Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

bolące nogi

Utworzony przez listopasowa, 10 czerwca 2019 r. o 16:46
Pracuję jako fryzjerka, coraz częściej w nocy łapią mnie skurczce, czy to braki magnezu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To może być problem z krążeniem albo jakieś początkowe stadium rozwoju żylaków. Wybierz się do flebologa, ja jeździłam do kliniki flebologii, warto było. Bardzo dobrzy specjaliści, zrobili mi usg doppler i czekam na laseroterapię. Mam na dniach, to jeden z najnowocześniejszych zabiegów, mało inwazyjny, po zostaje tylko kropka tam gdzie był wkłut wenflon. Będę mogła znów chodzić w krótkich spodenkach, teraz się mega kręgupuję bo mam żylaki :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyczyn może być bardzo dużo, ale faktycznie magnez warto suplementować, spróbuj ten megnaz skurcz z doz, może akuart pomoże. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Magnez swoją drogą ale to mogą być też problemy z krążeniem, jak tyle stoisz w ciągu dnia to może być to. Do lekarza nie zaszkodzi pójść jak na takie problemy brałam maxi3vena. Rzadziej mi nogi drętwiały i też zauwazyłam ze nie są takie spuchnięte co szczególnie przy upałach było widoczne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz