W Białej mozliwość uczestniczenia w ciekawej, gigantycznej inwestycji z dużymi zarobkami i satysfakcją w przyszłosci.To lotnisko ma szanse na olbrzymi rozwój ze wzgledu na swoje połozenie.
|
|
Białamorgana ciąg dalszy
|
|
do zamościanin: zazdrościsz bo coś się dzieje, nawet nie wiesz, że lotnisko ożyło od ponad półtora roku a wypowiadasz się niepotrzebnie bo nie znasz fucktów...
|
|
Naucz się pisać! Zamość na stolicę Polski!!! |
|
A krasnoludki tyż bialski airport popierają ?.
|
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Polski Oddział SNC Lavalin nie potwierdza informacji prezesa Judkowiaka o rzekomym zainteresowaniu naszej firmy lub zarządu głównego SNC w projekt lotniskowy w Białej Podlaskiej. Owszem, w latach 2004 - 2006 rozważaliśmy nasze ewentualne zaangażowanie w ten projekt, a sprawy z nim związane prowadzili: Joanna i Wojciech Książkiewicz oraz Alain Decors. Wielokrotnie wizytowaliśmy lotnisko Biała Podlaska na podstawie czego została opracowana wstępna koncepcja planu zagospodarowania, która została zaprezentowana w polskim Urzędzie Lotnictwa. Niestety, spółka Gebor Sp. z o. o., (dzierżawiąca wówczas bialskie lotnisko od Agencji Mienia Wojskowego na lat 35) okazała się spółką o niskim stopniu wiarygodności finansowej, mimo, iż za zgodą ULC została wówczas (w bardzo krótkim czasie) wznowiona działalność operacyjna lotniska. Pan Jerzy Wojtysiak, (wtedy większościowy udziałowca spółki Gebor) - doskonale wiedząc o skali i stopniu naszego zaangażowania nie pokrył nawet kosztów opracowania wstępnej dokumentacji planistycznej. Z tego m.in. powodu, że Jerzy Wojtysiak poza deklaracjami bez pokrycia wykazał się niebywałą indolencją, w wyniku czego doprowadził do upadku spółki Gebor - działając na jej szkodę, SNC Lavalin odstąpiła od projektu przebudowy lotniska w Białej Podlaskiej, ponosząc poważne straty. W podanym okresie czasu, tj. w latach 2004 - 2006 prace SNC Lavalin faktycznie ukierunkowane były na przebudowę lotniska Biała Podlaska na wzór lotniska wielofunkcyjnego Vatry pod Paryżem. Projekt ten uzyskał akceptację Ministerstwa Infrastruktury, czego dowodem w pełni ten fakt potwierdzającym jest zapis w rządowym Programie Rozwoju Sieci Lotnisk i Lotniczych Urządzeń Naziemnych w Polsce do 2025 roku, przyjętym Uchwałą Rady Ministrów. Z zapisu tego nadal wynika, że lotnisko Biała Podlaska jest wydzierżawione spółce Gebor na lat 30, co jednocześnie stanowi kolejny dowód potwierdzający skalę i zakres ówczesnego zaangażowania SNC Lavalin w projekt: Lotnisko Biała Podlaska, na warunkach zgodnym z założeniami polityki transportowej Rządu Rzeczypospolitej Polskiej. Obecnie mamy wrażenie, że prezes Judkowiak mógł bez naszej wiedzy uzyskać dostęp do informacji i dokumentów dotyczących tego przedsięwzięcia, (których kopie przekazaliśmy do Urzędu Miasta w Białej Podlaskiej oraz do Urzędu Lotnictwa w Polsce), co ww prezesowi nie daje żadnych podstaw do udzielania informacji o tym, jakoby SNC Lavalin ponownie angażowała się w projekt - Lotnisko Biała Podlaska -. Z poważaniem, SNC Lavalin - Polska |
|
Po pierwsze - brak było informacji temat zainteresowania firmy SNC Lavalin planami przebudowy lotniska. Po drugie - w tym świetle mocno zagmatwane (eufemizm) wydają się działania Magistratu oddającego lotnisko w ręce mało wiarygodnych kontrahentów. Czekamy na ciąg dalszy. |
|
co mnie obchodzi jakis tam zamosc ktory nie wiadomo gdzie jest mnie interesuje biala podlaska ktora dawno by sie rozwnela gdyby nie pieprzony lublin.pora opuscic to zydowskie wojewodztwo i przejsc do siedlec. |
|
Czasem milczenie jest bardziej wymowne niż 1000 słów. Czyżby coś było na rzeczy ? Zamiast konkretów ponownie rozwijamy mrzonki i gdybania jak powyżej. |
|
czas najwyższy, zabierać ten grajdoł i won do Siedlec. swój do swojego ciągnie. kopa w dup* na drogę chamie bialski |
|
Lepiej z mazurami jak z lubelskim parchem !!!!! |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|