Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Biala Airport: Inwestorzy z Dubaju nadzieją dla lądowiska

Utworzony przez Cynik, 5 lipca 2011 r. o 19:06
To ja jestem z tych cieszacych sie... Zalozmy, ze obecny inwestor co wygral przetarg na dzierzawe sie wylozy i nic nie bedzie. I co z tego? lotnisko wraca do miasta, nawet jak nie zaplaci zaleglych podatkow, to wielkiej straty nie bedzie. Ani zyskow, ani strat. Kolejki inwestorow do lotniska nie bylo, tyle lat lotnisko sie marnuje, to nawet kolejne dwa lata nie zbawi ani nas, ani lotniska. A jesli cos wypali, w mniejszym, czy wiekszym zakresie to tylko sie cieszyc, nieprawdaz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
znowu ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na latających dywanach przylecą do Białej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Xeron napisał:
To ja jestem z tych cieszacych sie... Zalozmy, ze obecny inwestor co wygral przetarg na dzierzawe sie wylozy i nic nie bedzie. I co z tego? lotnisko wraca do miasta, nawet jak nie zaplaci zaleglych podatkow, to wielkiej straty nie bedzie. Ani zyskow, ani strat. Kolejki inwestorow do lotniska nie bylo, tyle lat lotnisko sie marnuje, to nawet kolejne dwa lata nie zbawi ani nas, ani lotniska. A jesli cos wypali, w mniejszym, czy wiekszym zakresie to tylko sie cieszyc, nieprawdaz?
Nawet jeśli skończy się na budowie płota, to i tak będzie lepiej niż jest Zastanawia mnie tylko kto miałby korzystać z portu cargo, kiedy w okolicy nie ma żadnego przemysłu, wszędzie z Białej Podlaskiej daleko, drogi marne, kolej jest na wschód i zachód... Dla Frankfurtu żadnej konkurencji nie będzie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cynik napisał:
Nawet jeśli skończy się na budowie płota, to i tak będzie lepiej niż jest Zastanawia mnie tylko kto miałby korzystać z portu cargo, kiedy w okolicy nie ma żadnego przemysłu, wszędzie z Białej Podlaskiej daleko, drogi marne, kolej jest na wschód i zachód... Dla Frankfurtu żadnej konkurencji nie będzie
Produkty do marketów będą przesyłać ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po lekturze komentarzy, raczej nie ulega wątpliwości, że ,,sztorm'' jest prezesem ,,nowej spółki lotniskowej'' w Białej Podlaskiej. Natomiast redaktor Pietrzela, zdaje się, iż zbyt dobrą pamięcią nie grzeszy. Aby nie być gołosłownym, gwoli przywrócenia tej pamięci, a szczególnie rzetelności dziennikarskiej, odsyłam tego ,,redaktora'' do jego wcześniejszych artykułów na temat naszego lotniska. Tak ,,na próbę'', masz pan fragment ,,pisaniny'' z lat poprzednich: =================================================================================================================== Turek stracił lotnisko Ostatni „cios” zadał Vahapowi Toyowi krakowski oddział Agencji Mienia Wojskowego, który w miniony piątek zerwał ze spółkami Turka umowę dzierżawy 382,3 ha lotniska wraz z 84 budynkami biurowymi i gospodarczymi. Dzierżawa (umowa opiewała na 25 lat) miała kosztować miesięcznie 100 tys. zł plus VAT do 2006 roku, a potem, tj. po wybudowaniu lotniska, 350 tys. zł miesięcznie. oraz =================================================================================================================== Prezydent broni Toya Kolejne kłopoty tureckiego przedsiębiorcy. Firma z Ameryki odmówiła współpracy US Trade and Development Agency odmówiła wsparcia finansowego bialskiej inwestycji Vahapa Toya – poinformował wczoraj Andrzej Czapski, prezydent Białej Podlaskiej. Thelma J. Askey, dyrektor USTDA, powiadomiła bialskiego prezydenta, że nie jest w stanie wesprzeć finansowo studium wykonalności projektu „Lotnisko i Strefa Gospodarcza Biała Podlaska”, który jej zdaniem jest dopiero we wstępnej fazie prognozowania i analiz ekonomicznych. Czapski otrzymał tę wiadomość, ponieważ bialski samorząd opiniował – pozytywnie – prośbę o wsparcie. Czy to ostateczny koniec marzeń o polskim Las Vegas? Ryszard Grabas, wiceprezes Epit & Korporacja Rozwoju Wschód–Zachód, twierdzi, że kilka amerykańskich agencji mających zorganizować środki na inwestycję, nadal pracuje nad bialskim projektem, a niedługo jest nawet przewidywana wizyta jednej z nich w Polsce. Czapski poinformował też wczoraj, że jest oburzony decyzją wojewody mazowieckiego odmawiającą zezwolenia na pobyt w Polsce Vahapa Toya, prezesa turecko-polskiej spółki Epit & KRWZ. Jest też przeciwny powoływaniu się wojewody mazowieckiego Leszka Mizielińskiego w uzasadnieniu wspomnianej decyzji na zobowiązania Epit & KRWZ wobec bialskiego samorządu. – Protestuję przeciwko użyciu w uzasadnieniu mojej osoby i władz miasta. Posługiwanie się samorządem jako pretekstem w grze, traktuję jako coś kuriozalnego – mówił Andrzej Czapski. Ryszard Grąbkowski, rzecznik prasowy wojewody mazowieckiego, wyjaśnił, że jego szef – korzystając przy podejmowaniu decyzji z wielu dokumentów – po prostu skorzystał także z wystąpienia A. Czapskiego do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. Tymczasem Vahap Toy twierdzi, że wystąpił już do najwyższych władz Turcji o pomoc. Według niego podobne negatywne decyzje o pobycie w Polsce dotyczą też innych współpracowników Epitu. – Nie mi nie wiadomo o innych przedsiębiorcach tureckich. Każda decyzja ma podłoże ściśle merytoryczne. Nie zgadzam się z sugestią, że blokujemy inwestycje jakiegoś kraju – mówi Ryszard Grąbkowski. Podczas wczorajszej konferencji A. Czapski skrytykował też ostro wiceprezesa Epit & KRWZ Ryszarda Grabasa twierdząc, że „jego rola mogła być negatywna” w procesie decyzyjnym dotyczącym V. Toya. R. Grabas, zdumiony tym wystąpieniem, powiedział, że w słowach prezydenta „jest ogromna nieodpowiedzialność”. Rozmowaz Vahapem Toyem, prezesem turecko-polskiej spółki Epit Dostosuję się do prawa • Jak przyjął pan decyzję wojewody mazowieckiego odmawiającą zezwolenia na pobyt na czas oznaczony w Polsce? – Przygotowałem odwołanie i wskazałem, że jest to nieporozumienie. • Co pan zrobi, kiedy 15 kwietnia minie czas ważności administracyjnej wizy pobytowej. Czy opuści pan Polskę? – Muszę ustalić to z prawnikami. Ale dostosuję się do polskiego prawa. • Bialski prezydent Andrzej Czapski ujawnił, iż U.S. Trade and Development Agency odmówiła wsparcia finansowego lotniska i strefy gospodarczej... – Nie ma się co smucić. Sprawa z TDA dotyczyła zrobienia tzw. studium wykonalności. W grę nie wchodzi duża kwota. Procedura będzie wznowiona, jak będziemy dysponować terenem i mieć pozwolenie na budowę. Jest nadzieja na ponowne rozpatrzenie sprawy. • Kiedy spodziewacie się rozpoczęcia finansowania inwestycji? – Po przejęciu terenów pod inwestycję i uzyskaniu pozwoleń oraz podpisaniu umów z przyszłymi operatorami. Nie ma w świecie innego systemu. Delphos Interational będzie jedynie organizatorem finansowania. • Kiedy zostaną spłacone wasze wszystkie zobowiązania? – Spłacanie zobowiązań zacznie się dopiero po rozpoczęciu eksploatacji wybudowanego lotniska i strefy gospodarczej. Rozmawiał Marek Pietrzela Marek Pietrzela 31. Marca 2003 ================================================================================================================== NO COMMENT
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ciekawe kiedy nam obiecają dostęp do morza bo w to by była dobra korzyść dla białej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"W 2015 roku na bialskim lotnisku powinno pracować 1500 – 2000 osób. Na razie oprócz ochrony, pracuje tu jedynie Mariusz Kozioł, kierownik lądowiska" ... a dla kogo ten wywiad ? Dla "Dziennika Telewizyjnego". To bez kozery powiem, że będzie pracowało 5 tysięcy narodu, albo i 10 tysięcy. A może i pincet tysiency.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
"W 2015 roku na bialskim lotnisku powinno pracować 1500 – 2000 osób. Na razie oprócz ochrony, pracuje tu jedynie Mariusz Kozioł, kierownik lądowiska" ... a dla kogo ten wywiad ? Dla "Dziennika Telewizyjnego". To bez kozery powiem, że będzie pracowało 5 tysięcy narodu, albo i 10 tysięcy. A może i pincet tysiency.
Przerażają mnie te MATOŁY z Białej!!! Żadnego pomysłu na życie , tylko totalna krytyka.Powinniscie być w woj koło-brzeskim !!! Dajcie szanse tym którzy chcą was z tego gówna wydostać bo sami nic nie zrobicie !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Ty Warszawiak to co myślisz ? w Białej prawie 80% to wieśniaki z kompleksami, niestety nie wielu już prawdziwych zostało. A szczekają i narzekają nie tylko oni, wejdź na "dlapilota" zobaczysz jakie tam zawistne typki piszą o bialskim lotnisku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
LUFTHANSA CARGO napisał:
Po lekturze komentarzy, raczej nie ulega wątpliwości, że ,,sztorm'' jest prezesem ,,nowej spółki lotniskowej'' w Białej Podlaskiej. Natomiast redaktor Pietrzela, zdaje się, iż zbyt dobrą pamięcią nie grzeszy. Aby nie być gołosłownym, gwoli przywrócenia tej pamięci, a szczególnie rzetelności dziennikarskiej, odsyłam tego ,,redaktora'' do jego wcześniejszych artykułów na temat naszego lotniska. Tak ,,na próbę'', masz pan fragment ,,pisaniny'' z lat poprzednich: =================================================================================================================== Turek stracił lotnisko Ostatni „cios” zadał Vahapowi Toyowi krakowski oddział Agencji Mienia Wojskowego, który w miniony piątek zerwał ze spółkami Turka umowę dzierżawy 382,3 ha lotniska wraz z 84 budynkami biurowymi i gospodarczymi. Dzierżawa (umowa opiewała na 25 lat) miała kosztować miesięcznie 100 tys. zł plus VAT do 2006 roku, a potem, tj. po wybudowaniu lotniska, 350 tys. zł miesięcznie. oraz =================================================================================================================== Prezydent broni Toya Kolejne kłopoty tureckiego przedsiębiorcy. Firma z Ameryki odmówiła współpracy US Trade and Development Agency odmówiła wsparcia finansowego bialskiej inwestycji Vahapa Toya – poinformował wczoraj Andrzej Czapski, prezydent Białej Podlaskiej. Thelma J. Askey, dyrektor USTDA, powiadomiła bialskiego prezydenta, że nie jest w stanie wesprzeć finansowo studium wykonalności projektu „Lotnisko i Strefa Gospodarcza Biała Podlaska”, który jej zdaniem jest dopiero we wstępnej fazie prognozowania i analiz ekonomicznych. Czapski otrzymał tę wiadomość, ponieważ bialski samorząd opiniował – pozytywnie – prośbę o wsparcie. Czy to ostateczny koniec marzeń o polskim Las Vegas? Ryszard Grabas, wiceprezes Epit & Korporacja Rozwoju Wschód–Zachód, twierdzi, że kilka amerykańskich agencji mających zorganizować środki na inwestycję, nadal pracuje nad bialskim projektem, a niedługo jest nawet przewidywana wizyta jednej z nich w Polsce. Czapski poinformował też wczoraj, że jest oburzony decyzją wojewody mazowieckiego odmawiającą zezwolenia na pobyt w Polsce Vahapa Toya, prezesa turecko-polskiej spółki Epit & KRWZ. Jest też przeciwny powoływaniu się wojewody mazowieckiego Leszka Mizielińskiego w uzasadnieniu wspomnianej decyzji na zobowiązania Epit & KRWZ wobec bialskiego samorządu. – Protestuję przeciwko użyciu w uzasadnieniu mojej osoby i władz miasta. Posługiwanie się samorządem jako pretekstem w grze, traktuję jako coś kuriozalnego – mówił Andrzej Czapski. Ryszard Grąbkowski, rzecznik prasowy wojewody mazowieckiego, wyjaśnił, że jego szef – korzystając przy podejmowaniu decyzji z wielu dokumentów – po prostu skorzystał także z wystąpienia A. Czapskiego do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. Tymczasem Vahap Toy twierdzi, że wystąpił już do najwyższych władz Turcji o pomoc. Według niego podobne negatywne decyzje o pobycie w Polsce dotyczą też innych współpracowników Epitu. – Nie mi nie wiadomo o innych przedsiębiorcach tureckich. Każda decyzja ma podłoże ściśle merytoryczne. Nie zgadzam się z sugestią, że blokujemy inwestycje jakiegoś kraju – mówi Ryszard Grąbkowski. Podczas wczorajszej konferencji A. Czapski skrytykował też ostro wiceprezesa Epit & KRWZ Ryszarda Grabasa twierdząc, że „jego rola mogła być negatywna” w procesie decyzyjnym dotyczącym V. Toya. R. Grabas, zdumiony tym wystąpieniem, powiedział, że w słowach prezydenta „jest ogromna nieodpowiedzialność”. Rozmowaz Vahapem Toyem, prezesem turecko-polskiej spółki Epit Dostosuję się do prawa • Jak przyjął pan decyzję wojewody mazowieckiego odmawiającą zezwolenia na pobyt na czas oznaczony w Polsce? – Przygotowałem odwołanie i wskazałem, że jest to nieporozumienie. • Co pan zrobi, kiedy 15 kwietnia minie czas ważności administracyjnej wizy pobytowej. Czy opuści pan Polskę? – Muszę ustalić to z prawnikami. Ale dostosuję się do polskiego prawa. • Bialski prezydent Andrzej Czapski ujawnił, iż U.S. Trade and Development Agency odmówiła wsparcia finansowego lotniska i strefy gospodarczej... – Nie ma się co smucić. Sprawa z TDA dotyczyła zrobienia tzw. studium wykonalności. W grę nie wchodzi duża kwota. Procedura będzie wznowiona, jak będziemy dysponować terenem i mieć pozwolenie na budowę. Jest nadzieja na ponowne rozpatrzenie sprawy. • Kiedy spodziewacie się rozpoczęcia finansowania inwestycji? – Po przejęciu terenów pod inwestycję i uzyskaniu pozwoleń oraz podpisaniu umów z przyszłymi operatorami. Nie ma w świecie innego systemu. Delphos Interational będzie jedynie organizatorem finansowania. • Kiedy zostaną spłacone wasze wszystkie zobowiązania? – Spłacanie zobowiązań zacznie się dopiero po rozpoczęciu eksploatacji wybudowanego lotniska i strefy gospodarczej. Rozmawiał Marek Pietrzela Marek Pietrzela 31. Marca 2003 ================================================================================================================== NO COMMENT
szczekałeś na podlocie i dlapilota, teraz tutaj zaczynasz bruździć ?!?!?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
belzebub napisał:
szczekałeś na podlocie i dlapilota, teraz tutaj zaczynasz bruździć ?!?!?
