Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Pier.....ie, zakazać trzeba palenia węglem.
 Zakazać to trzeba urzędnikom pier.dolić takie głupoty. Tylko w lewackiej unii jewropejskiej(którą sterują lewackie niemcy) diesle postrzegane są jako coś złego. Jednocześnie to samo lewactwo uważa samochody elektyrczne za coś super. Tylko baterie z kwasami w środku wytrzymają max 8-10 lat i trzeba wymieniać. A prąd skąd jest? Z elektrowni palonych węglem i to w lewicowych niemczech pełno jest takowych elektrowni. Fałsz, obłuda, zakłamanie i hipokryzja lewactwa.
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poznasz chłopa z polskiej wsi po napisie TDI. U nas każdy musi mieć audika w tedeiku. Nieważne, że ma 15 lat i przekręcony licznik. Przecież jeździć nowszym samochodem ale Skodą czy renault to wstyd. Inna sprawa, że Polacy jak żaden inny naród w Unii są przywiązani do samochodów. Do komunikacji się nie przesiądą. Stare kopcące fury, plastik w piecach. Mentalny trzeci świat
 Sam się przesiądź idioto do komunikacji miejskiej jak ci źle. Poza tym informacje masz z du.py wzięte. Skoda należy do grupy Volkswagen i jest na częściach Wolkswagena. Tak więc pasuje większość części od Volkswagen i Audi. Poza tym w Polsce jeździ multum samochodów Skoda i tak samo Renault jest dużo więc nie wiem skąd masz takie śmieszne informacje. " Polacy jak żaden inny naród w Unii są przywiązani do samochodów" - w du.pie byłeś, gó.wno widziałeś. Nie byłeś za granicą to nie komentuj bo za dużo chyba TVN  się naoglądałeś.
4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Smog zabija ale nie mnie hahaha. Polska dalej w zaścianku
-1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No tak a później wszyscy narzekają na smog i zrzędzą, że ludzie śmieciami palą..
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale złosliwe te diesle smrodzą akurat jak jest zimno i ludze nie mają czym palic ;-)
3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niemiecki federalny sąd administracyjny w Lipsku orzekł że miasta mają prawo zakazywać wjazdu samochodem z silnikiem diesla
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cebulaki dalej wierzą że kupując diesla z zachodu ma na liczniku 180k a rzeczywistość to 600-800.
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie kazdy musi jezdzic dieslem moze jezdzic benzyna ,samochody bez filtrow powinny byc niedopuszczone do ruchu W Europie zachodniej nikt nawet nie mysli zeby tak robic ,ale to kwestia mentalnosci tak jak z wyrzucaniem smieci na ulicy itp
-1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I na tym ta cała żydounia komunistyczna polega - mamy konsumować, składać i montować, a po godzinach czyścić rynki niemieckie/francuskie z odpadów i złomu... jeszcze im za to płacąc.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja powiem tak nie stać ludzi na nowe więc jeżdżą czym się da bo teraz brak auta=brak pracy większośi przypadku... A nowe tylko serwis bo zwykły Janek mechenik nie ma programów nie ma sprzętu więc koszty... Więc kto i ile procent Polaków ma nowe auta? Hmmm kiedyś widziałem z rok temu przelicznik chyba było auta nowe 12% powyżej 5lat 15% a reszta to +10 latek było dobrze ale +20/25lat większość... W dzisiejszych czasach masz dwa wybory ale lupiesz w robocie ile się da i walisz po 12+ dziękuję temu masz nowe auto i starasz się spłacając go utrzymać dom albo jedziesz 20letnia ruina lub odremontowanym gratem xd bo cię na to nie stać... I jak dodatkowo jest młodym kierowcą to tylko tatuś lub mamusia da ci hajs inaczej stać cię na dzień dobry na ruinę xd i to się nie zmieni do momentu zarobków i wyruwnania godnego życia. A do tego czasu będzie jezdziloim 24letnim sitkiem które wpompowalem w 5 lat 3krotnosc jego wartości xd i się cieszę .p
1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Opublikowane wyniki badań z Hamburga po 7 miesiącach zakazu wjazdu do centrum samochodów z silnikiem diesla - znikoma poprawa jakości powietrza. Przyczyny smogu to przedewszystkim gęsta zabudowa i brak przewietrzania mista, galerie i centra handlowe gdzie samochody stoją w korkach i dymią, ograniczanie przepustowości ulic w myśl zasady ze wszyscy będą jeździć rowerami. Rozwój cywilizacyjny według niektórych to cofnięcie się do ery kamienia łupanego, gdzie nie ma samochodów, węgla, maszyn parowych i żyje się w jaskini
 bo to nie tylko diesle generują spaliny, benzynowce również i to niewiele mniej od diesli.
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Ale w centrach dużych miast nawet za 80 proc." Widzę że pan redaktor konkretne mija tu się z prawdą, smog produkowany jest głównie z kominów elektrowni, przedsiębiorstw oraz gospodarstw domowych, tak więc proponuję uzupełnić wiedzę i napisać konkretny artykuł opierający się na prawdziwe a nie propagandzie. Po drugie w naszym pięknym kraju zarobki są na takim poziomie że każdy woli wejść w posiadanie starszego samochodu który jest po prostu tańszy w zakupie i późniejszej eksploatacji, tak więc jeśli zarobki nie wzrosną to nadal średnia wieku samochodów poruszających się na naszych drogach będzie wynosić grubo ponad 10 lat. Po trzecie śmiać mi się chce z tych którzy tak wierzą że samochody w pełni napędzane energią elektryczną są ekologiczne. Prawda jest z goła inna, ponieważ przy produkcji elektryka jest emitowane tyle szkodliwych gazów ile produkuję samochód spalinowy przez około 7 lat eksploatacji (tak czytałem na ten temat) żywotność akumulatora to około 5 lat a później jeszcze zostaje problem z utylizacją tegoż akumulatora. Tak więc wierzcie dalej sobie w propagandy miernych redaktorów i całej tej reszty z kur**dołka zwanego rządem i dawajcie się dalej d**ać bez mydła :). Pozdrawiam.
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"To skandal. Moim zdaniem powinny do nas trafiać samochody spełniające minimum Euro 4, czyli wyprodukowane po 1 stycznia 2006 roku. A może nawet Euro V, obowiązującą od 2011 roku – komentuje prof. dr hab. Marek Opielak z Politechniki Lubelskiej." No fakt skandal że, to profesor. Mój pierwszy diesel z 2006, norma Euro5, kolejny 2008 Euro5. Tak stare graty. ZapominaL ktoś że, normy na zachodzie skąd ściągamy używane pojazdy TROCHĘ nas wyprzedzały.
-2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakby Polaków było stać na nowsze, to by nikt dziadów nie sprowadzał. Niektórzy są tak oderwani od rzeczywistości, że aż żal czytać..
 Jak Polaków, w 20 wieku, nie było stać, wtedy, na drogie samochody, to jeździli miejska komunikacja. Koniczny zakaz wjazdu tych truciciel, 80% przekroczen, do centrum
-3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prawdziwe szybkie auta są tylko w benzynie
-1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obsługa diesla ze względu na budowę i osprzęt jest znacznie droższa od bęzyny i to sprawi że przestanie się opłacać naprawiać stare diesle. Umrą śmiercią naturalną bo nikt nie będzie chciał ich kupować a nowych nie będą produkować. Sprawa rozwiąże się podobnie jak z silnikami dwusuwowymi.
-4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obsługa diesla ze względu na budowę i osprzęt jest znacznie droższa od bęzyny i to sprawi że przestanie się opłacać naprawiać stare diesle. Umrą śmiercią naturalną bo nikt nie będzie chciał ich kupować a nowych nie będą produkować. Sprawa rozwiąże się podobnie jak z silnikami dwusuwowymi.
 To popatrz sobie nowe samochody benzynowe. W niczym ich budowa nie różni się od diesli. Bezpośredni wtrysk, EGR, GPF, turbosprężarka, koło dwumasowe, wtryski wysokociśnieniowe, pompa wysokiego ciśnienia. Tu chodzi o to, żeby pompować wszystkich na pieniążki. A dlaczego bo diesel mało pali w stosunku do benzynowca tej samej pojemności więc jest dla wielkich korporacji nieopłacalny.
4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JEŻELI POLAK będzie zarabiał tyle co Niemiec i za swoją pensję kupi żywność i proszek do prania tej samej jakości jak Niemiec, oraz spodnie i bluzkę tej samej jakości i w cenie do Niemiec, a przejazd autostradami krajowymi będzie kosztował tyle co Niemca - TO WÓWCZAS MOŻECIE WPROWADZAĆ NORMY EURO 5 czy ileśtam. A DOPÓKI TA SYTUACJA NIE NASTĄPI --- TO WON !!! ŁAPY PRECZ OD NASZYCH SAMOCHODÓW I OD NASZYCH MARNYCH PIENIĘDZY !!!!
5
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może napisać w artykule dlaczego tak się dzieje, że sprowadzone są do nas auta z takim wiekiem, a nie młodsze? Lub dlaczego w Polsce nie kupuje się w "nowoczesnych" diesli z salonu? Problem leży w zamożności Polaków, a nie w ich metodach oszczędzanie poprzez usuwanie DPF-ów, albo kupowanie starszych i tańszych aut.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Polsce diesel nie umrze, raz że to porządny moment obrotowy, nie za duże spalanie pomimo wysokich kosztów ropy. Nie trzeba się leczyć z serwisem drogich i często słabo współpracujących z silnikami instalacji LPG. Nie zabiera miejsca w bagażniku " koło w LPG" ubezpieczenie jest tańsze, a koszty utrzymania porównywalne to turbo benzyny. DPF? Do wywalenia, do puki PKS, tir i samoloty nie będą smrodzic to niech od****olą się od małego Diesla.
1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.