Zgadzam się z tą opinią i dodam,że trzeba wiedzieć za co się odwołuje ordynatora.Podobno za próbę uzdrowienia sytuacji na oddziale ginekologicznym ,jakieś 3 lata temu chyba.Swoje obowiązki wykonywała podobno bez zarzutu i poziom leczenia był nieporównywalny,ale pan dyrektor na coś nie chciał się zgodzić i dostała wymówienie.Warto było bronić nieudaczników?Nie znam szczegółów,ale jakoś tak było.Ambicja dyrektorska czy zadufanie,może osobista niechęć wobec większego intelektu.Nie czas wypominać,ale bieda ,żeby znależć odpowiedzialnego i mądrego doktora,jak widać.gość napisał:W dzisiejszej wspólnocie pan H opowiada jak to musiał wracać z urolopu i rozwiązac problem pijaka ordynatora.Panie H czy prawdą jest że od kilku miesięcy pracownicy oddziału zgłaszali panu i panu D , że ordynator pracuje pod wpływem alkoholu? Mieszka w szpitalu i pije tam alkohol? Bronił go pan w wywadach prasowych -czy to znaczy że wszystkich pan oszukiwał? Czy nie przestrzegał was przed panem P - prof Oleszczuk -konsultant? Gdyby powyższe fakty były prawdą należałoby sie zastanowić kto spowodował zagrożenie dla pacjentek ? Ale jest to temat dla prokuratora. Panie H nie pieprz pan o referencjach , zatrudniając pracownika na odpowiedzialne stanowisko ordynatora trzeba wiedzieć kogo sie zatrudnia i komu powierza się zdrowie mieszkańców powiatu. A państwu z zarządu i rady powiatu gratuluję super dyrektora- jak długo jeszcze będzie was wodził za nos. Pora wyciągnąć konsekwencję i rzetelnie skontrolować obecną dyrekcje , zwłaszcza, że w końcu chyba ochronna, kułacza czapeczka spadła z ich łbów
|
|
Przestańcie pisać cokolwiek złego (obiektywnego nie mieszczącego się w jego dyrektorskiej wyobraźni) o dyrektorze szpitala radzyńskiego. Wszak to człowieczek wielki i ambitny weźmie się i obrazi pójdzie do starostwa zostawi kwit weźmie teczkę i tyle go będziemy widzieli, jak jego poprzednik, a on swoją wielkość mierzy wielkością cienia... Ha..ha..ha..ha |
|
Na 3 miesiące doktor "Z" a kolejne 3 dr "K" a potem sie zobaczy):) |
|
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|