Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jak oszukują nas operatorzy. Klienci w sidłach manipulacji

Utworzony przez kauzyperda, 13 czerwca 2014 r. o 10:28
Takie praktyki umożliwia prawo PRL-bis i praktyka sądowa w podobnych przypadkach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Umowy terminowe w niektórych przypadkach powinny być zakazane. Rozumiem gdy operator daje telefon i do tego umowę terminową, ale jeżeli nie daje niczego to z jakiej racji mam się z nim wiązać np. na 2 lata? Bo daje mi promocje? Śmiechu warte. Ja też mogę ustalić ceny z kosmosu a sprzedawać za 10% tej ceny mówiąc że jest promocja, byle uwiązać klienta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie praktyki umożliwia prawo PRL-bis i praktyka sądowa w podobnych przypadkach.
Nie polecam, niegodna zaufania. Pomogła komuś?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
SMS premium to nie jedyny problem. Czasami wysyła się jeden SMS (płatny normalnie albo bezpłatny), który uruchamia płatną usługę i zanim człowiek się zorientuje, to opłaty są wyższe niż wspomniane 30 zł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Netia proponowała mi 3 miesiące po 1 zł za internet.W praktyce już drugi był za pełną kwotę,a następne dopiero po napisaniu reklamacji,jeżeli ktoś ją oczywiście uwzględni.Nie miałem ochoty pisać.Pod koniec współpracy pani z infolinii mi proponowała też 3 miesiące po 1 zł jeżeli zostanę z nimi.Dwa razy ta sama bajka nudzi.Podziękowałem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...