1. Serwis internetowy PKS nie działa od 22 czerwca 2011 roku bo ktoś zapomniał opłacić domeny pksbialapodlaska.pl. Obecnie ma status ("po zakończeniu okresu rozliczeniowego").
2. W kasach fiskalnych nie może być "PKS Masa upadłościowa", gdyż zgodnie z ustawą prawo upadłościowe i naprawcze musi być "PKS w Białej Podlaskiej Spółka Akcyjna w upadłości likwidacyjnej/ układowej" - w zależności jaką upadłość ogłoszono.
3. Nie rozumiem o co jest ambaras. Od ponad dwudziestu lat mamy gospodarkę rynkową, wolny rynek a PKS nie zauważył konkurencji? Czy też pracownicy uznali, że pokrzyczą, potupią i dostaną dwie bańki od Skarbu Państwa?
4. Nawet gdyby marszałek województwa wyłożył wspomniane dwa miliony złotych, to najdalej za rok byłaby powtórka z rozrywki.
|
|
A Dyrektor jeszcze 3 dni temu zapewniał że wszystko jest ok http://v1qipp.GoURL.pl Wywiad dla lokalnej gazety
|
|
Trzeba było jeździć a nie spuszczać paliwo do prywatnych samochodów i potem się turlać po 50-60km/h na trasie... A związkowcy i tak posadki znajdą, w końcu są wybitnymi specjalistami od czegoś tam.
|
|
Brawo !!!!! Tak rządzi POiPSL!!!!!!!!
|
|
PKS Biała Podl. chyba nie chchciał iść pod skrzydła PKS Wschód to teraz nie ma co się dziwić upadłości
|
|
Może Abramowicz niech ich zatrudni tak im doradzał. Przykro z powodu utraty pracy przez wielu ludzi, ale PKS w całym kraju, który nie szedł z duchem czasu ma problemy.
|
|
Co mamy od ponad 20. lat? Wpisz w Google "demokracja totalitarna" i uważnie przeczytaj co my mamy. Jakos marszalek nie ma problemu zeby finansowac "budowe" "teatru w budowie" od lat 35, ze o innych wiekszych czy mniejszych "biznasach" nie wspomne. Wiesz na co ida pieniadze? Skocz sobie na Stefczyka w Lublinie i zobacz "szklane domy" urzedu marszalkowskiego. Najprosciej potajemnie postawic w stan likwidacji czy tez upadlosci i sprzedac pozostalosci kolesiom. Marszalek wojewodztwa nie ma obowiazku wykladac czegokolwiek ale ma obowiazek konstytucyjny i wynikajacy z kodeksu handlowego dbac o powierzony mu majatek. Jako wlasciciel ponosi pelna odpowiedzialnosc za swoje mienie i powinien poniesc konsekwencje braku wlasciwego nadzoru. Swiadomie przestawilem kolejnosc komentarza bo w taki sam sposob przestawiono mniej czy bardziej swiadomie odpowiedzialnosc za PKS. Gdyby tam bylo normalnie z nadzorem wlascicielskim to nikt by niczego nie spuszczal bo i po co? Gdyby tam bylo normalnie z nadzorem wlascicielskim to nikt by nie ukrywal planowanych dzialan likwidacyjnych. Gdyby bylo normalnie w naszym kraju to PO juz dawno by zapelnila miejsce swojego zelaznego elektoratu czyli z szacunkiem dla obecnych pensjonariuszy - zakladow karnych. |
|
Abramowicz nie widział wcześniej że pks tonie ? No ale idą wybory , trzeba rzucić kiełbasę dla wyborców. Zenujące postępowanie panie Abramowicz .
|
|
Chciałbym zwrócić uwagę, że zgodnie z kodeksem spółek handlowych (kodeks handlowy jest aktem archiwalnym od 1 stycznia 2001 roku) nadzór nad spuszczaniem paliwa, pracownikami i bieżącą działalnością sprawuje zarząd spółki. W tym przypadku chyba Pan Prezes (sprowadzony gdzieś z Polski) za bardzo zaangażował się w zabezpieczanie własnych interesów finansowych bo ostatnimi czasy nawet autobusy z napisem "PKS BIAŁA PODLASKA" jakby posmutniały... |
|
Realia są takie że kolejne miejsca pracy poszły, zamiast tego mamy obiecane miejsca pracy lotnisko (oby cała para nie poszła w ogrodzenie bo robi się z tego wielkiego newsa) oraz spalarnia śmieci (tutaj jeśli coś nawet powstanie to będzie dla dworu Prezydenta - Wodkan rules).Można sobie bajdurzyć o wolnym rynku ale jaki on wolny jak się implantuje kolesi managerów "z bożej łaski", reguluje tysiącami koncesji i zezwoleń, lub po prostu niszczy podatkami. Jaka to gra rynkowa jeśli jednych się wspiera, a drugich ma tam gdzie to wszyscy wiemy głęboko. Oczywiście teraz ktoś się na tym trupie nieźle pożywi, a zapłacimy jak zawsze my. Szczęśliwej podróży życzę. [media]http://www.youtube.com/watch?v=9mcDkmxA548&feature=related[/media] |
|
Kolejny sukces Jacka Sobczaka - członka zarządu województwa Lubelskiego (PO)
|
|
Pawlak, akurat jeśli chodzi o PKSy, to im nikt (z zezwoleniami, koncesjami, inspekcjami) kłód pod nogi nie rzuca tak, jak prywatnym przewoźnikom.
Dlaczego np. zlikwidowano transport towarowy w bialskim PKS a niedaleko, przy tej samej ulicy (ba, nawet po tej samej jej stronie), rozwinęła się duża firma transportowa i spedycyjna?
Odpowiedź: bo nikomu nie zależy na PKS Biała Podlaska.
"Walczący" o niego poseł A. może zaproponuje budowę fabryki na placu przy Sidorskiej. Tak jak kiedyś w debacie z Czapskim miał wizję fabryki na lotnisku...
|
|
Zauważam w tym pewną zasadę "selekcji negatywnej" im wyżej tym głupszy, ponieważ takimi najłatwiej sterować. Pogonić tę całą elitę do pasienia krów i doglądania uli, a Polska stanie się krajem mlekiem i miodem płynącym. |
|
W tej mojej wypowiedzi było przejście od szczegółu do bardziej ogólnego planu. Jeśli PKS funkcjonował tyle lat z pewnością mógłby działać dalej, wystarczyłoby tylko go zrestrukturyzować. Zobacz jaka jest ogólna tendencja wszystko to co "naprawiano" w Białęj zostało zlikwidowane, a co otrzymaliśmy w zamian - nic lub prawie nic. Eeeee zresztą pisać mi się nie chce. Pozdrawiam Pawlak. |
|
Dlaczego co nie którzy są zdziwieni likwidacją PKS? Od kilku miesięcy słychać o złej sytuacji finansowej firmy. Zarząd zaproponował oszczędności ale te nie spodobały się załodze. To co robić? Udawać że wszystko jest w porządku? Uważam, że PKS należało ratować dużo wcześniej, a nie gdy w kasie pusto, Teraz to już po "ptakach" Doskonale pamiętam artykuły z przed paru lat, w Słowie Podlasia o nierentowności przewozów pasażerskich i pokrywaniu strat z przewozów towarowych. Jeśli rzeczywiści towarówka została zlikwidowana (nie jestem osoba związana z PKS-dlatego tego nie wiem), to mi nasuwa się pytanie: kto podjął taka decyzje? Gdzie była Rada Nadzorcza? Dlaczego właściciel na to pozwolił? Gdzie wtedy były związki zawodowe i załoga?
|
|
Zlikwidować wszystko, to nawet Krzysztof Kononowicz potrafi Ostatni obrazek likwidacji, to dziura w ziemi po młynie. Jak za każdy zlikwidowany zakład produkcyjny, przybędzie nowy market. Miejsc pracy dużo nie będzie ale za to ile umów- zlecenia (poniżej minimalnego wynagrodzenia za niewolniczą pracę) się pojawi. Prasie się rzuci: 300 osób znalazło zatrudnienie, mamy wielki sukces. |
|
macie województwo lubelskie, od początku mówiłem że to sępy, które tylko dla siebie dobrze chcą. Proponuję jak najszybciej wystąpić z tej pipidówy lubelskiej, nigdy Biała nie miała ciągot do tej zepsutej lubelszczyzny !!!!!!!!!!
|
|
A jak jeżdżą bialscy kierowcy z PKS mogłem zobaczyć wczoraj na trasie W-wa Biała, ostatni kurs o 23.30 w Białej.
Jechałem za nim cały czas osobowym i nie dało się go wyprzedzić. Za to on wyprzedzał wszystkich kto jechał przed nim a panowie z przeciwnego pasa zjeżdżali z drogi i 'pozdrawiali' światłami. Muszę dodać, że padał deszcz.
Przed rondem w Siedlach było o krok od tragedii. Pan kierowca autobusu LB 13121 niech idzie na kurs a nie do warszawskiej firmy!!!Współczuję pasażerom. I czego tu żałować !!!
|
|
PKS to jest firma która ma świadczyć usługi przewozowe. Jeżeli usługobiorcy są zadowoleni to interes kręci się. Są przychody, które pozwalają na zatrudnienie pracowników, odnowę taboru, otwieranie nowych tras, podnoszenie jakości usług. Jak usługi są na wyższym poziomie to więcej chętnych usługobiorców, przychody są większe i firma rozwija się. Tak to powinno działać. W PKS o tym zapomnieli. Myśleli że firma po to istnieje aby utrzymywać miejsca pracy a państwo i tak pokryje straty bo musi. My w razie czego pokrzyczymy, zastrajkujemy i wymusimy pokrycie strat. A "WAŁA JAK POLSKA CAŁA"!!! Bez waszego PKS ludzie nie będą chodzili na piechotę tylko skorzystają z usług innych przewozników. I tak powinno być!!! |
|
Oj tam, się zaora i posadzi nowe drzewa, a ludzie pójda do nowych mieszkań komunalnych za rok. i po co te krzyki? Będzie fajnie ...
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|