Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie wiem kto dopuści do ruchu pojazd z wystajacym hakiem z przodu ??? Przecież taki element powoduje, że pojazd ten nie spełni zadnych norm bezpieczeństwa. A może załatwi się, jak wszystko w tym kraju, że spełni Tylo współczuję wtedy pieszemu czy kierowcy na którego najedzie taki trolejbus. Czy na prawdę nie moze było montować w Lublinie czegoś porządnego?? Czy nikt nie nauczył się nic z lekcji pt "Daewoo" ??? Nie stać nas na badziewie, bo ten kto tanio kupuje 2 razy drozej później płaci.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wiedziałem, że do montowania trajtków z gotowych podzespołów potrzeba aż INŻYNIERÓW. No ale w sumie czemu się dziwić, skoro do obsługi szaletów żąda się kogoś po magisterce. Tak oto kończy się era "wyższe wykształcenie dla każdego za niewielkie pieniądze".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten hak to jest za pewne do zdemontowania jak jest nie używany a w miejsce jego pojawi się taka prostokątna zaślepka. Nie martwcie się na pewno nie zostawią go z tym hakiem. Na zdjęciu jest ten hak widoczny bo pewnie trajtek musiał być przyciągnięty na jakąś prezentacje a nie było trakcji tam żeby sam mógł podjechać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
taa.. jak ten szrot Maz-a będą składać w Lublinie.... to lublin już na zawsze będzie kojarzony z białoruską tandetą, a kiedyś mpk mogło podpisać umowę z Solarisem ale przyszedł pan rydecki no i ........zachciało mu się współpracy z Mazem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: