Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Pier.....ie, zakazać trzeba palenia węglem.
 Zakazać to trzeba urzędnikom pier.dolić takie głupoty. Tylko w lewackiej unii jewropejskiej(którą sterują lewackie niemcy) diesle postrzegane są jako coś złego. Jednocześnie to samo lewactwo uważa samochody elektyrczne za coś super. Tylko baterie z kwasami w środku wytrzymają max 8-10 lat i trzeba wymieniać. A prąd skąd jest? Z elektrowni palonych węglem i to w lewicowych niemczech pełno jest takowych elektrowni. Fałsz, obłuda, zakłamanie i hipokryzja lewactwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poznasz chłopa z polskiej wsi po napisie TDI. U nas każdy musi mieć audika w tedeiku. Nieważne, że ma 15 lat i przekręcony licznik. Przecież jeździć nowszym samochodem ale Skodą czy renault to wstyd. Inna sprawa, że Polacy jak żaden inny naród w Unii są przywiązani do samochodów. Do komunikacji się nie przesiądą. Stare kopcące fury, plastik w piecach. Mentalny trzeci świat
 Sam się przesiądź idioto do komunikacji miejskiej jak ci źle. Poza tym informacje masz z du.py wzięte. Skoda należy do grupy Volkswagen i jest na częściach Wolkswagena. Tak więc pasuje większość części od Volkswagen i Audi. Poza tym w Polsce jeździ multum samochodów Skoda i tak samo Renault jest dużo więc nie wiem skąd masz takie śmieszne informacje. " Polacy jak żaden inny naród w Unii są przywiązani do samochodów" - w du.pie byłeś, gó.wno widziałeś. Nie byłeś za granicą to nie komentuj bo za dużo chyba TVN  się naoglądałeś.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Smog zabija ale nie mnie hahaha. Polska dalej w zaścianku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No tak a później wszyscy narzekają na smog i zrzędzą, że ludzie śmieciami palą..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale złosliwe te diesle smrodzą akurat jak jest zimno i ludze nie mają czym palic ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niemiecki federalny sąd administracyjny w Lipsku orzekł że miasta mają prawo zakazywać wjazdu samochodem z silnikiem diesla
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cebulaki dalej wierzą że kupując diesla z zachodu ma na liczniku 180k a rzeczywistość to 600-800.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie kazdy musi jezdzic dieslem moze jezdzic benzyna ,samochody bez filtrow powinny byc niedopuszczone do ruchu W Europie zachodniej nikt nawet nie mysli zeby tak robic ,ale to kwestia mentalnosci tak jak z wyrzucaniem smieci na ulicy itp
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I na tym ta cała żydounia komunistyczna polega - mamy konsumować, składać i montować, a po godzinach czyścić rynki niemieckie/francuskie z odpadów i złomu... jeszcze im za to płacąc.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja powiem tak nie stać ludzi na nowe więc jeżdżą czym się da bo teraz brak auta=brak pracy większośi przypadku... A nowe tylko serwis bo zwykły Janek mechenik nie ma programów nie ma sprzętu więc koszty... Więc kto i ile procent Polaków ma nowe auta? Hmmm kiedyś widziałem z rok temu przelicznik chyba było auta nowe 12% powyżej 5lat 15% a reszta to +10 latek było dobrze ale +20/25lat większość... W dzisiejszych czasach masz dwa wybory ale lupiesz w robocie ile się da i walisz po 12+ dziękuję temu masz nowe auto i starasz się spłacając go utrzymać dom albo jedziesz 20letnia ruina lub odremontowanym gratem xd bo cię na to nie stać... I jak dodatkowo jest młodym kierowcą to tylko tatuś lub mamusia da ci hajs inaczej stać cię na dzień dobry na ruinę xd i to się nie zmieni do momentu zarobków i wyruwnania godnego życia. A do tego czasu będzie jezdziloim 24letnim sitkiem które wpompowalem w 5 lat 3krotnosc jego wartości xd i się cieszę .p
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Opublikowane wyniki badań z Hamburga po 7 miesiącach zakazu wjazdu do centrum samochodów z silnikiem diesla - znikoma poprawa jakości powietrza. Przyczyny smogu to przedewszystkim gęsta zabudowa i brak przewietrzania mista, galerie i centra handlowe gdzie samochody stoją w korkach i dymią, ograniczanie przepustowości ulic w myśl zasady ze wszyscy będą jeździć rowerami. Rozwój cywilizacyjny według niektórych to cofnięcie się do ery kamienia łupanego, gdzie nie ma samochodów, węgla, maszyn parowych i żyje się w jaskini
 bo to nie tylko diesle generują spaliny, benzynowce również i to niewiele mniej od diesli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Ale w centrach dużych miast nawet za 80 proc." Widzę że pan redaktor konkretne mija tu się z prawdą, smog produkowany jest głównie z kominów elektrowni, przedsiębiorstw oraz gospodarstw domowych, tak więc proponuję uzupełnić wiedzę i napisać konkretny artykuł opierający się na prawdziwe a nie propagandzie. Po drugie w naszym pięknym kraju zarobki są na takim poziomie że każdy woli wejść w posiadanie starszego samochodu który jest po prostu tańszy w zakupie i późniejszej eksploatacji, tak więc jeśli zarobki nie wzrosną to nadal średnia wieku samochodów poruszających się na naszych drogach będzie wynosić grubo ponad 10 lat. Po trzecie śmiać mi się chce z tych którzy tak wierzą że samochody w pełni napędzane energią elektryczną są ekologiczne. Prawda jest z goła inna, ponieważ przy produkcji elektryka jest emitowane tyle szkodliwych gazów ile produkuję samochód spalinowy przez około 7 lat eksploatacji (tak czytałem na ten temat) żywotność akumulatora to około 5 lat a później jeszcze zostaje problem z utylizacją tegoż akumulatora. Tak więc wierzcie dalej sobie w propagandy miernych redaktorów i całej tej reszty z kur**dołka zwanego rządem i dawajcie się dalej d**ać bez mydła :). Pozdrawiam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"To skandal. Moim zdaniem powinny do nas trafiać samochody spełniające minimum Euro 4, czyli wyprodukowane po 1 stycznia 2006 roku. A może nawet Euro V, obowiązującą od 2011 roku – komentuje prof. dr hab. Marek Opielak z Politechniki Lubelskiej." No fakt skandal że, to profesor. Mój pierwszy diesel z 2006, norma Euro5, kolejny 2008 Euro5. Tak stare graty. ZapominaL ktoś że, normy na zachodzie skąd ściągamy używane pojazdy TROCHĘ nas wyprzedzały.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakby Polaków było stać na nowsze, to by nikt dziadów nie sprowadzał. Niektórzy są tak oderwani od rzeczywistości, że aż żal czytać..
 Jak Polaków, w 20 wieku, nie było stać, wtedy, na drogie samochody, to jeździli miejska komunikacja. Koniczny zakaz wjazdu tych truciciel, 80% przekroczen, do centrum
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prawdziwe szybkie auta są tylko w benzynie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obsługa diesla ze względu na budowę i osprzęt jest znacznie droższa od bęzyny i to sprawi że przestanie się opłacać naprawiać stare diesle. Umrą śmiercią naturalną bo nikt nie będzie chciał ich kupować a nowych nie będą produkować. Sprawa rozwiąże się podobnie jak z silnikami dwusuwowymi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obsługa diesla ze względu na budowę i osprzęt jest znacznie droższa od bęzyny i to sprawi że przestanie się opłacać naprawiać stare diesle. Umrą śmiercią naturalną bo nikt nie będzie chciał ich kupować a nowych nie będą produkować. Sprawa rozwiąże się podobnie jak z silnikami dwusuwowymi.
 To popatrz sobie nowe samochody benzynowe. W niczym ich budowa nie różni się od diesli. Bezpośredni wtrysk, EGR, GPF, turbosprężarka, koło dwumasowe, wtryski wysokociśnieniowe, pompa wysokiego ciśnienia. Tu chodzi o to, żeby pompować wszystkich na pieniążki. A dlaczego bo diesel mało pali w stosunku do benzynowca tej samej pojemności więc jest dla wielkich korporacji nieopłacalny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JEŻELI POLAK będzie zarabiał tyle co Niemiec i za swoją pensję kupi żywność i proszek do prania tej samej jakości jak Niemiec, oraz spodnie i bluzkę tej samej jakości i w cenie do Niemiec, a przejazd autostradami krajowymi będzie kosztował tyle co Niemca - TO WÓWCZAS MOŻECIE WPROWADZAĆ NORMY EURO 5 czy ileśtam. A DOPÓKI TA SYTUACJA NIE NASTĄPI --- TO WON !!! ŁAPY PRECZ OD NASZYCH SAMOCHODÓW I OD NASZYCH MARNYCH PIENIĘDZY !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może napisać w artykule dlaczego tak się dzieje, że sprowadzone są do nas auta z takim wiekiem, a nie młodsze? Lub dlaczego w Polsce nie kupuje się w "nowoczesnych" diesli z salonu? Problem leży w zamożności Polaków, a nie w ich metodach oszczędzanie poprzez usuwanie DPF-ów, albo kupowanie starszych i tańszych aut.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Polsce diesel nie umrze, raz że to porządny moment obrotowy, nie za duże spalanie pomimo wysokich kosztów ropy. Nie trzeba się leczyć z serwisem drogich i często słabo współpracujących z silnikami instalacji LPG. Nie zabiera miejsca w bagażniku " koło w LPG" ubezpieczenie jest tańsze, a koszty utrzymania porównywalne to turbo benzyny. DPF? Do wywalenia, do puki PKS, tir i samoloty nie będą smrodzic to niech od****olą się od małego Diesla.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...