Czy ktoś może wyjaśnić dlaczego pale są zalewane "pod korek" a potem skuwane pół metra. Przecież to wymaga nakładu sił i środków. To taka technologia? Nie można zalać tyle ile potrzeba?
|
|
Właśnie dla mnie to też jest dziwne,przecież w takim wypadku nawet źle jest łączyć pręty zbrojeniowe.Ale ja sie moge na tym nie znać.
|
|
Nic w tym niezwykłego. Bezpieczniej jest nawet zabetonować pod korek a potem skuwać, ponieważ ta górna warstwa może zawierać zanieczyszczenia itd. Skucie jest pracochłonne, ale nie podnosi kosztów, jest wliczone w cenę i w technologię wykonania pala. Ze zbrojeniem też nie ma problemu, bo to co wystaje, jest później zabetonowane w płycie fundamentowej. Nic się do tego nie dospawuje, coś jak wbić gwoździa w deskę, ewentualnie wygina się pręty w grzybka. Pozdrawiam, MK
|
|
Po co ta estakada na Warszawę skoro w tym kierunku ruch jest niewielki? Samo rondo dałoby ten sam skutek i trwałoby to wszystko 4 miesiące, a nie 1,5 roku.
|
|
4 poniższe komentarz i odezwało się 4-ch filozofów . Panowie przestańcie filozofować i pierdaczyć głupoty
|
|
2000 "pali" o łącznej długości 1500m? No tak- wychodzi 0,75m na jeden "pal"
|
|
Kuje się po to żeby późniejsza wylewka dobrze związała się ze starą
|
|
2 tysiące pali i kilku kołków urzędników co zatwierdzili ten projekt
|
|
Po co ta estakada na Warszawę skoro w tym kierunku ruch jest niewielki? Samo rondo dałoby ten sam skutek i trwałoby to wszystko 4 miesiące, a nie 1,5 roku.
Trzeba myśleć trochę bardziej do przodu, po uruchomieniu obwodnicy zachodniej większa część ruchu przeniesie się w kierunku Warszawy, bo ludzie jadący do Kraśnika czy Rzeszowa zamiast skręcać w Sikorskiego będą jechać na wprost, żeby wjechać na obwodnicę ;-)
|
|
Na zdjęciu nie ma żadnego kafara tylko wiernice, więc ani jeden pal nie został wbity.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|