Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Buspasy w Lublinie. Pierwsze powstaną w centrum miasta

Utworzony przez pawel, 21 czerwca 2013 r. o 11:40 Powrót do artykułu
Będę po nich jeździł samochodem... Lublin nie jest miastem na bus pasy, nie ma na to miejsca, nie będe z tego powodu stał w korku..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ratusz napiął się w swej mądrości i wydalił z siebie kolejną "genialną" inicjatywę. Doszło do prawdziwej obstrukcji "genialnych pomysłów" ostatnio. Widać wyraźnie, że już za rok wybory samorządowe :P   Racławickimi jeżdżę sporadycznie, więc mi to zwisa i powiewa, ale ludzie z Wieniawy i Sławinka z całą pewnością podziękują światłym włodarzom za ich niezmiernie przemyślane decyzje już przy okazji kolejnych wyborów.   Ja się tylko (odnośnie Racławickich) zapytam, gdzie oni widzą ten buspas, skoro z powodu wyznaczonego "lewoskrętu"  w ulicę Długosza (oraz częstego blokowania się lewego pasa przy Głowackiego - oba przypadki w kierunku "do centrum") oraz istniejących "de facto" pasów do skrętu w lewo przy Łopacińskiego, Sowińskiego i Spadochroniarzy (w kierunku ronda Honorowych Krwiodawców) aleje Racławickie już teraz mają właściwie tylko jeden pas do ruchu na wprost?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
oczywiście popieram wprowadzenie bus pasów. transport autobusem stanie sie dzieki temu szybszy i przyjemniejszy, myślę ze duzo osób przesiądzie sie wtedy do autobusu, a głąby które nie chcę się ruszyć bez samochodu niech stoją w korkach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem za. Mam firmowego BUS-a na 9 osób. Niech plebs stoi w korkach, a ja będę sobie śmigał.
Według prawa po buspasach mogą poruszać się tylko pojazdy wykonujące odpłatny transport zbiorowy, więc sorry ale dołączysz do plebsu :P
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To wymyślili. Co za kretyńska moda na te buspasy. Chyba, że chodzi im o to żeby to miasto zakorkować. Bo czemu w Lublnie miałoby być lepiej niż np. w Warszawie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko porównajcie sobie ile osób przewozi autobus, a ile osobówka. Autobus dł. 12m, miejsc 100. Przeciętna osobówka dł. 4m, miejsc 5 (więc osobówki stojące zderzak w zderzak przewiozą 15 osó B). Gdzie jest większość? I nie pisze to osoba, która jeździ autobusami. Najczęściej jeżdżę samochodem, albo idę na piechotkę. Ale po prostu myślę o innych. Więc proponuję odpalić aplikację, która pomoże ominąć korek i jechać. A komunikacja zbiorowa niech ma priorytet. I mam nadzieję, że nie ma już zbyt wielu osób, dla których samochód jest wyznacznikiem statusu, bo takie myślenie to lekkie żenua :unsure:
A co to ma do rzeczy. Osobówki się nie zatrzymują i jadą jedna za drugą i do tego szybciej. Między autobusami są spore przerwy, więc buspas nie jest optymalnie wykorzystany. Założę się, ze jakby stanąć i policzyć ile osób w danym czasie (np. godz.) przejechało autobusem a ile osobówką to bilans byłby korzystniejszy dla osobówek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
teraz  jesteście happy a jak zaczną karać mandatami to zmienicie zdanie!!! Będziecie znowu pisać o państwie POlicyjnym i o łataniu dziury budżetowej!
Nie, nie zmienię zdania-codziennie dojeżdzam komunikacją miejską pracy, jak wielu lublinian, i dalej będę tak robić, więc cieszę się, że autobusy będą poruszać się szybciej po Lublinie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co to ma do rzeczy. Osobówki się nie zatrzymują i jadą jedna za drugą i do tego szybciej. Między autobusami są spore przerwy, więc buspas nie jest optymalnie wykorzystany. Założę się, ze jakby stanąć i policzyć ile osób w danym czasie (np. godz.) przejechało autobusem a ile osobówką to bilans byłby korzystniejszy dla osobówek.
No ciekawe, skąd masz takie info: bo autobus 12-metrowy mieści ok. 100 osób, 18-metrowy nawet 180. zastanów się, ile czasu potrzeba, by przez skrzyżowanie przejechał autobus a ile, by pokonały samochody z taką ilością pasażerów, zwłaszcza, że zwykle jest tylko kierowca
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WALKA WŁODARCZYKA ZA DARMO W INTERNECIE   http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/   http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/   http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/   http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/   http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/   http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/   http://www.stylkibica.net/transmisje-na-zywo/  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Według prawa po buspasach mogą poruszać się tylko pojazdy wykonujące odpłatny transport zbiorowy, więc sorry ale dołączysz do plebsu :P
I bedzie miał więcej czasu na szpan swą bryką typu "pcham go, ale mam go" :P
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nigdzie. To kompletnie nie ma sensu. Jeżdzę gratami i prywatnym autem po mieście więc nie jestem stronniczy. Proszę tylko sobie uzmysłowić, że zabieranie 1 pasa to jak komuna zabierz wszystkim daj wybranym a więcej strat niż pożytku. Aby bus pas miał sens ekonomiczny autobus powinien przejeżdzać max co 1 minute i to pełny. W przeciwnym wypadku zakorkuje się centrum jeszcze bardziej a buspasy będa stać puste.... Genialne ! Puki nie ma siatki tuneli tak będą korki narastać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ratusz napiął się w swej mądrości i wydalił z siebie kolejną "genialną" inicjatywę. Doszło do prawdziwej obstrukcji "genialnych pomysłów" ostatnio. Widać wyraźnie, że już za rok wybory samorządowe :P   Racławickimi jeżdżę sporadycznie, więc mi to zwisa i powiewa, ale ludzie z Wieniawy i Sławinka z całą pewnością podziękują światłym włodarzom za ich niezmiernie przemyślane decyzje już przy okazji kolejnych wyborów.   Ja się tylko (odnośnie Racławickich) zapytam, gdzie oni widzą ten buspas, skoro z powodu wyznaczonego "lewoskrętu"  w ulicę Długosza (oraz częstego blokowania się lewego pasa przy Głowackiego - oba przypadki w kierunku "do centrum") oraz istniejących "de facto" pasów do skrętu w lewo przy Łopacińskiego, Sowińskiego i Spadochroniarzy (w kierunku ronda Honorowych Krwiodawców) aleje Racławickie już teraz mają właściwie tylko jeden pas do ruchu na wprost?
Bo tak to jest jak ynteligentni zachłysną się zachodnią propagandą i próbują coś zaimplementować nie mając pojęcia co i jak oraz o jego skutkach- tragicznych. Buspasy w Lublinie nie mają racji bytu KROPKA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...