O! To kiedy podciągnął tory do Włodawy? Bo obecnie jest do Okuninki. Przydałoby się odbudować most na Bugu i połączyć trasę z Brześciem.
|
|
Do orchowka a nie do okuninki baranie
|
|
To nie dla ludzi pociągi tylko do wożenia węgla z kopalni, która ma zniszczyć całkowicie ten region!
|
|
"jeden dotyczy budowy nowego połączenia kolejowego Lublin-Zamość"
Że co, nowe tory wybudują, z pominięciem Rejowca i Krasnegostawu? ;-)
|
|
PIS na wodę: za kasę wydaną na budowę nowej linii do Zamościa można wyremontowć, skorygować i zelektryfikować starą LK69 i jeszcze wystarczy na parę lat na utrzymanie pociągów regio do Jarosławia... Jakiś Mietek znalazł starą austracką mapę z 1916r z wojskową wąskotorówką i skopiował kawałek :D
|
|
Włodawa?
a gdzie to
|
|
takie coś było by siłą napędową miejscowości po drodze, które mogły by być "sypialnią" dla Chełma - w dobrym znaczeniu tego słowa. Przecież wtedy ludzie budowaliby się np: w Rudzie-Hucie, gdzie relatywnie są tańsze działki a reszta infrastruktury pozwala na spokojne życie na "łonie natury".
|
|
"jeden dotyczy budowy nowego połączenia kolejowego Lublin-Zamość" Że co, nowe tory wybudują, z pominięciem Rejowca i Krasnegostawu? ;-)- tak, ktoś wpadł na pomysł, żeby za 800 mln zł wybudować nowy odcinek z Trawnik do Krasnegostawu i z Krasnegostawu do Zamościa. Elektryfikacja i modernizacja do 120 km/h obecnej linii z Rejowca przez Krasnystaw i Zawadę do Zamościa kosztowałaby mniej niż połowę tej kwoty, jeszcze na łącznicę w Zawadzie by zostało, a czas przejazdu byłby niewiele gorszy. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|