Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

To nie jest tanie hobby. Ale jak już wciągnie, to nie ma lekarstwa

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 25 grudnia 2018 o 22:12 Powrót do artykułu
Panie Jarosławie wyrazy uznania za świetną pracę i szczytny cel ale taki mam charakter że zwracam uwagę na szczegóły i wkręty z gniazdem gwiazdkowym nie występowały w latach 50 podobnie tłumik z nierdzewki i masa nierdzewnych śrub w konstrukcji skrzyni ładunkowej. Pozdrawiam i przepraszam za tą drobną uwagę bo wynik Pana pracy jest imponujący.
14
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Jarosławie wyrazy uznania za świetną pracę i szczytny cel ale taki mam charakter że zwracam uwagę na szczegóły i wkręty z gniazdem gwiazdkowym nie występowały w latach 50 podobnie tłumik z nierdzewki i masa nierdzewnych śrub w konstrukcji skrzyni ładunkowej. Pozdrawiam i przepraszam za tą drobną uwagę bo wynik Pana pracy jest imponujący.
 ....cóż taki to muzealny "oryginał". Jeżeli się coś restauruje fachowo to co do śrubki.
-5
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Kolega Fuks to jakie pojazdy w zyciu odrestaurował, że taki fachowiec?
4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z tym przykładem umieralni w Otrębusach to na koniec pojechaliście....
6
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Jarosławie wyrazy uznania za świetną pracę i szczytny cel ale taki mam charakter że zwracam uwagę na szczegóły i wkręty z gniazdem gwiazdkowym nie występowały w latach 50 podobnie tłumik z nierdzewki i masa nierdzewnych śrub w konstrukcji skrzyni ładunkowej. Pozdrawiam i przepraszam za tą drobną uwagę bo wynik Pana pracy jest imponujący.
 Co do gniazd gwiazdkowych pełna zgoda. Zastosowanie nierdzewki w śrubach czy wydechu nie wydaje mi się jakimś złym odstępstwem, mając na dłużej pewność zabezpieczenia przed korozją, zwłaszcza przy drewnie. O ile śruby i te elementy są zgodne wyglądem z oryginałem.
4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Jarosławie wyrazy uznania za świetną pracę i szczytny cel ale taki mam charakter że zwracam uwagę na szczegóły i wkręty z gniazdem gwiazdkowym nie występowały w latach 50 podobnie tłumik z nierdzewki i masa nierdzewnych śrub w konstrukcji skrzyni ładunkowej. Pozdrawiam i przepraszam za tą drobną uwagę bo wynik Pana pracy jest imponujący.
....cóż taki to muzealny "orygintał". Jeżeli się coś restauruje fachowo to co do śrubki.
 No najlepiej ten muzealny oryginał widać to na przykładzie Otrębus gdzie wszędzie gdzie się da wstawiają silniki z poloneza czy warszawy i pochodnych.
4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Jarosławie wyrazy uznania za świetną pracę i szczytny cel ale taki mam charakter że zwracam uwagę na szczegóły i wkręty z gniazdem gwiazdkowym nie występowały w latach 50 podobnie tłumik z nierdzewki i masa nierdzewnych śrub w konstrukcji skrzyni ładunkowej. Pozdrawiam i przepraszam za tą drobną uwagę bo wynik Pana pracy jest imponujący.
....cóż taki to muzealny "oryginał". Jeżeli się coś restauruje fachowo to co do śrubki.
 no zgadza się, drewnianą pakę też można było z blachy zrobić tymczasem drewniana
-3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mając prawie 80 lat i całe życie zawodowe spędzone w transporcie samochodowym pozwalam sobie na zwrócenie uwagi "znaFcom motoryzacji" i właścicielowi samochodu ciężarowego Gaz 51 Lublin- tak brzmiała jego oficjalna nazwa, popularnie zwano Go "Lublinkiem". Co do oryginalności tego egzemplarza to informuję właściciela,że nadwozie było malowane ZAWSZE w kolorze oliwkowym a podwozie w czarnym . Dach kabiny wykonany był z dermatoidu( takie ówczesne tworzywo sztuczne) a nie z brezentu. Skrzynia ładunkowa miała otwieraną TYLKO tylną burtę i ściany boczne wzmocnione drewnianym listwami. Koło zapasowe było fabrycznie montowane pod skrzynią ładunkową ,po lewej stronie. "Lublinek " nigdy nie miał haka holowniczego. To tylko kilka nierzetelności widocznych na zdjęciach. Nie mniej doceniam wkład pracy w odbudowę pojazdu. Szkoda, że nie dokonano tego zgodnie ze sztuką. Przy "renowacji" właścicielowi proponuję dogłębną lekturę dostępnej literatury w tym temacie , a jest jej całkiem sporo.
