Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Z Chełma do Włodawy koleją przez cały rok? "Dla nas to szansa na rozwój"

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 listopada 2018 r. o 19:28 Powrót do artykułu
O! To kiedy podciągnął tory do Włodawy? Bo obecnie jest do Okuninki. Przydałoby się odbudować most na Bugu i połączyć trasę z Brześciem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do orchowka a nie do okuninki baranie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie dla ludzi pociągi tylko do wożenia węgla z kopalni, która ma zniszczyć całkowicie ten region!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"jeden dotyczy budowy nowego połączenia kolejowego Lublin-Zamość" Że co, nowe tory wybudują, z pominięciem Rejowca i Krasnegostawu? ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PIS na wodę: za kasę wydaną na budowę nowej linii do Zamościa można wyremontowć, skorygować i zelektryfikować starą LK69 i jeszcze wystarczy na parę lat na utrzymanie pociągów regio do Jarosławia... Jakiś Mietek znalazł starą austracką mapę z 1916r z wojskową wąskotorówką i skopiował kawałek :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Włodawa? a gdzie to
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
takie coś było by siłą napędową miejscowości po drodze, które mogły by być "sypialnią" dla Chełma - w dobrym znaczeniu tego słowa. Przecież wtedy ludzie budowaliby się np: w Rudzie-Hucie, gdzie relatywnie są tańsze działki a reszta infrastruktury pozwala na spokojne życie na "łonie natury".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"jeden dotyczy budowy nowego połączenia kolejowego Lublin-Zamość" Że co, nowe tory wybudują, z pominięciem Rejowca i Krasnegostawu? ;-)
 - tak, ktoś wpadł na pomysł, żeby za 800 mln zł wybudować nowy odcinek z Trawnik do Krasnegostawu i z Krasnegostawu do Zamościa. Elektryfikacja i modernizacja do 120 km/h obecnej linii z Rejowca przez Krasnystaw i Zawadę do Zamościa kosztowałaby mniej niż połowę tej kwoty, jeszcze na łącznicę w Zawadzie by zostało, a czas przejazdu byłby niewiele gorszy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...