Na dacie dustera tez czeka sie pol roku
|
|
Ehhh dziennikarzyny ze sztandaru ludu. Kanciaste nadwozie Jimny IV każdemu rozgarniętemu w kwestii Suzuki 4x4 skojarzy się z Suzuki serii SJ/SAMURAI w wersji V. Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G-land. Obecna generacja Suzuki JIMNY IV nawiązuje do wszystkich poprzednich generacji Jimnyego produkowanych od 1969/70. Jimny I to seria LJ z najbardziej popularnym LJ80. Generacja II to seria SJ410/413/500/700/SAMURAI. Generacja III to ta produkowana bez istotniejszych zmian przez ok. 20 lat. Suzuki tworząc gen IV sięgnęło w zakresie stylistyki to wszystkich trzech poprzednich generacji. Bryła nadwozia to powrót do gen II, drzwi boczne nawiązują do Vitary. Tylne światła w zderzaku - gen II (sj410/413/samurai). Reflektory przednie + pozycja i kierunki - powrót do tradycji LJ (gen I) i końcówki produkcji Samuraia. Atrapa = w zależności od wersji nawiązanie do Jimny III lub SJ 413/700
|
|
Ach pismaki "Pod maską umieszczono silniki o pojemności 1462 ccm, mocy – 102 KM i momencie – 130 Nm." A gdzie opis tych pozostałych silników???
|
|
Ehhh dziennikarzyny ze sztandaru ludu. Kanciaste nadwozie Jimny IV każdemu rozgarniętemu w kwestii Suzuki 4x4 skojarzy się z Suzuki serii SJ/SAMURAI w wersji V. Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G-land. Obecna generacja Suzuki JIMNY IV nawiązuje do wszystkich poprzednich generacji Jimnyego produkowanych od 1969/70. Jimny I to seria LJ z najbardziej popularnym LJ80. Generacja II to seria SJ410/413/500/700/SAMURAI. Generacja III to ta produkowana bez istotniejszych zmian przez ok. 20 lat. Suzuki tworząc gen IV sięgnęło w zakresie stylistyki to wszystkich trzech poprzednich generacji. Bryła nadwozia to powrót do gen II, drzwi boczne nawiązują do Vitary. Tylne światła w zderzaku - gen II (sj410/413/samurai). Reflektory przednie + pozycja i kierunki - powrót do tradycji LJ (gen I) i końcówki produkcji Samuraia. Atrapa = w zależności od wersji nawiązanie do Jimny III lub SJ 413/700"Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G". Czyżby? ***s://***google.com/amp/s/autokult.pl/31912,nowe-suzuki-jimny-jak-mercedes-klasy-g-odpowiedzia-jest-japonski-tuning%3famp=1 |
|
Oczywiście, że to jedynie gadki ignorantów. Najpierw niech sobie jeden z drugim zobaczy jak wyglądały oldscoolowe Suzuki 4x4. Seria LJ, seria SJ410/413/700 zwłaszcza w wersji V. Zresztą nie tylko przy nowym Jimnym Suzuki nawiązało do swoich starych modeli. To samo zrobiono przy nowym Suzuki Ignis, w którym nawet sięgnięto do akcentów z SC 100. Nie wiesz jak wyglądały stare terenówki Suzuki to się nie ośmieszaj. Każdy kto miał do czynienia z kultowymi już SJ-Samuraiami ogólny wygląd 4 generacji od razu kojarzy właśnie z nimi. Natomiast w ramach głupawych tuningów to i z malucha niejeden wariat usiłował zrobić BMW, albo jeszcze lepiej Porsche.Ehhh dziennikarzyny ze sztandaru ludu. Kanciaste nadwozie Jimny IV każdemu rozgarniętemu w kwestii Suzuki 4x4 skojarzy się z Suzuki serii SJ/SAMURAI w wersji V. Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G-land. Obecna generacja Suzuki JIMNY IV nawiązuje do wszystkich poprzednich generacji Jimnyego produkowanych od 1969/70. Jimny I to seria LJ z najbardziej popularnym LJ80. Generacja II to seria SJ410/413/500/700/SAMURAI. Generacja III to ta produkowana bez istotniejszych zmian przez ok. 20 lat. Suzuki tworząc gen IV sięgnęło w zakresie stylistyki to wszystkich trzech poprzednich generacji. Bryła nadwozia to powrót do gen II, drzwi boczne nawiązują do Vitary. Tylne światła w zderzaku - gen II (sj410/413/samurai). Reflektory przednie + pozycja i kierunki - powrót do tradycji LJ (gen I) i końcówki produkcji Samuraia. Atrapa = w zależności od wersji nawiązanie do Jimny III lub SJ 413/700"Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G". Czyżby? ***s://***google.com/amp/s/autokult.pl/31912,nowe-suzuki-jimny-jak-mercedes-klasy-g-odpowiedzia-jest-japonski-tuning%3famp=1 |
|
