no prosze europa w depułtyczach a na poważnie nie wiem czy wolno i tam
|
|
A ja sie zastanawiam dlaczego nie wolno na lotnisku pod szpitalem, a wolno np. przy drodze podczas wypadku - tam przeciez tez nie ma zwykle lotniska certyfikowanego :-))
Zaraz pewnie beda glosy, ze jak laduja przy drodze to jest ratowanie zycia (helikopter cos jak pojazd uprzywilejowany), ale jak wynika z artykulu - w tym przypadku bylo podobnie ....
|
|
Kertynskie przeisy i tyle, jak to w Polsce. Zatwierdzenie takiego certyfikatu powinno trwac 1-2 h nie dluzej a w takim przypadku jak jest opisany to nie powinno byc dyskusji, ze helikopter ma ladaowac i koniec. Jezeli pilot nie ma z tym problemu i widzi ze mozna to zrobic to przepisy powinny byc jednoznaczne. Durnota naszego prawa nie zna granic!!! Moim zdaniem z tymi Depultyczami to bylo narazenie życia. A przecież dobro pacjenta jest ponoć najważniejsze!!!
|
|
Dawniej gawiedź dzieliła ludzi na swoich i komunistów.Teraz jest nowy podział my i oni.Z tą różnicą,że komuniści chcieli cokolwiek zrobić dla ludzi ,natomiast Ci nowi mają ich daleko w d..e.Ale gawiedź jak to gawiedź -pójdzie do wyborów żeby móc znowu narzekać , bo to wychodzi jej najlepiej!!!Przed WAMI -prawdziwymi Komunistami chylę czoło!!!
|
|
Nie przesadzaj że 1 - 2 godziny. Powiedzmy że 1 - 2 dni, żeby jakiś kontroler zdążył przyjechać, ocenić i wystawić. Ale to i tak 1 - 2 dni a nie lata. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|