Będę po nich jeździł samochodem... Lublin nie jest miastem na bus pasy, nie ma na to miejsca, nie będe z tego powodu stał w korku..
|
|
Ratusz napiął się w swej mądrości i wydalił z siebie kolejną "genialną" inicjatywę.
Doszło do prawdziwej obstrukcji "genialnych pomysłów" ostatnio.
Widać wyraźnie, że już za rok wybory samorządowe :P
Racławickimi jeżdżę sporadycznie, więc mi to zwisa i powiewa, ale ludzie z Wieniawy i Sławinka z całą pewnością podziękują światłym włodarzom za ich niezmiernie przemyślane decyzje już przy okazji kolejnych wyborów.
Ja się tylko (odnośnie Racławickich) zapytam, gdzie oni widzą ten buspas, skoro z powodu wyznaczonego "lewoskrętu" w ulicę Długosza (oraz częstego blokowania się lewego pasa przy Głowackiego - oba przypadki w kierunku "do centrum") oraz istniejących "de facto" pasów do skrętu w lewo przy Łopacińskiego, Sowińskiego i Spadochroniarzy (w kierunku ronda Honorowych Krwiodawców) aleje Racławickie już teraz mają właściwie tylko jeden pas do ruchu na wprost?
|
|
oczywiście popieram wprowadzenie bus pasów. transport autobusem stanie sie dzieki temu szybszy i przyjemniejszy, myślę ze duzo osób przesiądzie sie wtedy do autobusu, a głąby które nie chcę się ruszyć bez samochodu niech stoją w korkach.
|
|
Jestem za. Mam firmowego BUS-a na 9 osób. Niech plebs stoi w korkach, a ja będę sobie śmigał.Według prawa po buspasach mogą poruszać się tylko pojazdy wykonujące odpłatny transport zbiorowy, więc sorry ale dołączysz do plebsu :P |
|
To wymyślili.
Co za kretyńska moda na te buspasy. Chyba, że chodzi im o to żeby to miasto zakorkować. Bo czemu w Lublnie miałoby być lepiej niż np. w Warszawie.
|
|
Tylko porównajcie sobie ile osób przewozi autobus, a ile osobówka. Autobus dł. 12m, miejsc 100. Przeciętna osobówka dł. 4m, miejsc 5 (więc osobówki stojące zderzak w zderzak przewiozą 15 osó B). Gdzie jest większość? I nie pisze to osoba, która jeździ autobusami. Najczęściej jeżdżę samochodem, albo idę na piechotkę. Ale po prostu myślę o innych. Więc proponuję odpalić aplikację, która pomoże ominąć korek i jechać. A komunikacja zbiorowa niech ma priorytet. I mam nadzieję, że nie ma już zbyt wielu osób, dla których samochód jest wyznacznikiem statusu, bo takie myślenie to lekkie żenua :unsure:A co to ma do rzeczy. Osobówki się nie zatrzymują i jadą jedna za drugą i do tego szybciej. Między autobusami są spore przerwy, więc buspas nie jest optymalnie wykorzystany. Założę się, ze jakby stanąć i policzyć ile osób w danym czasie (np. godz.) przejechało autobusem a ile osobówką to bilans byłby korzystniejszy dla osobówek. |
|
teraz jesteście happy a jak zaczną karać mandatami to zmienicie zdanie!!! Będziecie znowu pisać o państwie POlicyjnym i o łataniu dziury budżetowej!Nie, nie zmienię zdania-codziennie dojeżdzam komunikacją miejską pracy, jak wielu lublinian, i dalej będę tak robić, więc cieszę się, że autobusy będą poruszać się szybciej po Lublinie |
|
A co to ma do rzeczy. Osobówki się nie zatrzymują i jadą jedna za drugą i do tego szybciej. Między autobusami są spore przerwy, więc buspas nie jest optymalnie wykorzystany. Założę się, ze jakby stanąć i policzyć ile osób w danym czasie (np. godz.) przejechało autobusem a ile osobówką to bilans byłby korzystniejszy dla osobówek.No ciekawe, skąd masz takie info: bo autobus 12-metrowy mieści ok. 100 osób, 18-metrowy nawet 180. zastanów się, ile czasu potrzeba, by przez skrzyżowanie przejechał autobus a ile, by pokonały samochody z taką ilością pasażerów, zwłaszcza, że zwykle jest tylko kierowca |
|
WALKA WŁODARCZYKA ZA DARMO W INTERNECIE
http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/
http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/
http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/
http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/
http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/
http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/
http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/
|
|
Według prawa po buspasach mogą poruszać się tylko pojazdy wykonujące odpłatny transport zbiorowy, więc sorry ale dołączysz do plebsu :PI bedzie miał więcej czasu na szpan swą bryką typu "pcham go, ale mam go" :P |
|
Nigdzie. To kompletnie nie ma sensu. Jeżdzę gratami i prywatnym autem po mieście więc nie jestem stronniczy. Proszę tylko sobie uzmysłowić, że zabieranie 1 pasa to jak komuna zabierz wszystkim daj wybranym a więcej strat niż pożytku. Aby bus pas miał sens ekonomiczny autobus powinien przejeżdzać max co 1 minute i to pełny. W przeciwnym wypadku zakorkuje się centrum jeszcze bardziej a buspasy będa stać puste.... Genialne ! Puki nie ma siatki tuneli tak będą korki narastać.
|
|
Ratusz napiął się w swej mądrości i wydalił z siebie kolejną "genialną" inicjatywę. Doszło do prawdziwej obstrukcji "genialnych pomysłów" ostatnio. Widać wyraźnie, że już za rok wybory samorządowe :P Racławickimi jeżdżę sporadycznie, więc mi to zwisa i powiewa, ale ludzie z Wieniawy i Sławinka z całą pewnością podziękują światłym włodarzom za ich niezmiernie przemyślane decyzje już przy okazji kolejnych wyborów. Ja się tylko (odnośnie Racławickich) zapytam, gdzie oni widzą ten buspas, skoro z powodu wyznaczonego "lewoskrętu" w ulicę Długosza (oraz częstego blokowania się lewego pasa przy Głowackiego - oba przypadki w kierunku "do centrum") oraz istniejących "de facto" pasów do skrętu w lewo przy Łopacińskiego, Sowińskiego i Spadochroniarzy (w kierunku ronda Honorowych Krwiodawców) aleje Racławickie już teraz mają właściwie tylko jeden pas do ruchu na wprost?Bo tak to jest jak ynteligentni zachłysną się zachodnią propagandą i próbują coś zaimplementować nie mając pojęcia co i jak oraz o jego skutkach- tragicznych. Buspasy w Lublinie nie mają racji bytu KROPKA |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|