12
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cenna inicjatywa. Informuję,że samochody "Lublin" miały wychylane kierunkowskazy umieszczone z ściance szoferki ,na wysokości głowy szofera,pomiędzy skrzynią ładunkową i drzwiami
7
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
super sprawa. Miałem lekcje nauki jazdy takim Lublinem z drewnianą kabiną w 1972 roku na kursach kierowców dla potrzeb wojska w Ośrodku Ligi Obrony Kraju. Pamiętam jazdy tym autem które nie posiadało wspomagania kierownicy a jednak kręciło się lekko, nie posiadało zsynchronizowanej skrzyni biegów ale biegi wchodziły płynnie. Do auta załączony był "krzywy rozrusznik" w postaci korby która w razie potrzeby niezawodnie uruchamiała dolnozaworowy silnik. To był cud techniki.
6
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Kolega Fuks to jakie pojazdy w zyciu odrestaurował, że taki fachowiec?
 Robiło się przy różnych kolego i żadnej lipy. Miał być oryginał na full, to się szukało odpowiednich śrub oryginalnych po świecie. Lepienia gównem nie było. Zabawa w tej branży to nie wiejski tuning. Same części oryginalne to lata szukania. Jak widać bladego pojęcia nie masz o takich rzeczach więc się będziesz zachwycać nawet i fuszerą.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Jarosławie wyrazy uznania za świetną pracę i szczytny cel ale taki mam charakter że zwracam uwagę na szczegóły i wkręty z gniazdem gwiazdkowym nie występowały w latach 50 podobnie tłumik z nierdzewki i masa nierdzewnych śrub w konstrukcji skrzyni ładunkowej. Pozdrawiam i przepraszam za tą drobną uwagę bo wynik Pana pracy jest imponujący.
....cóż taki to muzealny "oryginał". Jeżeli się coś restauruje fachowo to co do śrubki.
no zgadza się, drewnianą pakę też można było z blachy zrobić tymczasem drewniana
 Akurat co do drewna to pewnie uratować się raczej nie dało, bo wprawdzie można nawet i próchniaka stabilizować, pouzupelniać ubytki itd ale tu drewno ma pracować. Natomiast śruby oryginalne można by było jednak znaleźć. Tak więc wypchaj się ze swoją ironią wielbicielu partactwa i amatorszczyzny.
-3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Jarosławie wyrazy uznania za świetną pracę i szczytny cel ale taki mam charakter że zwracam uwagę na szczegóły i wkręty z gniazdem gwiazdkowym nie występowały w latach 50 podobnie tłumik z nierdzewki i masa nierdzewnych śrub w konstrukcji skrzyni ładunkowej. Pozdrawiam i przepraszam za tą drobną uwagę bo wynik Pana pracy jest imponujący.
....cóż taki to muzealny "orygintał". Jeżeli się coś restauruje fachowo to co do śrubki.
No najlepiej ten muzealny oryginał widać to na przykładzie Otrębus gdzie wszędzie gdzie się da wstawiają silniki z poloneza czy warszawy i pochodnych.
 U ha ha ha.....dla ciebie Otrębusy są wyznacznikiem stanu muzealnego ???? Weź idź być śmieszny gdzie indziej.
-3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Jarosławie wyrazy uznania za świetną pracę i szczytny cel ale taki mam charakter że zwracam uwagę na szczegóły i wkręty z gniazdem gwiazdkowym nie występowały w latach 50 podobnie tłumik z nierdzewki i masa nierdzewnych śrub w konstrukcji skrzyni ładunkowej. Pozdrawiam i przepraszam za tą drobną uwagę bo wynik Pana pracy jest imponujący.
Co do gniazd gwiazdkowych pełna zgoda. Zastosowanie nierdzewki w śrubach czy wydechu nie wydaje mi się jakimś złym odstępstwem, mając na dłużej pewność zabezpieczenia przed korozją, zwłaszcza przy drewnie. O ile śruby i te elementy są zgodne wyglądem z oryginałem.
 Te śruby NIE SĄ ZGODNE Z ORYGINAŁEM. DOTARŁO ???? A wydawać to ci się wiele rzeczy może.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Kolega Fuks to jakie pojazdy w zyciu odrestaurował, że taki fachowiec?
Robiło się przy różnych kolego i żadnej lipy. Miał być oryginał na full, to się szukało odpowiednich śrub oryginalnych po świecie. Lepienia gównem nie było. Zabawa w tej branży to nie wiejski tuning. Same części oryginalne to lata szukania. Jak widać bladego pojęcia nie masz o takich rzeczach więc się będziesz zachwycać nawet i fuszerą.
 ...bo tak już jest, że jedni RESTAURUJĄ a inni RESTAŁRUJĄ. 
-3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że niejaki Fuks to Fachowiec przez duże F. Rozkręcił się nam na forum. Widać,że chłopina obyty w świecie. Co prawda zna się na pojazdach zabutkowych jak kura na gwiazdach ale za to nadrabia bezczelnością. Serdecznie pozdrawiam. 
4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hak holowniczy był na zderzaku, na desce rozdzielczej był przełącznik kierunkowskazów, na zderzaku "korba".
5
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Jarosławie wyrazy uznania za świetną pracę i szczytny cel ale taki mam charakter że zwracam uwagę na szczegóły i wkręty z gniazdem gwiazdkowym nie występowały w latach 50 podobnie tłumik z nierdzewki i masa nierdzewnych śrub w konstrukcji skrzyni ładunkowej. Pozdrawiam i przepraszam za tą drobną uwagę bo wynik Pana pracy jest imponujący.
....cóż taki to muzealny "oryginał". Jeżeli się coś restauruje fachowo to co do śrubki.
 A gdzie jest napisane że to 100% oryginał? Jeżeli jest Pan takim fachowcem od renowacji pojazdów zabytkowych to może pochwali się Pan chociaż jednym swoim dziełem
4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że niejaki Fuks to Fachowiec przez duże F. Rozkręcił się nam na forum. Widać,że chłopina obyty w świecie. Co prawda zna się na pojazdach zabutkowych jak kura na gwiazdach ale za to nadrabia bezczelnością. Serdecznie pozdrawiam.
 Nie rozśmieszaj mnie. Ja przynajmniej wiem o czym się wypowiadam....w przeciwieństwie do ciebie lepikarzu amatorze. Pojęcia nie ma toto, a się odszczekujesz, więc kto tu jest bezczelny ignorancie. Gdzieś nieprawdę napisałem ? O restaurowaniu to ty nie masz do powiedzenia nawet tyle co ta twoja kura bidoku.
-4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mając prawie 80 lat i całe życie zawodowe spędzone w transporcie samochodowym pozwalam sobie na zwrócenie uwagi "znaFcom motoryzacji" i właścicielowi samochodu ciężarowego Gaz 51 Lublin- tak brzmiała jego oficjalna nazwa, popularnie zwano Go "Lublinkiem".  Co do oryginalności  tego egzemplarza to informuję właściciela,że nadwozie było malowane ZAWSZE w kolorze oliwkowym a podwozie w czarnym . Dach kabiny wykonany był z dermatoidu( takie ówczesne tworzywo sztuczne) a nie z brezentu. Skrzynia ładunkowa miała otwieraną TYLKO tylną burtę i ściany boczne wzmocnione drewnianym listwami. Koło zapasowe było fabrycznie montowane pod skrzynią ładunkową ,po lewej stronie. "Lublinek " nigdy nie miał haka holowniczego. To tylko kilka  nierzetelności widocznych na zdjęciach. Nie mniej doceniam wkład pracy w odbudowę pojazdu. Szkoda, że nie dokonano tego zgodnie ze sztuką.  Przy "renowacji" właścicielowi proponuję dogłębną lekturę dostępnej literatury w tym temacie , a jest jej całkiem sporo.
 Nie chce kwestionować Pana wiedzy i doświadczenie ale zglębialem troszkę literaturę związaną z tym Lublinkiem i jeżeli chodzi o nazwę to samochód nazywał się "LUBLIN 51" co do koła zapasowego to owszem było montowane po lewej stronie pod paką ale nie we wszystkich wersjach bo w nie których były montowane dodatkowy zbiornik paliwa i akumulator i wtedy koło było z tyłu. Co do malowania, skrzyni ładunkowej, dachu i calej reszty ma Pan rację. A i z literaturą nie jest tak prosto jak Pan mówi.
5
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.