Jeśli mamy budować ten przemysł to na obrzeżach miasta jak to było za czasów II Rzeczypospolitej bo po wojnie zrobiono burdel i budowano jak popadnie i gdzie popadnie. Zakłady zaczęto budować przy osiedlach i między nimi robiąc jeden wielki syf i trując ludziom życie bo za komuny porządku nie było. Przemysł po 1989 roku w Lublinie padł mamy ogromne cmentarze przemysłowe starych pustych ruder na których trzeba zrobić przekształcenie terenu i polikwidować rudery przemysłowe między osiedlami mieszkaniowymi w mieście a nie ciągnąć ten burdel komunizmu dalej. Chcecie wszyscy w mieście sprawiedliwości to budujmy również przemysł na zachód za czubami na zachód za Czechowem za LSM Węglinem. Na ulicy Krochmalnej przed nosami mieszkańców czubów wschodnich a nie tylko po staremu tam gdzie był a nie powinno go być bo tam tylko nalezy truć mieszkańców. takie rzeczy sa nie do pomyślenia na zachodzie a Polska jest przez to zeszpecona. W lublinie problem polega na tym że aby tereny przemysłowe zrobić na granicach miasta z każdej strony to trzeba wybudować infrastrukture a na to nie ma kasy. Lublin również dzieli się na Lublin A i Lublin B
|
|
A może by tak wykorzystać biogaz, który produkują lokalni urzędnicy siedzący na stołkach samorzadowych i państwowych,a których mamy trzykrotnie więcej niż w krajach rozwiniętych.
|
|
Pytania do uczestników( stron) postępowania prowadzonego w sprawy wydania Decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach dla T_ergo prowadzonego w Wydziale Ochrony Środowiska UM Lublin
W jednym z art. pojawiła się informacja , że w spalarni tej firmy będą spalane jednak pelety a nie bele prasowanej słomy.
1.Czy ktoś ze stron postępowania formalną drogą( pisemnie) wyjaśniał tę kwestię z uprawnionym do wydania decyzji Wydziałem Ochrony Środowiska?
2. Jeśli tak, czy WOŚ wezwał inwestora do przedłożenia wyjaśnień i dokonania zmian w raporcie w celu prawidłowego zaopiniowania tej kwestii?
3. Czy prawdą jest , ze dowóz słomy docelowo miał się odbywać koleją i transportem kołowym( sam. cież.)?
4. Jeśli tak, to czy w przypadku spalania peletów inwestor nie będzie musiał w całości zrezygnować z transportu kolejowego na rzecz transportu kołowego? Trudno wyobrażać sobie przeładunek peletów z wagonów na ciężarowe wywrotki
|
|
Smrod i halas paru tirów w ciagu dnia im przeszkadza, ale na setki osobówek to juz nikt nie narzeka. Jak sie kupuje mieszkanie w przemysłowej dzielnicy miasta, to sie nie powinno dziwić, że ktoś chce postawić nowa fabryle/elektrownie wam pod oknem. Łase cebulactwo na tanie mieszkania, a pozniej narzeka cale życie że im źle...
|
|
Jedno mam pytanie - W jakiej dzielnicy zamieszkuje ów "mieszkaniec Lublina" ?
To jest skandal nad skandalami - lobbowanie za inwestycją z pozycji rektora uczelni.
|
|
o ile wiem, to w Lublinie, podobnie jak w Krakowie, za zły stan powietrza odpowiadają stare piece w domach/kamienicach i palenie byle czym w tychże. taka inwestycja musi natomiast spełniać wszelkie normy zarówno polskie jak i unijne, więc proponuję nie słuchać krzykaczy, których w naszym kraju mnoży się na potęgę przy okazji każdej inwestycji.
|
|
Język UM Lublin. Prowadzisz może to postępowanie? W godzinach pracy nie przesiaduj na forum tylko do roboty w papierach!!! Pamiętaj, obsługujesz społeczeństwo.... Więcej szacunku bo żyjesz z naszych podatków. |
|
Ciemnogród jak zawsze protestuje
|
|
Panie Kacejko niech pan sobie zbuduje taką spalarnię słomy koło swojego domu. Nie można budować szkodliwych dla tysięcy mieszkańców inwestycji w środku osiedli mieszkaniowych. Mamy w Lublinie Megatem i Elektrociepłownię na Wrotkowie, które w nadmiarze zabezpieczają nasze miasto w ciepło i prąd. Takie spalarnie to zanieczyszczenie powietrza, które już teraz na Tatarach,Mełgiewskiej, Przyjaźni, Bronowicach jest takie, że wieczorami i w nocy nie ma czym oddychać/koło godziny 21 lub w godzinach rannych, gdy jest jest jeszcze ciemno unosi się trujący, śmierdzący dym . Może szanowna Ochrona środowiska tym by się w końcu zajęła, a nie chce nam zafundować kolejnego truciciela. A co do miejsc pracy, zatrudnienie dostanie garstka ludzi, a trute będą dzielnice znajdujące się w tym rejonie tj. Mełgiewska, Tatary, Felin, Bronowice, Grygowej, Kalinowszczyzna. Wszyscy, którzy wypowiadają się i podejmują decyzje odnośnie takich spalarni niech pomyślą najpierw o ludziach, którym zafundują utratę zdrowia.
|
|
Smaga pismaczyno zmień prace i pozwól ro lnikowi polskiemu na słomie zarobić skoro ktoś placi a miasto to niejest uzdrowisko i komin nie zmieni nic cebulakom statar
|
|
Rektor lobbuje bo jest w Radzie Nadzorczej PGE dystrybucja i tam też czesze kasę |
|
Mieszkam na Kalinie, na samym dole Kleeberga i potwierdzam, ze wieszosc tu piszacych i protestujacych to buce i chamy oderwane od pługa, Kalina przeprasza za nich, budować i lać na burków.
|
|
chyba w 3 kółkach różncowych, na smolensku byleś pisiorze? |
|
boże widzisz i nie grzmisz, poczytaj sobie baranku boży czemu kraków połozony w dolie ma takie powietrze ( na skale europejska !) a nie inne a lublin, który jest w zupeŁnie innej sytuacji i więcej nie *** takich wpisów jak w *** jesteś i gówno widziałeś. |
|
Szkoda że nie wudzisz smogu nad Lublinem a jeszcze nie grzeją się w domkach węglem ale zza biurka w urzędzie tego nie widać co się dzieje nad Lublinem. Obrońcy świeżego powietrza walczą o nie dka wszystkich a nie dla siebie |
|
|
|
Jak wynika z KRS rektor Kacejko ma też udziały w spółce EKOWAT w Słupsku. Wg zawartej tam infirmacji spół mi a ta wytwarza energię ekektryczną. Chyba KRS nie myli się ?
|
|
A jaka emisję szkodliwych gazów cieplarnianych w tym pyłu zawieszonego PM 10 i PM 2,5 wyemituje te 2000 TIR-ów dziennie. Ile one spalą i za ile paliwa??? Czy ktoś przeliczył te dane? Czy to jest ekonomiczne? 2000 TIR-ów dzienne to również emisja hałasu? Co na to WIOŚ i RDOŚ?
|
|
Zapomniało się o wywozie popiołów + 70 aut. Ani słowa o zagospodarowaniu popiolow. W lecie czasem jetst zakaz dla ciężarówek. Czli 300 też przyjedzie
|
|
Naukowy bełkot, sam jestem dr nauk rolniczych i w te brednie nie wierzę w zeszłym roku protestowałem i w tym też zamierzam - wszystko spoko ale nie w Lublinie, może 10 km od?
|
Strona 4 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|