artykuł sponsorowany ? nowy 1.4 tsi 1 litr na 10 tys km gdzie ta ekologia? zostaje przy 2.0 150 koni bez turbo i przez 20 tys znikło 0.4 litra oleju w silniku który lubi zjesc olej .kto zgadnie co to za marka ?
|
|
Laguna ?
|
|
Niedługo zejdziecie do pojemności "malucha" hehehehe
|
|
tytuł - potrafi za***yć wszystko wyjaśnia. mnie już za***yła technologia vag 6 lat temu - 1.8 tsi od początku eksploatacji brał olej. pierwsza kontrolka niskiego stanu oleju pojawiła się przy 15 kkm. wg aso wszystko było w porządku. dolewaĆ i jeŹdziĆ -takie opinie można było usłyszeć podczas zgłoszeń, serwisów olejowych i wizyt w serwisach skody (3 różne stacje aso: zachodniopomorskie i lubuskie). pÓŹniej siĘ unormuje .... wg producenta moŻe brac do 0,5l na 1000 km... można by pomyśleć - dwusÓw. w czasie trwania gwarancji zużycie oleju nie przekraczało wartości wskazanych przez producenta- było poniżej 0,5l /1000 km, dlatego reklamacja była bezzasadna. auto serwisowane wyŁĄcznie w aso.
obecnie przebieg oscyluje w granicach 122 kkm, zużycie oleju 1l /1000km i czeka mnie naprawa - już nie na gwarancji. szacowany koszt naprawy bubla który sprezentował mi importer skoda auto polska - 15 kpln. w serwisie nieautoryzowanym ~5kpln wykonując naprawę w sposób odmienny niż zalecany przez serwis fabryczny.
auto kupione za kwotę blisko 110 kpln - myślę że przyszli nabywcy tej technologii powinni być uświadamiani - Żre olej, nie waŻne czy skoda czy vw czy audi. jeŚli twoje dotychczasowe auto nie pali oleju i nie musisz woziĆ 5l "na dolewkĘ" to przyszŁy nabywco -zmieŃ przyzwyczajenia !!!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|