Pier.....ie, zakazać trzeba palenia węglem.Zakazać to trzeba urzędnikom pier.dolić takie głupoty. Tylko w lewackiej unii jewropejskiej(którą sterują lewackie niemcy) diesle postrzegane są jako coś złego. Jednocześnie to samo lewactwo uważa samochody elektyrczne za coś super. Tylko baterie z kwasami w środku wytrzymają max 8-10 lat i trzeba wymieniać. A prąd skąd jest? Z elektrowni palonych węglem i to w lewicowych niemczech pełno jest takowych elektrowni. Fałsz, obłuda, zakłamanie i hipokryzja lewactwa.
|
|
Poznasz chłopa z polskiej wsi po napisie TDI. U nas każdy musi mieć audika w tedeiku. Nieważne, że ma 15 lat i przekręcony licznik. Przecież jeździć nowszym samochodem ale Skodą czy renault to wstyd. Inna sprawa, że Polacy jak żaden inny naród w Unii są przywiązani do samochodów. Do komunikacji się nie przesiądą. Stare kopcące fury, plastik w piecach. Mentalny trzeci światSam się przesiądź idioto do komunikacji miejskiej jak ci źle. Poza tym informacje masz z du.py wzięte. Skoda należy do grupy Volkswagen i jest na częściach Wolkswagena. Tak więc pasuje większość części od Volkswagen i Audi. Poza tym w Polsce jeździ multum samochodów Skoda i tak samo Renault jest dużo więc nie wiem skąd masz takie śmieszne informacje. " Polacy jak żaden inny naród w Unii są przywiązani do samochodów" - w du.pie byłeś, gó.wno widziałeś. Nie byłeś za granicą to nie komentuj bo za dużo chyba TVN się naoglądałeś. |
|
Smog zabija ale nie mnie hahaha. Polska dalej w zaścianku
|
|
No tak a później wszyscy narzekają na smog i zrzędzą, że ludzie śmieciami palą..
|
|
Ale złosliwe te diesle smrodzą akurat jak jest zimno i ludze nie mają czym palic ;-)
|
|
Niemiecki federalny sąd administracyjny w Lipsku orzekł że miasta mają prawo zakazywać wjazdu samochodem z silnikiem diesla
|
|
Cebulaki dalej wierzą że kupując diesla z zachodu ma na liczniku 180k a rzeczywistość to 600-800.
|
|
nie kazdy musi jezdzic dieslem moze jezdzic benzyna ,samochody bez filtrow powinny byc niedopuszczone do ruchu
W Europie zachodniej nikt nawet nie mysli zeby tak robic ,ale to kwestia mentalnosci tak jak z wyrzucaniem smieci na ulicy itp
|
|
I na tym ta cała żydounia komunistyczna polega - mamy konsumować, składać i montować, a po godzinach czyścić rynki niemieckie/francuskie z odpadów i złomu... jeszcze im za to płacąc.
|
|
Ja powiem tak nie stać ludzi na nowe więc jeżdżą czym się da bo teraz brak auta=brak pracy większośi przypadku... A nowe tylko serwis bo zwykły Janek mechenik nie ma programów nie ma sprzętu więc koszty... Więc kto i ile procent Polaków ma nowe auta? Hmmm kiedyś widziałem z rok temu przelicznik chyba było auta nowe 12% powyżej 5lat 15% a reszta to +10 latek było dobrze ale +20/25lat większość... W dzisiejszych czasach masz dwa wybory ale lupiesz w robocie ile się da i walisz po 12+ dziękuję temu masz nowe auto i starasz się spłacając go utrzymać dom albo jedziesz 20letnia ruina lub odremontowanym gratem xd bo cię na to nie stać... I jak dodatkowo jest młodym kierowcą to tylko tatuś lub mamusia da ci hajs inaczej stać cię na dzień dobry na ruinę xd i to się nie zmieni do momentu zarobków i wyruwnania godnego życia. A do tego czasu będzie jezdziloim 24letnim sitkiem które wpompowalem w 5 lat 3krotnosc jego wartości xd i się cieszę .p
|
|
Opublikowane wyniki badań z Hamburga po 7 miesiącach zakazu wjazdu do centrum samochodów z silnikiem diesla - znikoma poprawa jakości powietrza. Przyczyny smogu to przedewszystkim gęsta zabudowa i brak przewietrzania mista, galerie i centra handlowe gdzie samochody stoją w korkach i dymią, ograniczanie przepustowości ulic w myśl zasady ze wszyscy będą jeździć rowerami. Rozwój cywilizacyjny według niektórych to cofnięcie się do ery kamienia łupanego, gdzie nie ma samochodów, węgla, maszyn parowych i żyje się w jaskinibo to nie tylko diesle generują spaliny, benzynowce również i to niewiele mniej od diesli. |
|
"Ale w centrach dużych miast nawet za 80 proc." Widzę że pan redaktor konkretne mija tu się z prawdą, smog produkowany jest głównie z kominów elektrowni, przedsiębiorstw oraz gospodarstw domowych, tak więc proponuję uzupełnić wiedzę i napisać konkretny artykuł opierający się na prawdziwe a nie propagandzie. Po drugie w naszym pięknym kraju zarobki są na takim poziomie że każdy woli wejść w posiadanie starszego samochodu który jest po prostu tańszy w zakupie i późniejszej eksploatacji, tak więc jeśli zarobki nie wzrosną to nadal średnia wieku samochodów poruszających się na naszych drogach będzie wynosić grubo ponad 10 lat. Po trzecie śmiać mi się chce z tych którzy tak wierzą że samochody w pełni napędzane energią elektryczną są ekologiczne. Prawda jest z goła inna, ponieważ przy produkcji elektryka jest emitowane tyle szkodliwych gazów ile produkuję samochód spalinowy przez około 7 lat eksploatacji (tak czytałem na ten temat) żywotność akumulatora to około 5 lat a później jeszcze zostaje problem z utylizacją tegoż akumulatora. Tak więc wierzcie dalej sobie w propagandy miernych redaktorów i całej tej reszty z kur**dołka zwanego rządem i dawajcie się dalej d**ać bez mydła :). Pozdrawiam.
|
|
"To skandal. Moim zdaniem powinny do nas trafiać samochody spełniające minimum Euro 4, czyli wyprodukowane po 1 stycznia 2006 roku. A może nawet Euro V, obowiązującą od 2011 roku – komentuje prof. dr hab. Marek Opielak z Politechniki Lubelskiej."
No fakt skandal że, to profesor. Mój pierwszy diesel z 2006, norma Euro5, kolejny 2008 Euro5. Tak stare graty. ZapominaL ktoś że, normy na zachodzie skąd ściągamy używane pojazdy TROCHĘ nas wyprzedzały.
|
|
Jakby Polaków było stać na nowsze, to by nikt dziadów nie sprowadzał. Niektórzy są tak oderwani od rzeczywistości, że aż żal czytać..Jak Polaków, w 20 wieku, nie było stać, wtedy, na drogie samochody, to jeździli miejska komunikacja. Koniczny zakaz wjazdu tych truciciel, 80% przekroczen, do centrum |
|
Prawdziwe szybkie auta są tylko w benzynie
|
|
Obsługa diesla ze względu na budowę i osprzęt jest znacznie droższa od bęzyny i to sprawi że przestanie się opłacać naprawiać stare diesle. Umrą śmiercią naturalną bo nikt nie będzie chciał ich kupować a nowych nie będą produkować. Sprawa rozwiąże się podobnie jak z silnikami dwusuwowymi.
|
|
Obsługa diesla ze względu na budowę i osprzęt jest znacznie droższa od bęzyny i to sprawi że przestanie się opłacać naprawiać stare diesle. Umrą śmiercią naturalną bo nikt nie będzie chciał ich kupować a nowych nie będą produkować. Sprawa rozwiąże się podobnie jak z silnikami dwusuwowymi.To popatrz sobie nowe samochody benzynowe. W niczym ich budowa nie różni się od diesli. Bezpośredni wtrysk, EGR, GPF, turbosprężarka, koło dwumasowe, wtryski wysokociśnieniowe, pompa wysokiego ciśnienia. Tu chodzi o to, żeby pompować wszystkich na pieniążki. A dlaczego bo diesel mało pali w stosunku do benzynowca tej samej pojemności więc jest dla wielkich korporacji nieopłacalny. |
|
JEŻELI POLAK będzie zarabiał tyle co Niemiec i za swoją pensję kupi żywność i proszek do prania tej samej jakości jak Niemiec, oraz spodnie i bluzkę tej samej jakości i w cenie do Niemiec, a przejazd autostradami krajowymi będzie kosztował tyle co Niemca - TO WÓWCZAS MOŻECIE WPROWADZAĆ NORMY EURO 5 czy ileśtam. A DOPÓKI TA SYTUACJA NIE NASTĄPI --- TO WON !!! ŁAPY PRECZ OD NASZYCH SAMOCHODÓW I OD NASZYCH MARNYCH PIENIĘDZY !!!!
|
|
Może napisać w artykule dlaczego tak się dzieje, że sprowadzone są do nas auta z takim wiekiem, a nie młodsze? Lub dlaczego w Polsce nie kupuje się w "nowoczesnych" diesli z salonu? Problem leży w zamożności Polaków, a nie w ich metodach oszczędzanie poprzez usuwanie DPF-ów, albo kupowanie starszych i tańszych aut.
|
|
W Polsce diesel nie umrze, raz że to porządny moment obrotowy, nie za duże spalanie pomimo wysokich kosztów ropy. Nie trzeba się leczyć z serwisem drogich i często słabo współpracujących z silnikami instalacji LPG. Nie zabiera miejsca w bagażniku " koło w LPG" ubezpieczenie jest tańsze, a koszty utrzymania porównywalne to turbo benzyny. DPF? Do wywalenia, do puki PKS, tir i samoloty nie będą smrodzic to niech od****olą się od małego Diesla.
|
Strona 3 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|