belzebubie, z niepokojem odnotowuję, że przestałeś się ODSZCZEKIWAĆ. Czyżby tematu, albo konceptu, a może twojego (i nie tylko) ,,zdeterminowanego poparcia dla lotniska'', nagle zabrakło. Gołym okiem widać, że wszystkiego naraz zabrakło po ściemach medialnych o Dubaju, Chińczykach i Hindusach. Niedawno Radio Biper opublikowało oficjalny program Pożegnania Lata 2011. Próżno w tym programie szukać informacji o zapowiadanym przez Judkowiaka i Pietrzelę ,,pikniku'' z udziałem samolotów i szejków z Dubaju. Zamiast Dubaju, baju, baju, najpierw niech ta ,,firma lotniskowa'' zapłaci za płot. Kiedy wreszcie bialskie lotnisko przestanie być ,,dogodnym poligonem'' dla ,,władz miasta'' i skumanych z nimi krętaczy????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Women play an Christian Louboutin Ireland important part in modern society. Christian Louboutin Shoes Now many women are going into professions, Christian Louboutin Boots such as medicine, workers in businesses Christian Louboutin Pumps and factories. In addition,positions by men. Christian Louboutin Sandals There are even some businesse progress of modern Christian Louboutin Wedges society.There are, However, still some people assert that men Christian Louboutin Evening are superior to women in many ways. First, many jobs men do can hardly be done by women,statesmen Christian Louboutin Wedding are found to be males. Finally,dominated by men only. Christian Louboutin Ankle Boots men should enjoy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
The Problem of Beats By Dre UK Human Population were less than 400 million people on earth.the Diddy Beats By Dre recent thousand year 7000 million. The population explosion has caused Beats Kobe Bryant many problems. Generally, down to four major Dr Dre Beats Headohones ones.First,a lot of people can't the elements. Third, Beats By Dre Sale in underdeveloped countries from hunger food shortage,turn causes many there are not a lot of Beats By Dre Studio people are illiterate. Therefore, to Beats By Dre Sale UK eliminate these problems, human beings should take Monster Lady Gaga effective measures.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
In the Beats By Dre UK developing countries great changes took place in Beats By Dre Sale life expectancy and infant mortality Cheap Beats By Dre in the period from 1960 to 1990. In 1960 life expectancy Monster Beats By Dr.Dre was very low, while infant mortality ws Beats By Dre very high. However, in 1990 life expectancy increased, whereas Beats By Dre Studio infant mortality declined.There are many reasons for the changes, but Monster Lady Gaga in general, they come down to three major ones. First, their living conditions were Beats Kobe Bryant improved. In the old days people in the developing countries suffered hunger Beats By Dre Sale UK were exposed
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Please remember DateJust replica tag Replica Rolex that vintage watches have survived for many swiss movement decades by being rolex submariner treated Romance God created the brand since 1988, the rolex lady company, registered replica rolex in daytona rolex 102 countries Return To Tiffany around Tiffany Earrings the world omega seamaster ladies watches,jewelry brand,facebookmerchandise Cheap Tiffany exports to 70 countries, is Tiffany Necklaces replica swiss a specialized manufacturer of watches and jewelry. tiffany rings Romance of God in 1998 to become a global brand,hire famous Swiss designer Wolfgang Jonsson program tiffany & co development of brand identity company logos,uniform color. Romance God omega seamaster quartz watches Korea Co., Ltd. has become the leading companies in the industry, the reputation is well known South Korean brand abroad. God watches Co.Ltd. has always been committed to technological innovation and excellence in quality romantic and fashion capture,fashion jewelry has become a world dedicated to business goals and tireless efforts.

Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wierzę, że to przedsięwzięcie zostanie zrealizowane. Moim zdaniem nie ma przesłanek ekonowiczno-geograficznych, aby kolejny zamysł wykorzystania bialskiego lotniska był sfinalizowany. Nie pomoże nawet taniec na rurze posła sekty pisowskiej Abramowicza. Dzisiaj o inwestycjach decyduje twardy interes ekonomiczy a nie chęci i zabiegi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Szanse na powstanie portu Cargo w Białej są takie jak perspektywa wygrania Euro 2012 przez reprezentrację Polski".Cytat z prezydenta Czapskiego. I tyle w temacie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
obserwator napisał:
"Szanse na powstanie portu Cargo w Białej są takie jak perspektywa wygrania Euro 2012 przez reprezentrację Polski".Cytat z prezydenta Czapskiego. I tyle w temacie.
Brzmi to jakby sam czapski sobie strzelil samoboja i sie tym chwalil przeciez to jego porazka, ze tyle lat marnotrawi lotnisko, marnotrawi glosy wyborcow. wyborcy zreszta sami sobie winni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...