Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Smoleński zamach

Utworzony przez To Ja, 10 kwietnia 2012 r. o 19:56
Tu-154 i proste pytania Nie dawno rozmawiałem ze znajomym, który zainwestował był w budowę znacznych rozmiarów budynku wielokondygnacyjnego z zamiarem urządzenia w nim kompleksu rozrywkowo-rekreacyjnego. Projekt budynku zaakceptowały wszystkie stosowne władze i służby kontrolne. Niestety, wybudowany i niemal kompletnie wyposażony budynek stoi i oczekuje na odbiór straży pożarnej. A ponieważ zalecenia są tak sformułowane, że wykluczają ich realizację bez gruntownej przebudowy obiektu, budynek zapewne postoi nieużywany jeszcze pewien czas. Oczywiście fakt zaakceptowania projektu przez inspektora strażackiego i realizacja budynku zgodnie z projektem nie powodują żadnych konsekwencji w fazie odbioru budynku. Ot, przykład, jakich wiele z kraju rządzonego przez bandę bezkarnych biurokratów, a właściwie przekupną mafię. Przepisy pożarowe, a w tym przypadku łatwość i sprawność ewakuacji osób, dotyczą nie tylko budynków i budowli, ale wszystkich obiektów wykorzystywanych publicznie. Mam tu na myśli statki, pociągi oraz oczywiście samoloty. Weźmy dla przykładu typowy, niemal seryjny, radziecki samolot Tu-154 będący na wyposażeniu Aerofłotu. Na schemacie w postaci pogrubionych linii zaznaczono drzwi, w tym wyjścia ewakuacyjne. Dokładnie widać też układ foteli. Tu-154 Nie trzeba być inspektorem straży pożarnej, aby zauważyć, że każdy fotel pasażera znajduje się w stosunkowo bliskim sąsiedztwie wyjścia ewakuacujnego; licząc w linii prostej nie więcej niż 5-6m. Dostęp do wyjść ewakuacyjnych jest dość łatwy, tzn drzwi nie są zastawione fotelami, szafami ani żadnymi stolikami.. Niewielki wyjątek stanowią wyjścia na skrzydła, ale i w tym przypadku trudno powiedzieć, aby dostęp był szczególnie utrudniony. Jest przejście pomiędzy fotelami do ściany samolotu w okolice drzwi. W sumie doliczyłem się 10 wyjść ewakuacyjnych. Dlatego każdy pasażer w razie nagłej potrzeby kierując się do najbliższego wyjścia ewakuacyjnego dotrze do niego pokonując nie więcej niż 10 m. A jak kwestia ewakuacji wyglądałaby w przypadku rządowego Tu-154 Lux? Logika podpowiada, że ze względu na mniejszą liczbę zabieranych pasażerów powinno być bezpieczniej. Poza tym, to samolot rządowy, przeznaczony dla osób, na których bezpieczeństwo (w tym BOR) podatnicy co roku wykładają grube miliony złotych. Ale jak było w rzeczywistości? Oto schemat wnętrza rządowego tupolewa opublikowany przez komisję Millera, zestawiony ze zdjęciem prawego boku samolotu. Dokładnie widać, że pierwsze wyjście ewakuacyjne (pod literą O napisu POLAND) przestało istnieć. Nawet ludzie z komisji Millera nie nanieśli go na schemat. Nie wiem, czy drzwi zostały zablokowane mechanicznie, ale z pewnością zabudowane tapicerką salonki, a dostęp zabarykadowano stolikiem. Premier, prezydent, czy inny główny pasażer był pozbawiony szybkiej możliwości ewakuacji. Pozostali pasażerowie niestety znajdowali się w podobnej sytuacji. Wyjścia ewakuacyjne na skrzydła oraz w okolicy silnika zostały już zaznaczone na schemacie komisji Millera, ale dostęp do tych wyjść był skutecznie zablokowany fotelami. Na fotografii poniżej widać, jak w takiej sytuacji trudno z wąskiego przejścia dopchnąć się ściany samolotu, nawet gdyby wyjście było otwierane. Ostatecznie samolot posiadał nie więcej niż 5 wyjść (wejść) . Czyli połowę tego, co rejsowa maszyna linii Aerofłot. W przypadku wybuchu pożaru w środkowej części samolotu (kuchence) pozostawały trzy wyjścia w tym jedno intuicyjne do przodu, a więc większość pasażeroów pozostałwała bez szansy ucieczki. Potwierdza to plan ewakuacji 102-ki. Ograniczona liczba drzwi doskonale ułatwiała także ewentualny atak na samolot z zewnątrz, wielokrotnie ćwiczony w Rosji przez tzw. "antyterrorystów" . Polski kontrwywiad musiał wiedzieć o tych przygotowaniach, skoro dowiedzieli się o nich blogerzy siedząc przed ekranem komputera. Ale informacja gdzieś ugrzęzła. Wracając do początkowego wątku, warto rozmawiać z ludźmi. Nawet w pozornie luźnych wymianach zdań rodzą się ważne pytania. Np. takie jak: Kto zaprojektował wnętrze rządowego tupolewa w tak skandaliczny sposób? Kto zlecił lub zdecydował pominąć skonsultowanie planów ze stosownymi służbami, tj strażakami i antyterrorystami? Kto zaakceptował taki plan remontu? Czy to przypadek, że wysokej klasy specjaliści radzieccy remontujący tupolewy dla linii cywilnych zgodnie z przepisami, odstąpili od tych przepisów w przypadku polskiego samolotu rządowego? Kto dokonał odbioru samolotu pod względem zgodności z przepisami pożarowymi? Kto dopuścił taki samolot do użytku? Jak to możliwe, że służby antyterrorystyczne stacjonujące na Okęciu nie wróciły uwagi na takie mankamenty rządowej maszyny? Wiele pytań, wiele odpowiedzialnych osób tu w Polsce.. Nic dziwnego, że władze są zainteresowane sprzedażą tupolewa. Katastrofa katowickiej hali zaskutkowała skazaniem (o ile pamiętam) projektanta. W rządowym tupolewie zginęło 97 osób. Zakładając, że w Smoleńsku miał miejsce tylko nieszczęśliwy wypadek, wpakowanie pana prezydenta i pozostałych czlonków delegacji do samolotu nie spełniającego podstawowych zasad już należy nazwać zamachem. W kontekście poczynionych spostrzeżeń,warto przypomnieć sobie dwie tragedie, jakie miały miejsce w Rosji, jakiś czas temu. Pierwsza to zatonięcie statku Bułgaria na Wołdze. Statku, w którym większość drzwi było zaspawanych i ludzie nie mieli szansy ucieczki idąć na dno wraz ze złomem. Drugi to upadek samootu z hokeistami do jeziora. Ale Rosja to kraj dziwnych zbiegów okoliczności.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podziwiam pomysły. Kurcze, to kolejny spisek, kolejna hipoteza. Czy wam za to płacą? Może przeforsujecie tezę, że projektując samolot 30lat temu juz planowano wypadek lotniczy pod Smoleńskiem? O Ludzie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
When none bear your additional wallet, they'll am ubiquitous proper that you can easily replica louis vuitton handbags fish away coming from louis vuitton handbag the dampness. Such a attire louis vuitton sunglasses may also help nearly lv belt stock louis vuitton hats aside clients lv sunglasses impeccable inserted and louis vuitton t-shirt improve their replica louis vuitton bags self-worth. Are women can usually get kinds of replica louis vuitton luggage designer handbags wholesale, louis vuitton wallet traditional, fad, lastly focused bags path of louis vuitton suitcase the some replica louis vuitton bag time. Maybe require am louis vuitton men wallet paired obviously if that louis vuitton bikini you receive select a mock louis vuitton shoes regarding, warmed there are countless breeds in the marketplace. You could louis vuitton luggage a new advantageous wallet useful with the different kinds of brands. Besides, just replica Louis Vuitton how low price, obtainable louis vuitton purses more bags to hold back different frequency. You can, the time replica louis vuitton is true choose snazzy louis vuitton sunglasses wallet to match your real identity. You does louis vuitton luggage provide proprietor counterfeited affordable handbags even louis vuitton bikini so fans to ride sales. replica louis vuitton handbags In a louis vuitton t shirt word, attractive replicas best announcement if louis vuitton hat may possibly have trendsetters, warmed they can find excellent form purses and handbags cheaply.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To Ja napisał:
Tu-154 i proste pytania Nie dawno rozmawiałem ze znajomym, który zainwestował był w budowę znacznych rozmiarów budynku wielokondygnacyjnego z zamiarem urządzenia w nim kompleksu rozrywkowo-rekreacyjnego. Projekt budynku zaakceptowały wszystkie stosowne władze i służby kontrolne. Niestety, wybudowany i niemal kompletnie wyposażony budynek stoi i oczekuje na odbiór straży pożarnej. A ponieważ zalecenia są tak sformułowane, że wykluczają ich realizację bez gruntownej przebudowy obiektu, budynek zapewne postoi nieużywany jeszcze pewien czas. Oczywiście fakt zaakceptowania projektu przez inspektora strażackiego i realizacja budynku zgodnie z projektem nie powodują żadnych konsekwencji w fazie odbioru budynku. Ot, przykład, jakich wiele z kraju rządzonego przez bandę bezkarnych biurokratów, a właściwie przekupną mafię. Przepisy pożarowe, a w tym przypadku łatwość i sprawność ewakuacji osób, dotyczą nie tylko budynków i budowli, ale wszystkich obiektów wykorzystywanych publicznie. Mam tu na myśli statki, pociągi oraz oczywiście samoloty. Weźmy dla przykładu typowy, niemal seryjny, radziecki samolot Tu-154 będący na wyposażeniu Aerofłotu. Na schemacie w postaci pogrubionych linii zaznaczono drzwi, w tym wyjścia ewakuacyjne. Dokładnie widać też układ foteli. Tu-154 Nie trzeba być inspektorem straży pożarnej, aby zauważyć, że każdy fotel pasażera znajduje się w stosunkowo bliskim sąsiedztwie wyjścia ewakuacujnego; licząc w linii prostej nie więcej niż 5-6m. Dostęp do wyjść ewakuacyjnych jest dość łatwy, tzn drzwi nie są zastawione fotelami, szafami ani żadnymi stolikami.. Niewielki wyjątek stanowią wyjścia na skrzydła, ale i w tym przypadku trudno powiedzieć, aby dostęp był szczególnie utrudniony. Jest przejście pomiędzy fotelami do ściany samolotu w okolice drzwi. W sumie doliczyłem się 10 wyjść ewakuacyjnych. Dlatego każdy pasażer w razie nagłej potrzeby kierując się do najbliższego wyjścia ewakuacyjnego dotrze do niego pokonując nie więcej niż 10 m. A jak kwestia ewakuacji wyglądałaby w przypadku rządowego Tu-154 Lux? Logika podpowiada, że ze względu na mniejszą liczbę zabieranych pasażerów powinno być bezpieczniej. Poza tym, to samolot rządowy, przeznaczony dla osób, na których bezpieczeństwo (w tym BOR) podatnicy co roku wykładają grube miliony złotych. Ale jak było w rzeczywistości? Oto schemat wnętrza rządowego tupolewa opublikowany przez komisję Millera, zestawiony ze zdjęciem prawego boku samolotu. Dokładnie widać, że pierwsze wyjście ewakuacyjne (pod literą O napisu POLAND) przestało istnieć. Nawet ludzie z komisji Millera nie nanieśli go na schemat. Nie wiem, czy drzwi zostały zablokowane mechanicznie, ale z pewnością zabudowane tapicerką salonki, a dostęp zabarykadowano stolikiem. Premier, prezydent, czy inny główny pasażer był pozbawiony szybkiej możliwości ewakuacji. Pozostali pasażerowie niestety znajdowali się w podobnej sytuacji. Wyjścia ewakuacyjne na skrzydła oraz w okolicy silnika zostały już zaznaczone na schemacie komisji Millera, ale dostęp do tych wyjść był skutecznie zablokowany fotelami. Na fotografii poniżej widać, jak w takiej sytuacji trudno z wąskiego przejścia dopchnąć się ściany samolotu, nawet gdyby wyjście było otwierane. Ostatecznie samolot posiadał nie więcej niż 5 wyjść (wejść) . Czyli połowę tego, co rejsowa maszyna linii Aerofłot. W przypadku wybuchu pożaru w środkowej części samolotu (kuchence) pozostawały trzy wyjścia w tym jedno intuicyjne do przodu, a więc większość pasażeroów pozostałwała bez szansy ucieczki. Potwierdza to plan ewakuacji 102-ki. Ograniczona liczba drzwi doskonale ułatwiała także ewentualny atak na samolot z zewnątrz, wielokrotnie ćwiczony w Rosji przez tzw. "antyterrorystów" . Polski kontrwywiad musiał wiedzieć o tych przygotowaniach, skoro dowiedzieli się o nich blogerzy siedząc przed ekranem komputera. Ale informacja gdzieś ugrzęzła. Wracając do początkowego wątku, warto rozmawiać z ludźmi. Nawet w pozornie luźnych wymianach zdań rodzą się ważne pytania. Np. takie jak: Kto zaprojektował wnętrze rządowego tupolewa w tak skandaliczny sposób? Kto zlecił lub zdecydował pominąć skonsultowanie planów ze stosownymi służbami, tj strażakami i antyterrorystami? Kto zaakceptował taki plan remontu? Czy to przypadek, że wysokej klasy specjaliści radzieccy remontujący tupolewy dla linii cywilnych zgodnie z przepisami, odstąpili od tych przepisów w przypadku polskiego samolotu rządowego? Kto dokonał odbioru samolotu pod względem zgodności z przepisami pożarowymi? Kto dopuścił taki samolot do użytku? Jak to możliwe, że służby antyterrorystyczne stacjonujące na Okęciu nie wróciły uwagi na takie mankamenty rządowej maszyny? Wiele pytań, wiele odpowiedzialnych osób tu w Polsce.. Nic dziwnego, że władze są zainteresowane sprzedażą tupolewa. Katastrofa katowickiej hali zaskutkowała skazaniem (o ile pamiętam) projektanta. W rządowym tupolewie zginęło 97 osób. Zakładając, że w Smoleńsku miał miejsce tylko nieszczęśliwy wypadek, wpakowanie pana prezydenta i pozostałych czlonków delegacji do samolotu nie spełniającego podstawowych zasad już należy nazwać zamachem. W kontekście poczynionych spostrzeżeń,warto przypomnieć sobie dwie tragedie, jakie miały miejsce w Rosji, jakiś czas temu. Pierwsza to zatonięcie statku Bułgaria na Wołdze. Statku, w którym większość drzwi było zaspawanych i ludzie nie mieli szansy ucieczki idąć na dno wraz ze złomem. Drugi to upadek samootu z hokeistami do jeziora. Ale Rosja to kraj dziwnych zbiegów okoliczności.
Dlaczego sowieckie sk..urwysyny niszczą ,tną siekierami,potem myją chemią wrak tupolewa,a nasze pachołki klaskają ręce i mówią że wszystko jest OK.Trzeba obalić te rządy pachołków moskwy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Umyli i to za nasze pieniądze na zlecenie naszego czerwonego aktywu partyjnego z PO.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
What to find a Fashion Coach Outlet that can suit for your everyday life? Coach Factory Outlet is your best choice! You can hardly find other stores like us. When you want to attend the important party, you can find that Coach Handbags Outlet play a important role in everywhere. More and more country import our Coach Outlet , so in order to build more foreign market, we can improve our quality of products and develop new products to meet the growing needs of people.Come to Coach Outlet , you own our warmest welcome and best after-sale service. Coach Outlet is one of the most trendy and multifunctional Coach Factory Outlet , it can give you much convenience for your life. This fashionable and stylish Coach Outlet is hot sale in our Coach Factory Outlet Online .Carrying Coach Outlet must let you be charming,attractive and fashionable.Welcome to our Cheap Coach Factory ,if you need any informations of Coach Factory Outlet Online products, please contact us.Welcome to Coach Factory Online . Coach Factory Outlet offers distinctive, easily recognizable, accessible luxury products that are relevant, extremely well made and provide excellent value. Our own [spam] having legitimate top quality,lovely pattern and also preferential cost tend to be full of first pack. The perfect Coach Factory Outlet Online from Coach Factory is all that matchless can buoy search for. Fashion Coach Handbags offers distinctive, easily recognizable, accessible luxury products that are relevant, extremely well made and provide excellent value. Coach Factory ’s collections feature classically inspired designs as well as fashion designs. The Coach Handbags is from the latest release of Coach Factory . Its crisp, perfectly complements the relaxed shape of this stylish product. The Coach Factory fit all of your essentials and more.We help you spend less money!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CCCP napisał:
Umyli i to za nasze pieniądze na zlecenie naszego czerwonego aktywu partyjnego z PO.
tzn. kogo, bo nie kojarze?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
antek siekiera napisał:
Dlaczego sowieckie sk..urwysyny niszczą ,tną siekierami,potem myją chemią wrak tupolewa,a nasze pachołki klaskają ręce i mówią że wszystko jest OK.Trzeba obalić te rządy pachołków moskwy.
Dzisiaj CZERWONI z PO w sejmie wraz z innymi pachołkami moskwy wypowiedzieli się przeciwko sprowadzeniu rozbitego tupolewa i innych dowodow do Polski.Co tu jest grane ???? w co grają komuniści i konfidenci z platformy ???? Naprawdę ciężko to zrozumieć.To chyba nie są POLACY ????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
emigrant napisał:
Dzisiaj CZERWONI z PO w sejmie wraz z innymi pachołkami moskwy wypowiedzieli się przeciwko sprowadzeniu rozbitego tupolewa i innych dowodow do Polski.Co tu jest grane ???? w co grają komuniści i konfidenci z platformy ???? Naprawdę ciężko to zrozumieć.To chyba nie są POLACY ????
Ryżego i całą tą czerwoną bande,pod trybunał stanu.Ten kraj jeszcze TAKICH szkodników nie widział.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
emigrant napisał:
Dzisiaj CZERWONI z PO w sejmie wraz z innymi pachołkami moskwy wypowiedzieli się przeciwko sprowadzeniu rozbitego tupolewa i innych dowodow do Polski.Co tu jest grane ???? w co grają komuniści i konfidenci z platformy ???? Naprawdę ciężko to zrozumieć.To chyba nie są POLACY ????
Na koń! Odbijmy samolot siłą! Na kooooooońń!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dwa lata minęło, do sejmu się nie dopstaliśmy. I co? Dalej na trumnach? Dajcie żyć i nie szkodźcie naszej partii. Zmienimy prezesa i może ludzi popatrzą na nas normalniej, w następnych się dostaniemy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Dwa lata minęło, do sejmu się nie dopstaliśmy. I co? Dalej na trumnach? Dajcie żyć i nie szkodźcie naszej partii. Zmienimy prezesa i może ludzi popatrzą na nas normalniej, w następnych się dostaniemy.
JUDE ?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Dwa lata minęło, do sejmu się nie dopstaliśmy. I co? Dalej na trumnach? Dajcie żyć i nie szkodźcie naszej partii. Zmienimy prezesa i może ludzi popatrzą na nas normalniej, w następnych się dostaniemy.
Szybko pachołku moskwy-czerwony konfidencie, chciałbyś zapomnieć. O tym jak i o KATYNIU nieda się, a nawet nie wolno zapominać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
JUDE ?????
polen
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Dwa lata minęło, do sejmu się nie dopstaliśmy. I co? Dalej na trumnach? Dajcie żyć i nie szkodźcie naszej partii. Zmienimy prezesa i może ludzi popatrzą na nas normalniej, w następnych się dostaniemy.
Bez zmiany prezesa i oczyszczenia parti z szumowin pis będzie brało w du/pę raz za razem .Co bardziej rozumni po prostu sami odeszli .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Bez zmiany prezesa i oczyszczenia parti z szumowin pis będzie brało w du/pę raz za razem .Co bardziej rozumni po prostu sami odeszli .
A co, nie udało się go zabić to trzeba zmienić ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MOJE pieniądze z OFE które składałem na MOJĄ emeryturę - zabrano mi - "dla MOJEGO dobra". Teraz reklama za 300 mlm wmawia mi, że na MOJĄ emeryturę pracują inni ale w ten sposób, że ja do 100 lat muszę pracować na nich. Taka pomroczność jasna rozumiecie pętaki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
A co, nie udało się go zabić to trzeba zmienić ?
Kolejny mit, kolejny spisek? Czyli ktoś chciał zabić prezia? Jaja sobie robisz. A może za życia ogłośmy go świętym męczennikiem... Modlę się, by prezio lub ktoś z pisu nie miał jakiegoś wypadku, zachłyśnięcia, choroby odkocięcej, bo od razu bojówki wyjdą z pochodniami na ulice. Strach się bać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jarosław Kaczyński oszukał wszystkich. Miał wsiąść do samolotu jak było ustalone i nie wsiadł. Oszust.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Jarosław Kaczyński oszukał wszystkich. Miał wsiąść do samolotu jak było ustalone i nie wsiadł. Oszust.
moze wiedzial o zamachu? to tez ciekawa teoria spiskowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...