Tak tak a Syrena była podobna do Porsche.Ehhh dziennikarzyny ze sztandaru ludu. Kanciaste nadwozie Jimny IV każdemu rozgarniętemu w kwestii Suzuki 4x4 skojarzy się z Suzuki serii SJ/SAMURAI w wersji V. Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G-land. Obecna generacja Suzuki JIMNY IV nawiązuje do wszystkich poprzednich generacji Jimnyego produkowanych od 1969/70. Jimny I to seria LJ z najbardziej popularnym LJ80. Generacja II to seria SJ410/413/500/700/SAMURAI. Generacja III to ta produkowana bez istotniejszych zmian przez ok. 20 lat. Suzuki tworząc gen IV sięgnęło w zakresie stylistyki to wszystkich trzech poprzednich generacji. Bryła nadwozia to powrót do gen II, drzwi boczne nawiązują do Vitary. Tylne światła w zderzaku - gen II (sj410/413/samurai). Reflektory przednie + pozycja i kierunki - powrót do tradycji LJ (gen I) i końcówki produkcji Samuraia. Atrapa = w zależności od wersji nawiązanie do Jimny III lub SJ 413/700"Tylko ignorant bełkocze o Mercedesie G". Czyżby? ***s://***google.com/amp/s/autokult.pl/31912,nowe-suzuki-jimny-jak-mercedes-klasy-g-odpowiedzia-jest-japonski-tuning%3famp=1 |
|
Na dacie dustera tez czeka sie pol rokuCzas oczekiwania na Jimny może być nawet dłuższy niż napisano w tym artykule. ***s://***google.com/amp/s/autokult.pl/32906,dramat-suzuki-chcieli-odswiezyc-jimny-wyszedl-hit-na-ktory-czas-oczekiwania-to-ponad-rok%3famp=1 |
|
Ja też widzę tu połączenie SJ i Samuraja (było to moje pierwsze skojarzenie), wnętrze choć unowocześnione wzorowane na Samuraju, gdyby Mercedes dopatrzył się podobieństwa to Suzuki nie miałoby czego zbierać. Ten kto chociaż raz bawił się autkiem w błotku wie że rasowa terenówka musi mieć taki kanciaty kształt dla bezbłednego ogarnięcia co dzieje się wokół samochodu. W każdym samochodzie terenowym można dopatrzeć się podobieństwa do każdego innego terenowego bo w kwestii bryły zbyt dużo nie da się wymyśleć poza wielkością.
|
|
Jasiu, z tego co wiem pod maską ma pracować tylko jeden motor wolnossący 1.5l ok.100KM a do wyboru bedzie tylko rodzaj skrzuni manual lub auto
|
|
Na dacie dustera tez czeka sie pol rokuWeź idź stąd .....jakąś Dacię Duster czyli pseudosuva porównujesz do IV generacji kultowej japońskiej terenówki ? No skonam ze śmiechu. |
|
Ja też widzę tu połączenie SJ i Samuraja (było to moje pierwsze skojarzenie), wnętrze choć unowocześnione wzorowane na Samuraju, gdyby Mercedes dopatrzył się podobieństwa to Suzuki nie miałoby czego zbierać. Ten kto chociaż raz bawił się autkiem w błotku wie że rasowa terenówka musi mieć taki kanciaty kształt dla bezbłednego ogarnięcia co dzieje się wokół samochodu. W każdym samochodzie terenowym można dopatrzeć się podobieństwa do każdego innego terenowego bo w kwestii bryły zbyt dużo nie da się wymyśleć poza wielkością.SJ410/413/500 i Samurai(czyli de facto SJ700) to ta sama generacja i to samo niemalże nadwozie. SJ700 miał szersze mosty ale buda została ta sama, jedynie zmieniono poszerzenia błotników, atrapę przednią i kierunkowskazy boczne przesunięto jak w LJ za koło. Ale nawet tłoczniki blach były te same - w miejscu kierunkowskazu po SJ410/413/500 pojawiła się zaślepka z napisem "samurai". |
|
plus nowy kokpit i wzór kierownicy oczywiście.Ja też widzę tu połączenie SJ i Samuraja (było to moje pierwsze skojarzenie), wnętrze choć unowocześnione wzorowane na Samuraju, gdyby Mercedes dopatrzył się podobieństwa to Suzuki nie miałoby czego zbierać. Ten kto chociaż raz bawił się autkiem w błotku wie że rasowa terenówka musi mieć taki kanciaty kształt dla bezbłednego ogarnięcia co dzieje się wokół samochodu. W każdym samochodzie terenowym można dopatrzeć się podobieństwa do każdego innego terenowego bo w kwestii bryły zbyt dużo nie da się wymyśleć poza wielkością.SJ410/413/500 i Samurai(czyli de facto SJ700) to ta sama generacja i to samo niemalże nadwozie. SJ700 miał szersze mosty ale buda została ta sama, jedynie zmieniono poszerzenia błotników, atrapę przednią i kierunkowskazy boczne przesunięto jak w LJ za koło. Ale nawet tłoczniki blach były te same - w miejscu kierunkowskazu po SJ410/413/500 pojawiła się zaślepka z napisem "samurai". |
|
inteligentny , to nie jest porównanie klasy samochodu tylko czasu oczekiwaniaNa dacie dustera tez czeka sie pol rokuWeź idź stąd .....jakąś Dacię Duster czyli pseudosuva porównujesz do IV generacji kultowej japońskiej terenówki ? No skonam ze śmiechu. |
|
Jakiekolwiek porównywanie tych aut jest śmieszne.inteligentny , to nie jest porównanie klasy samochodu tylko czasu oczekiwaniaNa dacie dustera tez czeka sie pol rokuWeź idź stąd .....jakąś Dacię Duster czyli pseudosuva porównujesz do IV generacji kultowej japońskiej terenówki ? No skonam ze śmiechu. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|