Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko Lublin kończy siedem lat. Skorzystało z niego ponad 2,2 mln podróżnych

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 15 grudnia 2019 r. o 14:39 Powrót do artykułu
niewypał, który miał sluźyć leczeniu kompleksu niższości małego lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czesto podrozowalem i podrozuje ale NIGDY nie korzystalem z tego smiesznego lotniska z mala iloscia drogich polaczen; podobnie moja rodzina i znajomi. To lotnisko mialo byc wylacznie symbolem "prestizu" (w cebulackim rozumieniu tego slowa) zakompleksionego Swidnika/Lublina a przy budowie lotniska nachapalo sie sporo kolesi i ich familii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W dzisiejszych czasach brak lotniska to skazywanie regionu na marazm i stagnację. Żadna poważna firma nie zainwestuje tam gdzie nie latają samoloty. Obecnie brak dostępu do portu lotniczego, to jak brak obwodnicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od liczby pasażerów - wolałbym poznać wyniki finansowe :) Ale chyba nie ma się czym chwalić...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wpływ pośredni lotniska na gospodarkę regionu - 99mln . Dobre sobie. Podobna metoda liczenia do tej, którą stosują wytwórnie fotograficzne licząc straty liczbą pirackich kopii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wczoraj podano oficjalna wiadomość, że przez Polskę będą przebiegały dwa pasma Jedwabnego Szlaku z Chin do Europy. Czy teraz włodarze Białej Podlaskiej nie plują sobie w brodę, że zniszczyli spółkę Biala Airport, która z powodzeniem mogła obsłużyć olbrzymi ruch cargo docierający do Małaszewicz ? Lotnisko w Świdniku może jeszcze skorzystać z tej szansy, ale do tego potrzeba specjalistów a nie polityków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zlikwidować to coś, i tak mieszkańcy subregionu bialskiego i puławskiego korzystają z Okęcia, a subregion chełmsko - zamojski z Rzeszowa, poza tym uruchomienie Radomia to gwóźdź do trumny kompleksów wyludniającego się lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wy macie swoje lotnisko w Jesionce my mamy swoje. Po co tak się wzajemnie obrażać?? Za każdym razem podobny komentarz pisany przez tę samą osobę, która nazywa nas "cebulakami" i wychwala Rzeszów pod niebiosa. Jakieś kompleksy???? :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
za 3-4 lata sie zamknie i bedzie spokoj
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W dzisiejszych czasach brak lotniska to skazywanie regionu na marazm i stagnację. Żadna poważna firma nie zainwestuje tam gdzie nie latają samoloty. Obecnie brak dostępu do portu lotniczego, to jak brak obwodnicy.
 Ale konkretnie: jaka powazna firma zainwestowala w Swidniku lub Lublinie od czasu powstania lotniska i jak sie ma jego budowa do wedle ciebie "rozwoju" regionu? PS: nie musisz odpowiedac bo po pierwsze ZADNA; po drugie: caly "rozwoj" czyli infrastruktura i "inwestycje: typu place, drogi rowerowe, fontanny itp to "fundusze unijne"...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiecie ile pieniędzy byłoby np. na pomoc ludziom biednym w Lublinie, gdyby nie wybudowano tego lotniska? Dziesiątki milionów złotych. Koszty to nie tylko budowa lotniska, koszty to też jego utrzymanie. Najciekawsze jest jednak to, że jak rok czy 2 lata po otwarciu tego lotniska napisałem, że coś ewidentnie jest nie tak, bo lotów jest bardzo mało to pojawiało się mnóstwo krytykujacych mnie opinii a jako argument najczęściej podawali, że "lotnisko się rozkręci". No i tak się rozkręciło, że w ubiegłym roku było mniej lotów niż w 2017, a ten kończący się powoli rok też bez rewelacji. A na rozkręcenie lotnisko miało już 7 lat. No ale Żuk może się pochwalić przed pewnymi grupami, że Lublin ma lotnisko, taka "korzyść" dla Lublina...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W dzisiejszych czasach brak lotniska to skazywanie regionu na marazm i stagnację. Żadna poważna firma nie zainwestuje tam gdzie nie latają samoloty. Obecnie brak dostępu do portu lotniczego, to jak brak obwodnicy.
Ale konkretnie: jaka powazna firma zainwestowala w Swidniku lub Lublinie od czasu powstania lotniska i jak sie ma jego budowa do wedle ciebie "rozwoju" regionu? PS: nie musisz odpowiedac bo po pierwsze ZADNA; po drugie: caly "rozwoj" czyli infrastruktura i "inwestycje: typu place, drogi rowerowe, fontanny itp to "fundusze unijne"...
 Lotnisko jest potrzebne. Nie bądźmy  totalnym zaściankiem A brak inwestorów w Lublinie to efekt nieudolności jego władz 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W dzisiejszych czasach brak lotniska to skazywanie regionu na marazm i stagnację. Żadna poważna firma nie zainwestuje tam gdzie nie latają samoloty. Obecnie brak dostępu do portu lotniczego, to jak brak obwodnicy.
Ale konkretnie: jaka powazna firma zainwestowala w Swidniku lub Lublinie od czasu powstania lotniska i jak sie ma jego budowa do wedle ciebie "rozwoju" regionu? PS: nie musisz odpowiedac bo po pierwsze ZADNA; po drugie: caly "rozwoj" czyli infrastruktura i "inwestycje: typu place, drogi rowerowe, fontanny itp to "fundusze unijne"...
 Rozmawiałeś z prezesami wszystkich nowych firm w Lublinie, że piszesz "żadna"? Naprawdę sądzisz, że z lubelskiego lotniska korzystają WYŁĄCZNIE turyści i ci co pracują zarobkowo zagranicą? Bezrobocie w mieście jeszcze kilka lat temu wynosiło kilkanaście %, teraz spadło poniżej 5%. To jest właśnie efekt tego, że miasto się rozwija - efekt budowy lotniska, obwodncy, remontowania dróg, rozwijania strefy ekonomicznej. 10 lat temu wszyscy omijali Lublin szerokim łukiem, teraz co rusz słychać o nowych inwestycjach i nowych miejscach pracy i to w przeróżnych branżach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
AeroPOrt jest bardzo POtrzebny. Np. w momencie, kiedy atmosfera wokół dewelo-geszeftów zrobi się nagle gorąca, zamawia się czarter do telawiwu i PO dwóch godzinach jesteś POza zasięgiem trzyliterowych służb.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do odp.: istnienie tego lotniska nie ma ŻADNEGO wpływu na zmniejszenie się bezrobocia w Lublinie. Bezrobocie zmniejsza się z roku na rok w całej Polsce, Lublin nie jest żadnym pozytywnym wyjątkiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W dzisiejszych czasach brak lotniska to skazywanie regionu na marazm i stagnację. Żadna poważna firma nie zainwestuje tam gdzie nie latają samoloty. Obecnie brak dostępu do portu lotniczego, to jak brak obwodnicy.
Ale konkretnie: jaka powazna firma zainwestowala w Swidniku lub Lublinie od czasu powstania lotniska i jak sie ma jego budowa do wedle ciebie "rozwoju" regionu? PS: nie musisz odpowiedac bo po pierwsze ZADNA; po drugie: caly "rozwoj" czyli infrastruktura i "inwestycje: typu place, drogi rowerowe, fontanny itp to "fundusze unijne"...
Rozmawiałeś z prezesami wszystkich nowych firm w Lublinie, że piszesz "żadna"? Naprawdę sądzisz, że z lubelskiego lotniska korzystają WYŁĄCZNIE turyści i ci co pracują zarobkowo zagranicą? Bezrobocie w mieście jeszcze kilka lat temu wynosiło kilkanaście %, teraz spadło poniżej 5%. To jest właśnie efekt tego, że miasto się rozwija - efekt budowy lotniska, obwodncy, remontowania dróg, rozwijania strefy ekonomicznej. 10 lat temu wszyscy omijali Lublin szerokim łukiem, teraz co rusz słychać o nowych inwestycjach i nowych miejscach pracy i to w przeróżnych branżach.
 Powtarzam: jaka duza firma zaiwestowala po wybudowaniu lotniska? Budowe lotniska uzasadniano glownie sciagnieciem wielkich inwestorow do regionu i tej funkcji lotnisko nie spelnilo bo spelnic nie moglo. Jedyne sensowne uzasadnienie istnienia tego lotniska to loty do miast na Zachodzie gdzie pracuje najwiecej ludzi z naszego regionu ale i tej funkcji lotnisko nie spelnia bo kierunkow malo lub zostaly zlikwidowane i jest drogo. Nie ma zadnej logiczne korelacji miedzy budowa lotniska a spadkiem bezrobocia; no chyba, ze latwiej bylo stad uciec tym, ktorzy jeszcze chcieli wyjechac za chlebem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To 'lotnisko' nie ma sensu, Lublin jest za mały, dlaczego poza tym reszta województwa ma utzrymywać fanaberie tej miejscowości, ktoś pisał, że to było przeznaczone dla uciekających z Luublina, ale oni uciekli i już nie będą nawet wracać, żeby odwiedzić rodziny. PS. jest jeszcze nadzieja ale to co do całej Polski, Brexit, Anglicy wykopią obywateli unii i ci będą musieli wrócić na kontynent, w tym Polacy. W tym nadzieja dla polskiej demografii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest za mały? A dwa razy mniejszy Rzeszów też ma lotnisko i to bardziej rozbuchane niż to w Świdniku. I też dopłacają do niego władze wojewódzkie, jeszcze więcej niż w lublinie. A region jeszcze biedniejszy niż lubelski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobry obiekt do opuszczenia tej zapyziałej dziury na zawsze. Ostani myślący gasi światło i adieu !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest za mały? A dwa razy mniejszy Rzeszów też ma lotnisko i to bardziej rozbuchane niż to w Świdniku. I też dopłacają do niego władze wojewódzkie, jeszcze więcej niż w lublinie. A region jeszcze biedniejszy niż lubelski.
 Ale Lublin leży blisko Warszawy i stąd te różnice. Łódź też ma problemy ze swoim lotniskiem choć 2x większa od Lublina...ale bardzo blisko stolicy jest położona i pasażerowi są wysysani przez stołeczne lotniska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...