Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lotnisko w Białej Podlaskiej: Samoloty utknęły w papierach

Utworzony przez Edward, 9 września 2011 r. o 09:26
Trzymamy kciuki za powodzenie inwestycji, bo na zdrowy rozum każdy inwestor swoje pieniądze zainwestuje np. w złoto i będzie w ciągu trzech lat miał większy zysk niż z lotniska, za które jeszcze trzeba płacić podatki. Tak wygląda urzędnicza rzeczywistość w Polsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Edward napisał:
Trzymamy kciuki za powodzenie inwestycji, bo na zdrowy rozum każdy inwestor swoje pieniądze zainwestuje np. w złoto i będzie w ciągu trzech lat miał większy zysk niż z lotniska, za które jeszcze trzeba płacić podatki. Tak wygląda urzędnicza rzeczywistość w Polsce.
Słowa, słowa, słowa, a zające dalej się p......ędzają na lotnisku i tylko grzybów nie można zbierać, a pod zimną wódeczkę to ogóreczek lub grzybki marynowane są najlepsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
... będziemy musieli zakupić sobie samoloty :-) Lublin lotnisko, Biała Podlaska lotnisko tylko jak na te lotniska dojechać? Bardzo przyszłościową koncepcję mają "nasze" władze samochody odejdą do lamusa. Jestem pod wrażeniem kompletnego braku wyobraźni władz regionalnych czy nie można by popatrzeć na Polskę jako całość .. ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jakoś jak było wojsko nie potrzeba było decyzji uwarunkowań środowiskowych a prawdopodobnie to ma wydać lublin koło Puław i znając naszą i ich antypatię do siebie to g..o z tego wyjdzie. Lubelaki to zawistny ród nie pozwoli na konkurencję dla Śmietnika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Edward napisał:
Trzymamy kciuki za powodzenie inwestycji, bo na zdrowy rozum każdy inwestor swoje pieniądze zainwestuje np. w złoto i będzie w ciągu trzech lat miał większy zysk niż z lotniska, za które jeszcze trzeba płacić podatki. Tak wygląda urzędnicza rzeczywistość w Polsce.
Chłopie jakie podatki ?. W Białej ?. Tu kolesie wszystko załatwią, i każdą ciemnotę piórem redaktora wcisną.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zycze powodzenia Białej ale obrazanie przez internaute [stefan] jest przykre .Jako emifgrant mieszkam w P- N nikt tam normalne jest ze najpierw rozwijamy stolice Regionu a nie miasta miasteczka -załatwiamy wprost proporcionalnie do regionu mieszkanców gdzie z przyległymi miasteczkami jest 1/7 mieszkanców w Lublinie -człowieku nie obrazaj Ludzi z regionu -[prosba].
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zycze powodzenia Białej ale obrazanie przez internaute [stefan] jest przykre .Jako emifgrant mieszkam w P- N nikt tam normalne jest ze najpierw rozwijamy stolice Regionu a nie miasta miasteczka -załatwiamy wprost proporcionalnie do regionu mieszkanców gdzie z przyległymi miasteczkami jest 1/7 mieszkanców w Lublinie -człowieku nie obrazaj Ludzi z regionu -[prosba].
