Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

CBA obserwuje proces wójta

Utworzony przez Gość, 5 marca 2009 r. o 13:43
Gość napisał:
Zgadnij która firma wygra: MONT-SAN czy KRUSZ-BUD?
Oczywiście ta, która będzie miała lepsze referencje ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kszychu napisał:
Oczywiście ta, która będzie miała lepsze referencje ;-)
REFERECJE ZAPEWNE WYSTAWI WÓJT. ALE BĘDZIE MIAŁ DYLEMAT: KIEDYŚ "WROBIŁ" MONTSAN JAKO FIGURANTA W PRZETARGACH, A KASĘ BRAŁ KRUSZBUD. TERAZ NIE MUSI DZIELIĆ SIĘ ZYSKAMI WIĘC NAPEWNO POPRZE KRUSZBUD, LUB FIRMĘ SYNALKA MIKPOL.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Zgadnij która firma wygra: MONT-SAN czy KRUSZ-BUD?
WYGRA CBA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
WYGRA CBA
Jeśli Pani z CBA mogłaby spojrzeć na to. To jest przekroczenie uprawnień a prokurator nie widzi. CYTAT(wkurzony @ 17.12.2008, 16:28) Czy za pieniądze podatników można kupić społeczeństwo ???? Przeczytajcie dzisiejszą Wspólnotę z wójtem i tym .... jak mu tam..... tym tłustym. To jest numer !!!!! Do cholery w jakim ja żyję państwie. To jest ciekawy temat !!! Rolnikom z Krzewicy podobno zabrano grunty pod lotnisko ( Skarb Państwa). Jeśli tak było powinni zwrócić się oni do sądu, (pokazując dokumenty posiadania). Sąd rozpatruje sprawę,uznaje roszczenie lub nie i sprawa jest rozstrzygnięta. Grunty są zwrócone lub nie. Co natomiast robi wójt razem z Semenem ( ten tłusty) i "zielonymi". Wchodzą w mechanizm korupcyjny. Podobno jak mówi wójt we Wspólnocie "w dobrej wierze"......buahahahahahahabhhahahahaaaa. Otóż Gmina Międzyrzec Podlaski odkupuje po korzystnej cenie (1000zł za 1 ha), 100 ha ziemi będacej w posiadaniu Agencji Mienia Wojskowego. Gmina robi podział działek i nie zarabiając ( rozumiem że do 1000 zł za 1 ha dolicza koszty podziału ) sprzedaje je rolnikom z Krzewicy. Dwa miejsca w tej transakcji są korupcyjne i nieprawne. 1. Gmina w umowie kupna 100 ha od Agencji Mienia Wojskowego zobowiązała się nie sprzedawać gruntów przez 10 lat. W przeciwnym wypadku zobowiazana była zwrócic bonifikatę uzyskaną przy zakupie (to był 2003 r czyli tuż przed wejściem do UE) Gmina nie zrobiła tego. Obecnie ma zapłacić 41 968 zł ze swojego budżetu. Rozumiem że nie doliczyła tego do działek i ma w plecy ww sumę. (czy wójt poniesie konsekwencje) Tłumaczenie, że wszyscy wiedzieli że działki będą najpierw kupione a później sprzedane jest dla naiwnych. Gmina to nie biuro maklerskie. 2. Gmina może scalać grunty, dokonywać podziału dzialek np budowlanych a następnie je sprzedawać ALE W PRZETARGU Jeśli tu nie było przetargu to jest to PRZEKRĘT. Nie mam tej informacji. Jesli ktoś ma informację to proszę o podanie. Ale taką z datą przetargu w BIP , a nie że był. Ktoś powie ale gmina ustalila cenę. A ja powiem i sprzedała grunty SWOIM WYBRANYM, licząc na głosy w wyborach. Głosy oczywiście na "zielonych" albo na "Naszą Gminę". Jest to pośrednie kupowanie głosów wyborców JEST TO KORUPCJA. A skąd wiadomo,że wybrańcy nie odwdzięczyli się darczyńcom. A podobno jak mówi Semen starosta ("zielony") też był zainteresowany. Pytania: 1. Jesli nie było przetargu - Ile warte byłoby 100 ha ziemi sprzedane na przetargu w 2003 r ? 2. Ile warte byłoby 100 ha ziemi gdyby gmina nie sprzedała ich tylko trzymala do dziś ( dzisiaj 1 ha to ok 10 000 zl). bo w myśl prawa gmina byla ich włascicielem i nie mogła ich tak sobie zbyć, bo tak chciał wójt i " zieloni". 3. To ile stracili pozostali mieszkańcy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CBA OBSERWUJE PROCES WÓJTA???????????? TUTAJ NIE MA OBSERWOWAĆ. AKCJA. KAJDANKI. ARESZT. SĄD. REKWIZYCJA MAJĄTKU I .................................................DO PAKI.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
CBA OBSERWUJE PROCES WÓJTA???????????? TUTAJ NIE MA OBSERWOWAĆ. AKCJA. KAJDANKI. ARESZT. SĄD. REKWIZYCJA MAJĄTKU I .................................................DO PAKI.
Nie nerwowo, CBA wie co robi . Najpierw akta sprawy w Radzyniu , następnie przyjrzy się pracy Prokuratora , Sędziny . Zapozna się ze sprawą Michaluka umorzona przez Prokuratora pana F. K. I oczywiście odwiedzą Naszą Gminę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy dobry i mądry ojciec oddaje dzieci do domu dziecka i urządza BALANGĘ ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Czy dobry i mądry ojciec oddaje dzieci do domu dziecka i urządza BALANGĘ ?
Chyba nie mówisz o michaluku. Dziwi mnie fakt że po pojawieniu sie informacji o obecności CBA w Radzyńskim Sadzie na tym i innych forach jest mniej wpisów typu; ,,kapusie,, jad żmijowy itd. Czyżby obrońcy michaluka stracili WENE?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~GOŚĆ~ napisał:
Chyba nie mówisz o michaluku. Dziwi mnie fakt że po pojawieniu sie informacji o obecności CBA w Radzyńskim Sadzie na tym i innych forach jest mniej wpisów typu; ,,kapusie,, jad żmijowy itd. Czyżby obrońcy michaluka stracili WENE?
Myślę, że trochę poczytali Kodeksu Karnego i zapewne natknęli się na artykuły mówiące o tym, że pomocnictwo w przestępstwie jest karalne. Czują, że zagęszczenie w więzieniach za afery gminne może być większe. Tam nie ma obrońców politycznych. Prymat wiedzie kto silniejszy i sprytniejszy. Już współczuję tym gminnym mięczakom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przestępstwa przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego Art. 222. § 1. Kto narusza nietykalność cielesną funkcjonariusza publicznego lub osoby do pomocy mu przybranej podczas lub w związku z pełnieniem obowiązków służbowych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 3. § 2. Jeżeli czyn określony w § 1 wywołało niewłaściwe zachowanie się funkcjonariusza lub osoby do pomocy mu przybranej, sąd może zastosować nadzwyczajne złagodzenie kary, a nawet odstąpić od jej wymierzenia. Art. 223. Kto, działając wspólnie i w porozumieniu z innymi osobami lub używając broni palnej, noża lub innego podobnie niebezpiecznego przedmiotu albo środka obezwładniającego, dopuszcza się czynnej napaści na funkcjonariusza publicznego lub osobę do pomocy mu przybraną podczas lub w związku z pełnieniem obowiązków służbowych, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10. Art. 224. § 1. Kto przemocą lub groźbą bezprawną wywiera wpływ na czynności urzędowe organu administracji rządowej, innego organu państwowego lub samorządu terytorialnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. § 2. Tej samej karze podlega, kto stosuje przemoc lub groźbę bezprawną w celu zmuszenia funkcjonariusza publicznego albo osoby do pomocy mu przybranej do przedsięwzięcia lub zaniechania prawnej czynności służbowej. § 3. Jeżeli następstwem czynu określonego w § 2 jest skutek określony w art. 156 § 1 lub w art. 157 § 1, sprawca podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. Art. 225. § 1. Kto osobie uprawnionej do przeprowadzania kontroli w zakresie ochrony środowiska lub osobie przybranej jej do pomocy udaremnia lub utrudnia wykonanie czynności służbowej, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. § 2. Tej samej karze podlega, kto osobie uprawnionej do kontroli w zakresie inspekcji pracy lub osobie przybranej jej do pomocy udaremnia lub utrudnia wykonanie czynności służbowej. Art. 226. § 1. Kto znieważa funkcjonariusza publicznego albo osobę do pomocy mu przybraną podczas lub w związku z pełnieniem obowiązków służbowych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. § 2. Przepis art. 222 § 2 stosuje się odpowiednio. § 3. Kto publicznie znieważa lub poniża konstytucyjny organ Rzeczypospolitej Polskiej, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 227. Kto, podając się za funkcjonariusza publicznego albo wyzyskując błędne przeświadczenie o tym innej osoby, wykonuje czynność związaną z jego funkcją, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. Art. 228. § 1. Kto, w związku z pełnieniem funkcji publicznej, przyjmuje korzyść majątkową lub osobistą albo jej obietnicę lub takiej korzyści żąda, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. § 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. § 3. Jeżeli czyn określony w § 1 został popełniony w związku z naruszeniem przepisów prawa, sprawca podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10. § 4. Karze określonej w § 3 podlega także ten, kto, w związku z pełnieniem funkcji publicznej, uzależnia wykonanie czynności służbowej od otrzymania korzyści majątkowej. § 5. Kto, w związku z pełnieniem funkcji publicznej, przyjmuje korzyść majątkową znacznej wartości lub jej obietnicę, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12. Art. 229. § 1. Kto udziela lub obiecuje udzielić korzyści majątkowej lub osobistej osobie pełniącej funkcję publiczną, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. § 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. § 3. Kto udziela lub obiecuje udzielić korzyści majątkowej lub osobistej osobie pełniącej funkcję publiczną, aby skłonić ją do naruszenia obowiązku służbowego, albo udziela korzyści takiej osobie za naruszenie obowiązku służbowego, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. § 4. Karze określonej w § 3 podlega, kto osobie pełniącej funkcję publiczną udziela lub obiecuje udzielić korzyści majątkowej znacznej wartości. Art. 230. Kto, powołując się na swoje wpływy w instytucji państwowej lub samorządu terytorialnego, podejmuje się pośrednictwa w załatwieniu sprawy w zamian za korzyść majątkową lub jej obietnicę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. Art. 231. § 1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. § 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10. § 3. Jeżeli sprawca czynu określonego w § 1 działa nieumyślnie i wyrządza istotną szkodę, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. § 4. Przepisu § 2 nie stosuje się, jeżeli czyn wyczerpuje znamiona czynu zabronionego określonego w art. 228. CZYTAJCIE ZAINTERESOWANI I PAMIĘTAJCIE, ŻE ZASADA NIEUCHRONNOŚCI KARY ZA PRZESTĘPSTWA CIĄGLE OBOWIĄZUJE!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przestępstwa przeciwko wyborom i referendum Art. 248. Kto w związku z wyborami do Sejmu, Senatu, wyborem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, wyborami do samorządu terytorialnego lub referendum: 1) sporządza listę kandydujących lub głosujących z pominięciem uprawnionych lub wpisaniem nieuprawnionych, 2) używa podstępu celem nieprawidłowego sporządzenia listy wyborczej, 3) uszkadza, ukrywa, przerabia lub podrabia protokoły lub inne dokumenty wyborcze, 4) dopuszcza do nadużycia przy przyjmowaniu lub obliczaniu głosów, 5) dopuszcza się nadużycia w sporządzaniu list z podpisami obywateli zgłaszających kandydatów w wyborach lub inicjujących referendum, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. Art. 249. Kto przemocą, groźbą bezprawną lub podstępem przeszkadza: 1) odbyciu zgromadzenia poprzedzającego głosowanie, 2) swobodnemu wykonywaniu prawa do kandydowania lub głosowania, 3) głosowaniu lub obliczaniu głosów, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. Art. 250. Kto, przemocą, groźbą bezprawną lub przez nadużycie stosunku zależności, wywiera wpływ na sposób głosowania osoby uprawnionej albo zmusza ją do głosowania lub powstrzymuje od głosowania, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. Art. 251. Kto, naruszając przepisy o tajności głosowania, wbrew woli głosującego zapoznaje się z treścią jego głosu, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. TO TEŻ SIĘ MOŻE PRZYDAĆ!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów Art. 270. § 1. Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. § 2. Tej samej karze podlega, kto wypełnia blankiet, opatrzony cudzym podpisem, niezgodnie z wolą podpisanego i na jego szkodę albo takiego dokumentu używa. § 3. Kto czyni przygotowania do przestępstwa określonego w § 1, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 271. § 1. Funkcjonariusz publiczny lub inna osoba uprawniona do wystawienia dokumentu, która poświadcza w nim nieprawdę co do okoliczności mającej znaczenie prawne, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. § 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. § 3. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Art. 272. Kto wyłudza poświadczenie nieprawdy przez podstępne wprowadzenie w błąd funkcjonariusza publicznego lub innej osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. Art. 273. Kto używa dokumentu określonego w art. 271 lub 272, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 274. Kto zbywa własny lub cudzy dokument stwierdzający tożsamość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 275. § 1. Kto posługuje się dokumentem stwierdzającym tożsamość innej osoby albo jej prawa majątkowe lub dokument taki kradnie lub go przywłaszcza, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. § 2. Tej samej karze podlega, kto bezprawnie przewozi, przenosi lub przesyła za granicę dokument stwierdzający tożsamość innej osoby albo jej prawa majątkowe. Art. 276. Kto niszczy, uszkadza, czyni bezużytecznym, ukrywa lub usuwa dokument, którym nie ma prawa wyłącznie rozporządzać, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 277. Kto znaki graniczne niszczy, uszkadza, usuwa, przesuwa lub czyni niewidocznymi albo fałszywie wystawia, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. MÓWIĘ DO URZĘDNIKÓW, A RACZEJ DO URZĘDNICZYCH M..ÓW NIE PODRABIAJCIE DOKUMENTÓW! CHOĆBY WÓJT KAZAŁ!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów Art. 270. § 1. Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. § 2. Tej samej karze podlega, kto wypełnia blankiet, opatrzony cudzym podpisem, niezgodnie z wolą podpisanego i na jego szkodę albo takiego dokumentu używa. § 3. Kto czyni przygotowania do przestępstwa określonego w § 1, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 271. § 1. Funkcjonariusz publiczny lub inna osoba uprawniona do wystawienia dokumentu, która poświadcza w nim nieprawdę co do okoliczności mającej znaczenie prawne, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. § 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. § 3. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Art. 272. Kto wyłudza poświadczenie nieprawdy przez podstępne wprowadzenie w błąd funkcjonariusza publicznego lub innej osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. Art. 273. Kto używa dokumentu określonego w art. 271 lub 272, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 274. Kto zbywa własny lub cudzy dokument stwierdzający tożsamość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 275. § 1. Kto posługuje się dokumentem stwierdzającym tożsamość innej osoby albo jej prawa majątkowe lub dokument taki kradnie lub go przywłaszcza, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. § 2. Tej samej karze podlega, kto bezprawnie przewozi, przenosi lub przesyła za granicę dokument stwierdzający tożsamość innej osoby albo jej prawa majątkowe. Art. 276. Kto niszczy, uszkadza, czyni bezużytecznym, ukrywa lub usuwa dokument, którym nie ma prawa wyłącznie rozporządzać, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 277. Kto znaki graniczne niszczy, uszkadza, usuwa, przesuwa lub czyni niewidocznymi albo fałszywie wystawia, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. MÓWIĘ DO URZĘDNIKÓW, A RACZEJ DO URZĘDNICZYCH M..ÓW NIE PODRABIAJCIE DOKUMENTÓW! CHOĆBY WÓJT KAZAŁ!
A są świadkowie że po zawiadomieniu prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa niejednokrotnie po nocach niektórzy pracownic namiętnie pracowali , powiem więcej zostało to zgłoszone do właściwego URZĘDU.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od niedawna ukazuje się nowy serial telewizyjny pt. "Doręczyciel". Wójt, co prawda wystąpił w kilku reportażach, ale myślę, że jego ambicje są o wiele większe i mogłoby powstać o nim nietuzinkowe dzieło. Tytuł byłby nieco podobny. Wystarczy pozbyć się jednej literki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
SAMI GO WYBRALIŚCIE. MIEJCIE PRETENSJE DO CIEBIE. JEGO NIE INTERESUJE GMINA MIĘDZYRZEC - JEGO INTERESUJE ZROBIENIE KASY I KARIERA. TO CZŁOWIEK Z ZEWNĄTRZ. JEGO NIC NIE ŁĄCZY Z GMINĄ. POPATRZCIE JAKIE MY MAMY WŁADZE: W MIEŚCIE KIEDYS PIERWSZY BURMISTRZ JAROSZ CZŁOWIEK SPOD RZESZOWA - ZROBIŁ CO ZROBIŁ I WYEMIGROWAŁ, LESIUK CZŁOWIEK Z GMINY RZĄDZIŁ MIASTEM ALE DO CZASU, ŻMIJAN CZŁOWIEK SPOD HRUBIESZOWA /PRZYWIEZIONY W TECZCE DO MIĘDZYRZECA/ DOROBIŁ SIE WYBRALIŚMY GO POSŁEM I ........... WYEMIGROWAŁ DLACZEGO MIEDZYRZEC I OKOLICZNA GMINA MJĄ "SZCZĘŚCIE" DO SPADOCHRONIARZY, KTÓRZY SIE TUTAJ OBŁOWIĄ I USTAWIĄ I SZYBKO STĄD UCIEKAJĄ. JESZCZE TROCHE TO SAMO ZROBI MICHALUK O ILE GO WCZESNIEJ NIE ZDEJMIE CBA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie !!! Chcemy wójta "tubylca" chłopa z dziada pradziada, tylko tacy są nasi. Wygonić wszystkich "spadochroniarzy" !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Właśnie !!! Chcemy wójta "tubylca" chłopa z dziada pradziada, tylko tacy są nasi. Wygonić wszystkich "spadochroniarzy" !!!
NARESZCIE KTOS POMYŚLAŁ. MOŻEMY WYBRAC SAMI. SWEGO. ILE LAT MOŻNA BYC MANIPULOWANYMI PRZEZ SPADOCHRONIARZY??????????????????/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie !!! Jak można być tak tępym (i poczucie humoru odbierać jako czyjeś poglądy) Chcemy CHŁOPA "oderwanego od pługa" jeden warunek "tubylec"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Właśnie !!! Jak można być tak tępym (i poczucie humoru odbierać jako czyjeś poglądy) Chcemy CHŁOPA "oderwanego od pługa" jeden warunek "tubylec"
ALE ŚMIESZNE,ŻE AZ PRZKRO CZYTAĆ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wracając do tematu artykułu; CBA ............ pytanie: ilu wójt ma obrońców w sądzie? czy ci obrońcy sa zatrudnieni w gminie? /umowa-zlecenie, część etatu inne/, czy w ramach zadań i kosztów gminnych - obrońcy świadczą swoje usługi wójtowi w sądzie? czy rolą obrońców jest przciąganie tego procesu w nieskończoność? kiedy nastąpi ostateczne zamknięcie sprawy? - odczytanie wyroku ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 16

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...