Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Pan redaktor napisał: "Prawie dziesięciogodzinną podróż muszą spędzić w wagonie osobowym". Rozumiem oburzenieredaktora, dlaczego nie w wagonie towarowym lub bydlęcym?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak komuś przeszkadza ten pociąg to może wybrać ten z przesiadkami w Warszawie. Lepszy taki pociąg niż busy albo stare autobusy bez WC, ciasne i jadące 11 godzin.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie rozumiem czegoś. Przecież połączenie Chełm - Wrocław funkcjonuje już od dłuższego czasu. Od początku trasa obsługiwana była przez EN-57, co wcale nowością w Polsce nie jest. Korzystałem z tego kilkukrotnie. Dlatego zastanawiam się... skąd ten news dopiero teraz? Jeśli chodzi o sam tabor, to EN-57 faktycznie nie powala. Jest głośno i niezbyt wygodnie. Toalety są 2 - na początku i końcu składu i zazwyczaj są w okropnym stanie (choć to akurat norma w Polsce). Idiotyzmem wg. mnie jest to, że Lubelszczyzna ma dostać zmodernizowane jednostki EN-57 (chyba, że coś się zmieniło) i jednostki te będą jeździły po regionie na krótkich trasach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dla mnie to polaczenie zawsze bylo ok... co do warunkow idzie sie przyzwyczaic
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiedyś Kazik śpiewał: "(...) jadę do wojska pociągiem osobowym, i tak dobrze, że nie muszę towarowym (...)", czy jakoś podobnie. Widzę, że redaktor reflektuje jednak na te pociągi towarowe, pisząc: "Prawie dziesięciogodzinną podróż muszą spędzić w wagonie osobowym".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nic nowego ten pociąg. We wrześniu jechałam nim z Lublina do Katowic - dramat!!!! Jak zobaczyłam czym mam jechać to myślałam że to jakiś żart.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jaki to news, przecież ten pociąg już dawno kursował ???? jechałam nim, może nie jest intymnie, ale myślę, ze mże nawet bardziej bezpiecznie?? jak Cię widza wszyscy, to Cię np. nikt nie okradnie, bo bo potencjalnego zlodzieja będą widziec inni paseżerowie? Kolejny i może najważniejszy plus: jest tańczy od PKP Intercity, który jedzie na trasie Wrocław- Lublin. Następny plus: ubikacje są bardziej zadbane i higieniczne, niż w PKP Intercity )
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najlepsza jest cena biletu tego pociągu między chełmem, a Lublinem. Ten sam tabor co co zwykły regio, ten sam czas podróży, zatrzymuje się na wszystkich stacjach, ale cena dwa razy wyższa. W ten sposób ludzie praktycznie stracili kilka połączeń dziennie. Tradycją jest to że dla kolejarzy pasażer to zbędny bagaż, oni mają dotację!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Początkowo pociągi InterRegio były stosunkowo tanie. Wtedy jeszcze połączeń z Lubelszczyzną nie było. No ale był to całkiem opłacalny interes bo za niewielką kasę, choć w złych warunkach, ale można było udać się w daleką podróż. Teraz ceny są praktycznie takie same jak te w TLK, a warunki jak były fatalne tak są. Co prawda TLK również nie powala, bo tabor w sporej części jest stary, brzydki i awaryjny... ale jednak lepsze te TLK niż Regio. Na pewno wygodniejsze są te pierwsze. ~pasażerka~ ---> naprawdę jest taniej? Właśnie patrzę na cennik: TLK: 65zł, IR: 65zł. Jedyny plus taki, że IR jedzie godzinę krócej. Przede wszystkim ze względu na krótszy postój w Kielcach (wiadomomo... nie trzeba lokomotywy przestawiać). TLK ma u mnie plusa za to, że mają ulgę MAX.26 - ja jako osoba już nie studiująca mam cały czas ulgę 26%. W IR tego nie ma.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~Dyzma~ ---> Pozwolę się nie zgodzić. Cena jest dokładnie taka sama, gdyż ten pociąg na trasie Chełm - Lublin jest traktowany jako zwykły Regio.