Jak to podwoi? Przecież podbudowa na płycie. Tylko pozazdrościć.
|
|
droga jest do roboty w tym roku
|
|
Koniecznie - Żuk na pewno pomoże - trzymamy kciuki
|
|
Według zarządu dróg prace na odcinku do Korolówki mają się zakończyć w 2020, a od Korolówki do Wisznic droga będzie wyremontowana do 2030 oczywiście jak będę pieniądze -http://www.zdw.lublin.pl/
Czyli znając życie około 2050 roku.
|
|
droga jest do roboty w tym rokuW tym roku nie ma żadnych szans. Przecież nawet projektu nie ma. Jak niebawem przetarg na projekt, to zwycięzca zacznie go robić gdzieś w maju, taka dokumentacja to co najmniej kilka miesięcy pracy, więc będzie zrobiony gdzieś do końca roku. Potem wszystkie papierki, pozwolenia, decyzja środowiskowa. Potem trzeba dofinansowanie załatwić. Jak dobrze pójdzie to może w 2018 remont ruszy, chociaż w Planie rozwoju sieci dróg wojewódzkich realizacja tego przedsięwzięcia wstępnie jest zapisana na lata 2019-2020. |
|
Mówię oczywiście o odcinku Korolówka - Włodawa (ok 5 km)
Odcinek Wisznice - Korolówka najwcześniej po 2023 roku.
|
|
a ja myślałem że to hitlerowcy ułożyli tą autostradę bo takie same drogi z płyt były do Wrocławia i na pomorzu??
|
|
Ta droga to akurat jedna z lepszych dróg w okolicy. Płyty owszem generują hałas ale za to są trwałe. Chcecie remontu a za 5 lat zatęsknicie za betonówką. Na nowej nawierzchni szybko pojawią się koleiny i dziury bo jak ogólnie wiadomo w Polsce się buduje byle jak. Chodnik i ścieżka rowerowa owszem ale ja bym betonówkę tylko poprawił. W Niemczech większość autostrad jest zbudowana dawno temu właśnie z płyt betonowych. Owszem są dosyć głośne ale jeśli o nie zadbać to są drogi na wieki. Jakoś po niemieckich autostradach jeździ znacznie więcej aut a autostrady się trzymają. Niestety nasza betonówka od czasu jak powstała jest zaniedbywana.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|