Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Biała Podlaska: Chrysler staranował ogrodzenie i dachował

Utworzony przez kolka, 10 lutego 2011 o 11:42
Pewnie jechał 50 km/h ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Myślał że jest lepszy od kubicy i ze na torze wyścigowym jest a tu przy spotkaniu z ogrodzeniem O KU*** w Białej jestem....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dalibyście spokój. Dobrze, że się nic mu nie stało poważnego. Ludzie lubią szaleć, szybko jeździć.. Bo to jest fajne. Każdy o tym wie, a wypadki się zdarzają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak pewnie jechał 50km/h. To taka prędkość przy której, można delikatnie rozwalić ogrodzenie. Szkoda ogrodzenia ...Pewnie kierowca wjechał na skórkę od "banana"..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Taki ładny samochód...Dobrze że mu sie nic nie stalo...Głupota ludzka nie zna granic, gdyby jechał wolniej tez by dojechal... A niby jak z nim sie jezdzilo to jezdzil ostroznie, heh
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jaa napisał:
Dalibyście spokój. Dobrze, że się nic mu nie stało poważnego. Ludzie lubią szaleć, szybko jeździć.. Bo to jest fajne. Każdy o tym wie, a wypadki się zdarzają.
Krótko i na temat: jestes skonczonym deb***em! Ciekawa jestem, czy jakbys posiadal/a dziecko, które szlo by sobie chodnikiem i taki deb*** jechalby za szybko samochodem, wyobrazajac sobie ze jest na torze wyscigowym nagle zjechalby z drogi i zmiażdżyłby twoje dziecko na tym betonowym ogrodzeniu to czy też byś tak samo powiedziała/powiedział? Czy jakbyś widział/widziała swoje zmasakrowane dziecko w trumnie, to też pomyślał(a)byś, że to nic takiego? Psycholu, takim deb***om jak ten pirat należałoby obcinać rękę, by taki ktos nie mogl prowadzic wiecej samochodu. Samo zabranie prawo jazdy nic nie da - ile ludzi ma zabrane prawko i dalej jezdzi? Dopoki spoleczenstwo bedzie tolerowac jazde po alkoholu, dopoki bedziemy tolerowac potencjalnych zabojcow na drogach przekraczjacych predkosc dotąd takie wypadki beda sie zdarzac. Dlatego w innych krajach kary za powazne łamanie przepisów drogowych, ograniczen predkosci są duże, a ludzie jezdza bezpieczniej i mniej ludzi ginie niż w Polsce. "Polska to dziki kraj" - może to stwierdzenie nie jest takie głupie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ksera napisał:
Krótko i na temat: jestes skonczonym deb***em! Ciekawa jestem, czy jakbys posiadal/a dziecko, które szlo by sobie chodnikiem i taki deb*** jechalby za szybko samochodem, wyobrazajac sobie ze jest na torze wyscigowym nagle zjechalby z drogi i zmiażdżyłby twoje dziecko na tym betonowym ogrodzeniu to czy też byś tak samo powiedziała/powiedział? Czy jakbyś widział/widziała swoje zmasakrowane dziecko w trumnie, to też pomyślał(a)byś, że to nic takiego? Psycholu, takim deb***om jak ten pirat należałoby obcinać rękę, by taki ktos nie mogl prowadzic wiecej samochodu. Samo zabranie prawo jazdy nic nie da - ile ludzi ma zabrane prawko i dalej jezdzi? Dopoki spoleczenstwo bedzie tolerowac jazde po alkoholu, dopoki bedziemy tolerowac potencjalnych zabojcow na drogach przekraczjacych predkosc dotąd takie wypadki beda sie zdarzac. Dlatego w innych krajach kary za powazne łamanie przepisów drogowych, ograniczen predkosci są duże, a ludzie jezdza bezpieczniej i mniej ludzi ginie niż w Polsce. "Polska to dziki kraj" - może to stwierdzenie nie jest takie głupie?
Trzeba powtarzać, nie rozumieją słów...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tacy rajdowcy powinni byc badani psychiatrycznie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak czytam te Wasze mądre wypowiedzi to mi Was żal . Wszyscy tacy mądrzy znający się na każdej dziedzinie . Siedzicie przed monitorami i czekacie na sensację . Jest, więc trzeba ją skomentować, nie ważne czy wiecie coś na temat czy tez nie , czy przez swoje mądre wypowiedzi robicie komuś krzywdę, po prostu musicie to skomentować. Zajmijcie się pracą, rodziną lub czymkolwiek i zastanówcie się czy bylibyście w stanie wygłosić te swoje mądre myśli prosto w twarz tego którego tak spokojnie komentujecie . Szczerze wątpię. To tyle co myślę na temat takich forów . Wracając do tematu chciałbym zobaczyć wasze zachowanie i reakcję kiedy pęknie wam przednia opona ??? Aha, to nie ja kierowałem tym samochodem i nie jest to tłumaczenie się sprawcy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Krytykujesz, że powinnismy sie zajac czyms. A sam tez sie tu udzielasz, czysta hipokryzja. Pekla opona? Tak było? Chyba nie. W obecnych czasach opoby raczej nie pekają - są bezdętkowe. A jak sie wymienia je wtedy gdy trzeba, gdy są zuzyte, nie kupuje starych ze szrotu to są bezpieczne. Zrozum, ze to kierowca-pirat - najprawdopodobniej. Przez takich giną ludzie, zmiażdżeni samochodem wypadającym wskutek nieodpowiedzialnego zachowania się gówniarza za kierownicą. Mówi ci coś taki wypadek na AL. Jana Pawła przy ul. Brzeskiej? Mną wstrząsnął, niewinna osoba zginęła. Znasz statystyki wypadków? W jakim wieku kierowcy je powodują? Najczęsciej gówniarze. Koniec kropka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: