Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Bardzo długie święto miasta

Utworzony przez bialczanin, 22 czerwca 2008 o 20:31
co roku to samo, by cos w koncu zmeinili juz dni piszczaca wygladaja bardziej atrakcyjne niz dni bialej. chyba sami mieszkancy białej wyjada wlasnie tam by juz tu nie siedziec bo co sie dzieje nic!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakie 90-lecie? A co wcześniej nie było w Białej Podlaskiej cechów? To tak trudno sięgnąć do historii miasta, by sprawdzić, kiedy otrzymało pierwsze przywileje cechowe?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panowie i Panie spójrzmy na Dni Białej Podlaskiej i porównajmy je do podobnych imprez w miastach oddalonych nieopodal Białej Podlaskiej. My od wielu lat jesteśmy katowani tym samym. Uważa się, że najciekawsze co może być to folklor, cech rzemiosł i Michał Milowicz. Nasze miasto od wielu lat nie dba, aby dni miasta zadowoliły mieszkańców. Spójrzmy na inne miesta. Siedlce: przez cztery, czy pięć dni ludzie bawili się znakomicie. Od folkloru (który w Białej jest ubóstwiany),, przez wystawy, pokazy wojskowe, koncerty gwiazd i to naprawdę dużych praktycznie codziennie. Władze miasta zadbały nawet o kibiców sportowych. Na scenie rozstawiły telebim, na którym mieszkańcy miasta mogli obejrzeć mecz Niemcy-Polska. Zobaczcie sami: http://dnisiedlec.pl/ . W Chełmie sytuacja była podobna. Impreza zorganizowana z rozmachem. http://dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/a...CHELM/468218766 http://dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/a...CHELM/536555318 http://dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/t...8623&Ref=PH Warto nawet zauważyć, że imprezy w okazji dni gmin naszego powiatu niejednokrotnie są ciekawsze od dni białej podlaskiej. Moi drodzy, czy nasze piękne miasto nie zasługuje na świetną zabawę w różnych klimatach i rozmachem. Czy musimy być rokrocznie katowani folklorem i artystami wątpliwej reputacji. Czy nie można zrobić czegoś dla wszystkich? Światełkiem w tunelu jest impreza organizowana przez portal cojest miasto, lecz włodarze chyba nie bardzo wiedzą o co młodzieży chodzi, bo na plakacie impreza zaznaczona jest jako koncert muzyki młodzieżowej, bez żadnego wyszczególnienia kto, co jak , gdzie i kiedy? Wiem, że często też chodzi o pieniądze, lecz jakoś miasta podobnej wielkości potrafią znaleźć pieniązki w budżecie i kilku sponsorów, którzy pomogą w organizacu Wpisujcie się moi drodzy! Zasługujemy na lepsze dni Białej Podlaskiej!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i w Białej Podlaskiej nudy i to co zwykle- FOLKLOR, FOLKLOR, FOLKLOR i tak można pisać bez końca...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak zwykle nic ciekawego.... Program jest przygotowany dla osob w wieku 50-90 lat widocznie to takie osoby te dni przygotowują. skonczcie z tym obciachem .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
od dłuższego czasu przestaję zwracać uwagę na takie imprezy... nie ma w nich nic, co mogłoby mnie zaciekawić czy zainspirować do przyjścia...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
DNI BIALEJ TO PORAZKA !!!!!!!!!!!!! CZAPSKI WSADZ SE W D... TE GLUPIE STOISKA CO STALY W WEEKEND NA PLACU !!! MICHAL MILOWICZ? CZYLI BEDZIE CYRK W MIESCIE? SPOJRZCIE NA DNI JAROSLAWIA: http://www.jaroslaw.pl/aktualnosci-wydarze...lawia-2008.html TO DOIPIERO IMPREZA!!! BIALA PODLASKA TO MIASTO CHODNIKOW I POSRANYCH WIEJSKICH IMPREZ POD PRZEWODNICTWEM CZAPSKIEGO !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niestety katowani jestesmy folklorem i to ciagle tym samym. Do tego stawiane sa przy kazdej okazji jarmarczne budy na wybrukowanym placu wolnosci. W amfiteatrze z zasady sa pustki - sami wykonawcy stanowia publicznosc plus czlonkowie Kola Emerytow. Czy nic i nikt nie jest w stanie tego zmienic?. Moze beda jakies obchody lata organizowane np. przez tvp, polsat lub RMF - wtedy beda ludzie i ja pojde. Ale Prezydent juz kilka lat temu przegnal ze stadionu takie imprezy z uwagi na ich niszczycielski charakter dla plyty stadionu. A za kilkanascie dni znowu taneczny folklor, przemarsze - znowu Biawena, Podlasie i zaproszeni ich goscie z zagranicy, znowu jarmark na Placu i sprzedaz wypiekow i wedlin - i tak zycie mija. Brawo Prezydent, Brawo Rada Miasta, Brawo Wydzial Kultury - jestescie naprawde mocni w zasciankowych obrazkach - przy okazji podajcie tylko ile to kosztuje z budzetu naszego pieknego miasteczka!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dni białej to totalna porażka mówie to z czystym sumieniem bo jestem świadkiem jak coroku przyjedzie kilka zespołów ludowych potańcza pośpierwają i tak jak mówicie emeryci pooglądają to sobie ,zero jest organizacji dla ludzi młodych ja nie wiem czy pan prezydent i cały MOK to juz starsi ludzie czy jak ale myśle że lepiej by sie bawili przy jakimś dobrym zespole z polskiego rynku muzycznego niz przy przytupach folkloru z ukrainy :/ a jak sie zjedzie kilka autokarów z folklorem to tez trzeba im coś za to dac gdzies przenocowac i dac jeść i myśle ze za te pieniądze to jakieś 4 dni dobrej zabay z dobra muzyką daloby sie zrobić.pozdrawiam władze miasta i zachęcam do przemyslenai sprawy i do zmiany !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
moze niech czapski zatanczy to bedzie jak w cyrku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dni Bia³ej s¹ nudne i monotonne? Co roku seruj¹ nam to samo? W innych miastach jest du¿o lepiej..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czego wy wymagacie od tego biednego czapskiego ? jakie on ma pojęcie o kulturze ? albo od jego przydupasa izdebskiego absolwenta chemii umcs, dla którego kultura to jedynie folklor na okrągło najlepiej zza buga ! a w początkach lipca znowu nazaprasza tych deb***nych folklorowych przebierańców i zrobi podlaski folwark folkloru. znowu bedą hasać po całym mieście jak jakieś czubki ! no ale słyszałem że Cz. został wybrany głownie przez bialską młodzież, zwlaszcza przez naiwnych z cojestmiasto. chcieliście Andrzeja no to macie ! a kto ustalał program dni białej ? izdebski z czapskim !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co mielismy wybierac? Abrama i Stefka co to wrocil po latach do bialej i od razu na stolki? Jeden sprzedal sklep i mysli ze dozywotnio zostanie poslem albo go w koncu wybiora na prezydenta. Wybierzmy ich a wyprzedadza co sie da! Mielibysmy pijanstwo i ekumenizm religijny no i parade gejow.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TOBIE MOZE PASUJE CZASPKI KTORY NIC NIE ROBI I MIESZKANCOW MA W du***!! POZA CHODNIKAMI NIC NIE POTRAFI ROBIC!! KOLESIOSTWO I NIC WIECEJ!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Narzekacie na dni Białej, ja wciąż czekam na sfalt na mojej ulicy, który miał być wylewany w tym roku a na razie śladu żadnego prac nie widać ;d Także ja to dopiero mogę narzekać! [=
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kuku napisał:
Narzekacie na dni Białej, ja wciąż czekam na sfalt na mojej ulicy, który miał być wylewany w tym roku a na razie śladu żadnego prac nie widać ;d Także ja to dopiero mogę narzekać! [=
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszyscy Niezadowoleni, Zapytajcie najpierw skąd te Waszym zdaniem "cudowne miasta" mają kasę na te wszystkie "cudowne gwiazdy". Bialscy przedsiębiorcy widać wolą lokalny folklor. Ciekawe kto daje kasę "zbawicielom" bialskiej kultury z cojestmiasto?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bialczanin napisał:
co roku to samo, by cos w koncu zmeinili juz dni piszczaca wygladaja bardziej atrakcyjne niz dni bialej. chyba sami mieszkancy białej wyjada wlasnie tam by juz tu nie siedziec bo co sie dzieje nic!!!!
Garden serwis albo PKS.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nie nażekajcje na Prezdęta swego bo morzeta miedź jak sołtysa naszego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wierze , głupszego niż Izdebski nie ma !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: