Każdy pomysł na wzmocnienie komunikacyjnej dostępności jest czymś dobrym . Obok drogi ekspresowej Lublin - Białystok trzeba także , MIMO PRZEBUDOWY NA DROGĘ EKSPRESOWĄ , remontować kolejową trzydziestkę na północnym odcinku , by było nie mniej jak 80km/h , dodatkowo jeszcze remontując linię nr 32 z Białegostoku do Czeremchy odbudowując drugi tor , który w okresie międzywojennym na tej linii był i podnosząc szlakową z 50 do 80km/h .
|
|
bankier[KROPKA]pl/wiadomosc/MI-powola-spolke-nadzorujaca-budowe-drogi-S19-2137055.html
W 2010 roku droga była potrzebna nawet dla PO, no ale że wygrali wybory w 2011 to już wizja się zmieniła, teraz chcą oddać władzę żeby ktoś inny sprzątał ten bałagan.
|
|
bankier[KROPKA]pl/wiadomosc/MI-powola-spolke-nadzorujaca-budowe-drogi-S19-2137055.html
W 2010 roku droga była potrzebna nawet dla PO, no ale że wygrali wybory w 2011 to już wizja się zmieniła, teraz chcą oddać władzę żeby ktoś inny sprzątał ten bałagan.
|
|
Według posła Żmijana ekspresówka nie ma uzasadnienia? Według tego samego Żmijana, który rok temu zgłosił genialny POmysł, żeby wszyscy kierowcy płacili za jeżdżenie po drogach krajowych? Jakaś tęga głowa z tego Żmijana. Prawie jak Palikot. Nie ma co, drogi w Lubelskiem jakie są, każdy widzi, ale za to jakich (P)Osłów mamy!
|
|
Ale to jest prawda, nie potrzeba tam aż drogi ekspresowej. Moim zdaniem, wystarczy S19 wyremontować i poszerzyć na całej długości, w miejscach niebezpiecznych zrobić kładki dla pieszych a miasteczkach wybudować obwodnice takie jak np. Kocka czy Lubartowa. I tyle wystarczy. Lepiej niech pójdą pieniądze na budowę drogi ekspresowej do przejścia w Dorohusku.
|
|
Droga ta jest nie potrzebna z prostego względu. Nie przyniesie korzyści ekonomicznych krajom starej Unii. Większość budowanych do tej pory to szlaki transportowe którymi odbywa się tranzyt produktów wyprodukowanych na terenie starej unii. Tego typu inwestycje są odgórnie blokowane w celu zapewnienia taniej siły roboczej w postaci emigrantów. Nie ma pracy bo nie ma zakładów, nowych zakładów nikt nie tworzy bo nie ma dróg, na ma dróg bo nie ma produkcji i koło się zamyka.
|
|
Pośle Żmijan - Właśnie dlatego natężenie nie jest takie jak powinno, bo w korytarz na Słowację i dalej na całe Bałkany państwo nie inwestuje! Bałkany to wiele rozdrobionych państw, które również czekają na impuls rozwojowy, szybka i wygodna droga pomogłaby go odblokować i dać szansę całej zaniedbanej ścianie wschodniej. Dodajmy do tego udostępnienie ruchu tranzytowego z państw bałtyckich, Kaliningradu, Białorusi i zachodniej Ukrainy przez Polskę jako bramę na Słowację i dalej na całe południe Europy. To znacznie większy potencjał, niż kolejny drugorzędny odcinek wyłącznie na potrzeby wewnętrzne. Wtedy to nateżęnie nagle się pojawi, panie pośle i to nie będzie żadna magia. Warto patrzeć szerzej na mapę.
|
|
Ma rację, wszystkiego nie da się na raz pobudować. Dokończmy to co najważniejsze. A Wy już od razu się czepiacie.
|
|
No tak. Najlepiej wogóle się nie upominajmy. Czekajmy kolejne 20 lat... Jak już UE nie będzie dawać na rozwój.
.
|
|
Panie Żmijan ! niech pan przyjedzie i zobaczy jak wygląda natężenie ruchu w Niedrzwicy Dużej na krajowej 19. Przejsć na druga strone ulicy nie można. Pękają sciany budynków od drgań, a ruch tirów i innych cieżarówek przez srodek wsi jest ogromny. To własnie ta drogą w tę i z powrotem jadą non stop cieżarówki z tłuczniem na S-17 ! glosowałam na PO ale na pewno już tego nie zrobię bo wy pojęcia nie macie o ludzkich prawdziwych problemach, Małgorzata P.
|
|
Panie Żmijan ! niech pan przyjedzie i zobaczy jak wygląda natężenie ruchu w Niedrzwicy Dużej na krajowej 19. Przejsć na druga strone ulicy nie można. Pękają sciany budynków od drgań, a ruch tirów i innych cieżarówek przez srodek wsi jest ogromny. To własnie ta drogą w tę i z powrotem jadą non stop cieżarówki z tłuczniem na S-17 ! glosowałam na PO ale na pewno już tego nie zrobię bo wy pojęcia nie macie o ludzkich prawdziwych problemach, Małgorzata P.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|