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Trudzik, przestań pan piprzyć o lotnisku, raz w interesie Czapskiego, a innym razem w interesie Judkowiaka. Teraz, aby się utrzymać na swoim stołku pełnonocnika ds. lotniska ,,dokooptowałeś’’ pan w opcji ,,ad hoc’’ trzeci ,,element’’, pisząc, że to ,,Samoloty ugrzęzły w papierach’’. W papierach to ugrzązł Judkowiak, twierdząc, iż jego spółka jest ,,wyspecjalizowana’’ w zarządzaniu lotniskami. Poprosimy zatem o info, którymi to jeszcze lotniskami i gdzie, ów Judkowiak zarządza. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Uważnej lekturze Czytelników polecam kilka przykładów z innych ,,lotniskowców’’ w Polsce. Przynajmniej ściemy w nich nie ma na miarę bełkotu Trudzika, który (pim) przerabia na ,,artykuł’’. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Po ponad trzech latach współpracy zarząd województwa chce odsunąć prywatną firmę, która miała zbudować je w Szymanach. To fiasko strategii dotyczącej jednego z najważniejszych projektów w regionie. Samorząd nie ufa już EBP i chce samodzielnie budować lotnisko w Szymanach. Dlaczego? Urzędnicy wymieniają kilka przyczyn. - Główny udziałowiec spółki Port Lotniczy Mazury, czyli EBP sp. z o.o, poinformował, że nie zapewni wkładu własnego do projektu unijnego - wyjaśnia biuro prasowe marszałka. - Spółka EBP oczekiwała pokrycia z budżetu województwa wkładu własnego do projektu unijnego oraz ponoszenia przez samorząd kosztów operacyjnych działalności lotniska. Brakuje też dokumentacji, która miała być podstawą uruchomienia Szyman. Co prawda samorząd tłumaczy, że podstawą zerwania umów mogą być choćby zaległości opłat za dzierżawę, jednak wcale nie jest pewne, czy taka decyzja nie będzie początkiem kolejnego sporu. A czas płynie nieubłaganie. Rezygnacja oznacza, że zmarnowano około trzech lata. Lotnisko musi być zbudowane i rozliczone do końca czerwca 2015 r. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Czy niewielkie lotnisko będzie dochodowe? Urzędnicy pozostają optymistami. Według nich Szymany będą obsługiwać początkowo około 30 tys. pasażerów rocznie, a docelowo liczba podróżnych zwiększy się do 400-500 tys., co ma pozwolić zbilansować jego działalność. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Tymczasem lotnisko w Rzeszowie obsłużyło w 2010 r. 451 tys. pasażerów i przyniosło 12 mln zł strat, a w Łodzi przy 413 tys. osób lotnisko było 17 mln zł pod kreską. Te straty pokrywają główni udziałowcy, czyli samorządy. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dość ściem medialnych, panowie ,,pomocnicy'' Judkowiaka i jego ,,inwestorów'' z Dubaju, Chin, Indii, ZEA, i diabli wiedzą skąd jeszcze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hanka, czyli jakiś facet, który pewnie, jak jeden znany polityk chce wkładać sukienki - trzeba to wybaczyć, bo śledczemu wolno - zna swoją prawdę. Dlaczego ona=on przemawia językiem pismaków? Czyżby w grę wchodził jakiś interes=interesik=geszefcik. Pewnie jako "Śledcza" wie o jakie lotnisko idzie gra? Pasażerskie? Lokalne? Wiemy, kto robi ściemy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przestańcie już ujadać !!!!!!!!!!!!!! To są zagrywki złodziejskiego układu żeby zniszczyć Bialskie inwestycje. Jak normalność nie będzie w tym burdelowskim kraiku to tak zawsze będzie. Ludzie, przekręty są w Polsce od 1989 roku. Powiem tak, .... wszystkich którzy rządzili do tej pory tym biednym krajem powinni być ROZTRZELANI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Trudzik przestancie oszukiwac ludzi tym lotniskiem nie po to zostało zniszczone takie piekne lotnisko jakie było zeby teraz od poczatku pompowac tyle miliardów w rozgrabione mienie panstwowe , bajki to mozesz pan opowiadac dzieciom w przedszkolu ,tak zapewnialiscie ze w 2012 bedzie i co figa z makiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stefan napisał:
jakoś jak było wojsko nie potrzeba było decyzji uwarunkowań środowiskowych a prawdopodobnie to ma wydać lublin koło Puław i znając naszą i ich antypatię do siebie to g..o z tego wyjdzie. Lubelaki to zawistny ród nie pozwoli na konkurencję dla Śmietnika.
No bo to logiczne wieśniaczku że najpierw powstają najważniejsze inwestycje w stolicy regionu ponieważ jest to najważniejszy punkt do którego każdy przyjeżdża żeby było widoczne że wszystko się tu rozwija ,a jak się za parę lat zakończy rozwój miasta ,wtedy przychodzi czas na miasto-wsie ,a potem na miasteczka itd. itp. ,tak to już jest !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stefan napisał:
jakoś jak było wojsko nie potrzeba było decyzji uwarunkowań środowiskowych a prawdopodobnie to ma wydać lublin koło Puław i znając naszą i ich antypatię do siebie to g..o z tego wyjdzie. Lubelaki to zawistny ród nie pozwoli na konkurencję dla Śmietnika.
Stefan, masz rację. Jak było wojsko na bialskim lotnisko, żadnych pozwoleń środowiskowych nie potrzebowało. W sytuacji, gdy nie wylatano limitów paliwa z obawy, że na drugi kwartał limit zmniejszą, wystarczał rozkaz: wy tam z kompanii xcz wiecie, co robić, wykonać. To z tego czasu i z takich ,,procedur'' + nieszczelne rurociągi pod lotniskiem mamy niezły ,,kuwejt''. Wacha powojskowa, której 2 mln litrów od 1996 roku do dzisiaj ściągnięto z lustra wód gruntowych, pływa nadal, zagrażając ujęciom wód głębinowych. Idź i zapytaj w Inspektoracie Ochrony Środowiska, to się dowiesz więcej na ten temat. w 2002 roku miesięczny koszt usuwania tego paliwa lotniczego i innego wynosił 68.950 złotych. Pomnóż to przez 12 miesięcy. Wojska nikt za to skażenie nie rozliczył, a za Turka zrobiła się afera, bo gdy nie płacił za prąd usuwanie skażenia zostało wstrzymane, a w studniach przy Młyńskiej pojawiła się woda z wachą lotniczą, co zresztą potwierdziły badania laboratoryjne. Mimo, iż Wojewoda Lubelski wziął wszystkich za dupę, AMW od paru lat udaje, że wydając na usuwanie tego skażenia ok. 3 tys. zł miesięcznie robi ,,remediację''. Wg opinii RDOŚ likwidacja ,,kuwejtu'' na naszym lotnisku potrwa jeszcze 15 do 18 lat. Policz koszty likwidacji ,,kuwejtu'' za podstawę biorąc ceny z 2002 + inflacja x nadchodzące lata, aż do wyczerpania ,,złoża''. Mamy lotnisko z poważnym defektem środowiskowym i prawnym, a ty pieprzysz, że uwarunkowania środowiskowe to dopust Boży. Skutki trepowskiej ,,środowiskowej'' polityki lotniskowej z czasów PRL - u jeszcze długo będziemy wszyscy odczuwać. Zgodnie z ustawą o ochronie środowiska, za spowodowanie skażenia odpowiada sprawca tego skażenia. Ale na ten temat, cicho sza. W konkluzji końcowej, dziwne, że Judkowiak szuka inwestorów poza Polską, mając ,,kuwejt'' na lotnisku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pawlak napisał:
Słowa, słowa, słowa, a zające dalej się p......ędzają na lotnisku i tylko grzybów nie można zbierać, a pod zimną wódeczkę to ogóreczek lub grzybki marynowane są najlepsze.
Panie Pawlak, a co racja to racja. Co w tej naszej Białej poza łyk - endem robić. Samoloty utknęły w papierach. Judkowiak utknął w Dubaju, czy w Indiach. Ten vice Mroczek z MON nawet nie wie jaką powierzchnią lotniska dysponuje obecnie AMW i podaje, że to 320 ha. Józef rektor Bergier robi kolejne podejście do lotniska, bo wcześniej ,,ożywianie'' naszego lotniska wg opcji Smolarka jakoś nie wyszło. Waldek, owszem aktywny, bo albo w sklepie, albo w powietrzu na swojej szmatolotni, a niedawno to i za przewodnika temu vice Mroczkowi słuzył. A Trudzik z Pietrzelą, jak od lat petrzelili, tak pietrzelą nadal. No to po głębszym. Pańskie zdrowie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
POwinniście napisać w gazecie, czy jacyś dziennikarze mieszkają blisko lotniska lub mają tam swoje działki, a przy tym wypowiadają się przeciwko tworzeniu portu cargo i działaniom urzędu? Czy są tacy dzienniakarze w Białej? A może ktoś z dziennikarzy wypowiada się na tym forum? Byłoby może warto nawet ujawnić ich opinii publicznej, czy są obiektywni, czy może mają jakiś interes?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
3,14 napisał:
POwinniście napisać w gazecie, czy jacyś dziennikarze mieszkają blisko lotniska lub mają tam swoje działki, a przy tym wypowiadają się przeciwko tworzeniu portu cargo i działaniom urzędu? Czy są tacy dzienniakarze w Białej? A może ktoś z dziennikarzy wypowiada się na tym forum? Byłoby może warto nawet ujawnić ich opinii publicznej, czy są obiektywni, czy może mają jakiś interes?
Proszę szanownego (szanownej), jeden z takich ,,dziennikarzy'' sam się ujawnił. Facet, który jest na zdjęciu w tym artykule mieszka przecież od lat przy ulicy Łomaskiej. Pewnie jesteś spoza Białej, to i nie wiesz, nie znasz..... . Natomiast, jeżeli chodzi o ,,obiektywizm'' tego ,,dziennikarza'' to wpisz w Googlarce jego name und vorname, a znajdziesz WSZYSTKO, co trza. Ciekawe, dlaczego to żaden z ,,dziennikarzy'' nie pokusił się nigdy, żeby zrobić wywiad na temat bialskiego lotniska w ,,siedzibie'' tej ,,spółki lotniskowej'' w Warszawie. Od początku byłoby jasne, jakim to ,,potencjałem'' owa spółka dysponuje. Na zdrowie - z wszystkimi jeszcze trzeźwo myślącymi!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko na duze samoloty to ciekawy pomysl, ale jak tu lotnisko skoro w planach drogowych GDDKiA Warszawa nie ma na najbl. lata NIE ma drogi ekspresowej na wschod do Bialej Podl. ? Ministerstwo Infrastruktury co na to, ze nawet nie ma ciaglego, chocby dwupasmowego polaczenia z Wroclawia do Warszawy, z Krakowa do Warszawy czy wciaz z Lublina do Warszawy!! Troche krotkowzrocznosc w naszym Panstwie. Np to, ze zdecydowano mimo sporo minusow o bliskim lotnisku w Swidniku kolo Lublina a nie Niedzwiadzie !! Na pewno taki port lotn. przesiadkowy plus transp. to dobra rzecz dla B. Podlaskiej, dobra okazja np. Dla zwiekszenia kultury wysokiej i przyciagniecia do B.Podl.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Swiatw napisał:
Lotnisko na duze samoloty to ciekawy pomysl, ale jak tu lotnisko skoro w planach drogowych GDDKiA Warszawa nie ma na najbl. lata NIE ma drogi ekspresowej na wschod do Bialej Podl. ? Ministerstwo Infrastruktury co na to, ze nawet nie ma ciaglego, chocby dwupasmowego polaczenia z Wroclawia do Warszawy, z Krakowa do Warszawy czy wciaz z Lublina do Warszawy!! Troche krotkowzrocznosc w naszym Panstwie. Np to, ze zdecydowano mimo sporo minusow o bliskim lotnisku w Swidniku kolo Lublina a nie Niedzwiadzie !! Na pewno taki port lotn. przesiadkowy plus transp. to dobra rzecz dla B. Podlaskiej, dobra okazja np. Dla zwiekszenia kultury wysokiej i przyciagniecia do B.Podl.
Po pijaku nie pisz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...