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dzisiaj TLK LBN- BDG 9 wagonów, TLK LBN- SZCzec 11 wagonów, cóż TLK. IR lubię Wartę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Posłowie pytają "dlaczego", ale kasy na kolej nie załatwiają. A skąd niby kolejarze mają wytrzasnąć nowoczesny tabor? Zbudują go sobie na warsztacie? Ludzie chcieli połączenia, to zaoferowali im tabor, jakim dysponowali. Niech posłowie lepiej popracuja nad zmiana sposobu zarządzania i finansowania kolei a nie zadaja durne pytania.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tu macie cenę. http://rozklad-pkp.pl/query.php/pn?q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=8&ident=28.01407329.1332936320&getTariff=yes&outConId=C3-1 Jeden i drugi kosztuje 65zł za II klasę. W zdezelowanych EZT pierwszej klasy nie ma:) a w TLK kosztuje ona 100zł. Czemu redaktor napisał że prawie 10 godzin, jedzie jak na rozkładzie widnieje wyraźnie EZT: 8godz 20min. a pociąg TLK 9godz. 17min.? I dlaczego pociąg IR ma trasę o o 4km krótszą niż TLK? Inną trasą jadą?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dyzma napisał:
Najlepsza jest cena biletu tego pociągu między chełmem, a Lublinem. Ten sam tabor co co zwykły regio, ten sam czas podróży, zatrzymuje się na wszystkich stacjach, ale cena dwa razy wyższa. W ten sposób ludzie praktycznie stracili kilka połączeń dziennie. Tradycją jest to że dla kolejarzy pasażer to zbędny bagaż, oni mają dotację!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dyzma napisał:
Najlepsza jest cena biletu tego pociągu między chełmem, a Lublinem. Ten sam tabor co co zwykły regio, ten sam czas podróży, zatrzymuje się na wszystkich stacjach, ale cena dwa razy wyższa. W ten sposób ludzie praktycznie stracili kilka połączeń dziennie. Tradycją jest to że dla kolejarzy pasażer to zbędny bagaż, oni mają dotację!
NIEPRAWDA! CENA BILETU CHEŁM - LUBLIN JEST TAKA SAMA JAK W ZWYKŁYCH REGIO.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Tu macie cenę.http://rozklad-pkp.pl/query.php/pn?q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=8&ident=28.01407329.1332936320&getTariff=yes&outConId=C3-1Jeden i drugi kosztuje 65zł za II klasę. W zdezelowanych EZT pierwszej klasy nie ma:) a w TLK kosztuje ona 100zł.Czemu redaktor napisał że prawie 10 godzin, jedzie jak na rozkładzie widnieje wyraźnie EZT: 8godz 20min. a pociąg TLK 9godz. 17min.?I dlaczego pociąg IR ma trasę o o 4km krótszą niż TLK? Inną trasą jadą?
Przede wszystkim piszesz o połączeniu Lubin - Wrocław, a w artykule jest mowa o Chełm - Wrocław. Durga rzecz, którą sam dopiero zauważyłem - pociągów TLK na trasie Lublin - Wrocław są 2 rodzaje. Jeden jedzie przez Warszawę\Łódź i faktycznie trasę ma dłuższą o 4km, a drugi jedzie tak samo jak IR. Cena we wszystkich jest taka sama (65zł). Najszybszy jest jednak IR, który na odcinku Lublin-Wrocław jedzie 8.20h. Drugi to TLK przez Kielce i Katowice (8.57h), a trzeci TLK przez Warszawę Łódź (9.17h).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeżdzę często na trasie Zabrze Lublin, Lublin-Zabrze i płacę zawsze o 3 zł mniej- otot dowód !! Może od stacji początkowej i końcowej cena jest taka sama, ale inaczej liczą na poszczególnych stacjach. Tak, zgadza się, trasa i czas podróży jest krótszy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ojtam, ojtam. Wracałem rok temu z Poznania do Lublina, a na peron wjechał EZT EN-57 realcji... o zgrozo... Kołobrzeg-Poznań-Wrocław-Kraków. To dopiero musiałbyc odlot. Osobiście jachałem ostatnio EZT z Lublina do Puław. Poprzejechaniu tych 50 kilometrów, jak wysiadłem to, czułem się tak jakby mi ktoś ciężkim przedmiotem w tył głowy przywalił. A co muszą czuć ludzie, którzy jadą całą trasę? Pewnie jakby ich walec przejechał a następnie ktoś zrobił z nich samolocik w technice origami a nastepnie puścił na autostradę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Odwołać niech chodzą pieszo !!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Rumunii kupili 150 luksusowych pociągów Siemens Dessiro Classic. Polski nie stac nawet na jeden.Ukraina kupiła na EURO 2012 pociagi Hyundai, a w Rosji kursują luksusowe pociagi Sapsan Siemensa. U nas EZT.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: