Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

praca dodatkowa lub stała

Utworzony przez kasia, 11 lutego 2012 r. o 22:38
hej , pracuję od ponad roku w firmie , która zajmuję się obsługą czatów zagranicznych :)jestem mega zadowolona początkowo była to moja dodatkowa praca ale teraz zajmuję się tylko tym , zarobki są od 1500 zł - 7000 tyś dla najlepszych dla zainteresowanych www.internetowemodelki.pl .Chętnych szukają cały czas:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kasia napisał:
hej , pracuję od ponad roku w firmie , która zajmuję się obsługą czatów zagranicznych :)jestem mega zadowolona początkowo była to moja dodatkowa praca ale teraz zajmuję się tylko tym , zarobki są od 1500 zł - 7000 tyś dla najlepszych dla zainteresowanych www.internetowemodelki.pl .Chętnych szukają cały czas:)
Zamiast uczciwej roboty się tak cały dzień smyrasz po pipie? To ci daje takie zadowolenie, ogarnij się i weź za uczciwą pracę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widać komuś się nudzi:) Może i się smyram a może nie ale 7 tyś mam na miesiąc nie za 1200 zł będę zapier.....w sklepie:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kasia napisał:
Widać komuś się nudzi:) Może i się smyram a może nie ale 7 tyś mam na miesiąc nie za 1200 zł będę zapier.....w sklepie:)
Kure....wo to podobno charakter, a nie zawód, tak mi ojciec mówił. Ciekawe dlaczego większość woli zapier.... w sklepie niż smyrać się po pipie, nawet za 7000 tyś miesięcznie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ciekawy napisał: