużo nie da się wymyśleć poza wielkością.
SJ410/413/500 i Samurai(czyli de facto SJ700) to ta sama generacja i to samo niemalże nadwozie. SJ700 miał szersze mosty ale buda została ta sama, jedynie zmieniono poszerzenia błotników, atrapę przednią i kierunkowskazy boczne przesunięto jak w LJ za koło. Ale nawet tłoczniki blach były te same - w miejscu kierunkowskazu po SJ410/413/500 pojawiła się zaślepka z napisem "samurai".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też widzę tu połączenie SJ i Samuraja (było to moje pierwsze skojarzenie), wnętrze choć unowocześnione wzorowane na Samuraju, gdyby Mercedes dopatrzył się podobieństwa to Suzuki nie miałoby czego zbierać. Ten kto chociaż raz bawił się autkiem w błotku wie że rasowa terenówka musi mieć taki kanciaty kształt dla bezbłednego ogarnięcia co dzieje się wokół samochodu. W każdym samochodzie terenowym można dopatrzeć się podobieństwa do każdego innego terenowego bo w kwestii bryły zbyt dużo nie da się wymyśleć poza wielkością.
SJ410/413/500 i Samurai(czyli de facto SJ700) to ta sama generacja i to samo niemalże nadwozie. SJ700 miał szersze mosty ale buda została ta sama, jedynie zmieniono poszerzenia błotników, atrapę przednią i kierunkowskazy boczne przesunięto jak w LJ za koło. Ale nawet tłoczniki blach były te same - w miejscu kierunkowskazu po SJ410/413/500 pojawiła się zaślepka z napisem "samurai".
plus nowy kokpit i wzór kierownicy oczywiście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na dacie dustera tez czeka sie pol roku
Weź idź stąd .....jakąś Dacię Duster czyli  pseudosuva porównujesz do IV generacji kultowej japońskiej terenówki ? No skonam ze śmiechu.
 inteligentny , to nie jest porównanie klasy samochodu tylko czasu oczekiwania
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na dacie dustera tez czeka sie pol roku
Weź idź stąd .....jakąś Dacię Duster czyli  pseudosuva porównujesz do IV generacji kultowej japońskiej terenówki ? No skonam ze śmiechu.
inteligentny , to nie jest porównanie klasy samochodu tylko czasu oczekiwania
 Jakiekolwiek porównywanie tych aut jest śmieszne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...