Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Bilet przez telefon: Dzwonisz lub ściągasz

Utworzony przez meesha, 5 stycznia 2010 r. o 08:04 Powrót do artykułu
A fotka pasuje do artykułu jak pięść do nosa Jeszcze pewnie długo poczekamy na moment kiedy u prywatnego przewoźnika będzie można kupić bilet przez komórkę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bilet powinienem kupić wysyłając smsa pod określony numer a nie jakieś tam bzdurne zakładanie kont ! czy ta oczywistość dotrze w końcu do ZTM i MPK ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem ciekawy ile osób korzysta z tego systemu, można by jeszcze napisać ile osób skorzystało od momentu uruchomienia tego systemu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Na ekranie telefonu wyświetla się wówczas słowo"bilet”, który trzeba okazać w razie ewentualnej kontroli." A co w sytuacji gdy podczas podrozy telefon zadzwoni lub przyjdzie sms i "program biletowy" sie wylaczy? Trzeba bedzie kupowac jeszcze raz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po co kupować bilet ?? Ja dojeżdżam do pracy od paryu ładnych lat linią 28. Dwa razy przez ten czas mnie złapali, uczciwie zapłaciłam kare. I tak mi się bardziej opłaca nizeli kupowanie jakis tam biletów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zastanawiam się tylko, dlaczego Lublina nie ma w spisie dostępnych miast? Jak na razie aplikacja jest więc bezużyteczna :/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla mnie to jest"chory system!"-ja będę w autobusie smsa wysyłał,a za chwilę mi kieszonkowiec telefon ukradnie i"d*** zbita"! A tak na serio:to myślę,że to płacenie smsem powinno być jakoś bardziej uproszczone.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozumiem że tą usługą również można już płacić w ramach wspólnej taryufy biletowej u przewoźników prywatnych. Tak nam obiecywał ZTM, miał być wrzesień, potem styczeń br. i co ?? I nic, a ci państwo dalej biorą pensyjki za naszą kase...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysł dobry bo kierowca nie będzie musiał na każdym przystanku sprzedawać biletów, ale rzeczywiście powinno odbywać się to w prostszy sposób.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...