Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Coraz chętniej latamy z Lublina. W Rzeszowie spadki

Utworzony przez olo, 17 października 2014 r. o 06:58 Powrót do artykułu
W Rzeszowie spadki.....   ....nie brzmi to zbyt zachęcająco w kontekście pisania o lotnisku.... Przydało by się trochę zastamnawiać nad pisaniem czegokolwiek, ludzi odstraszycie :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czyli taki Rzeszów znacznie górą na lotniskiem lubelskim. W październiku w Lublinie będą spadki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Rzeszowie spadki.....   ....nie brzmi to zbyt zachęcająco w kontekście pisania o lotnisku.... Przydało by się trochę zastamnawiać nad pisaniem czegokolwiek, ludzi odstraszycie :)
Porównaj lepiej koszty działalności, o których dziwnym trafem Dziennik milczy.   Jest to bardzo ważny element, bo wraz ze wzrostem ilości pasażerów i operacji rosną w PLL... straty.   W normalnej firmie oznacza to, że są albo za wysokie koszty albo jakaś część usług jest świadczona nieodpłatnie.   W ubiegłym roku budżetowym PLL miał ponad 31,5 miliona straty finansowej - czy ktoś zapytał o koszty działalności?   Jest wszak w Lublinie spółka, która kupowała z "własnych" środków bilety na organizowane przez siebie imprezy... Z "własnych" w znakach specjalnych, bo korzystała i nadal korzysta z gigantycznych miejskich dotacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Śmiać się chce z takiego porównania. Świdnik 19 000 tyś Rzeszów 60 000 tyś. TO jest inny wymiar. Nigdy nawet nie zbliżymy się do Rzeszowa. Tego typu porównania to leczenie swoich kompleksów. Lublin przez 20 lat stał w miejscu gdy w tym czasie Rzeszów rozwijał się bardzo szybko. Teraz żeby to nadrobić nie wystarczy obwodnica i lotnisko. Trzeba przyciągnąć firmy, które by tu inwestowały ale na to się nie zanosi. Wszyscy omijają ten region szerokim łukiem. Trzech największych pracodawców tutaj to upolitycznione urzędy, galerie handlowe i sklepy lidlobiedronkowe.  W Rzeszowie jest całkiem inaczej. Kto był ten wie o czym mówię.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest 2 razy wiekszy od Rzeszowa, od kiedy odsunięto od władzy oszołomów, miasto i region nadrabia stracony czas, jak ruszą kopalnie to rozwój jeszcze przyspieszy. Przydala by się elektrownia w pobliżu np "LUBLIN 1" - 4 x 900 MW A w mieście nowe drogi i obwodnice, Lotnisko, Stadion, Basen, Teatr. Oby tak dalej !!!  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Było by więcej lotów gdyby ceny nie były dwa razy droższe niż Krakowa czy Warszawy. Na prawdę musi być aż taka różnica? Z czego to wynika?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Śmiać się chce z takiego porównania. Świdnik 19 000 tyś Rzeszów 60 000 tyś. TO jest inny wymiar. Nigdy nawet nie zbliżymy się do Rzeszowa. Tego typu porównania to leczenie swoich kompleksów. Lublin przez 20 lat stał w miejscu gdy w tym czasie Rzeszów rozwijał się bardzo szybko. Teraz żeby to nadrobić nie wystarczy obwodnica i lotnisko. Trzeba przyciągnąć firmy, które by tu inwestowały ale na to się nie zanosi. Wszyscy omijają ten region szerokim łukiem. Trzech największych pracodawców tutaj to upolitycznione urzędy, galerie handlowe i sklepy lidlobiedronkowe.  W Rzeszowie jest całkiem inaczej. Kto był ten wie o czym mówię.
W Rzeszowie i okolicach bywałem regularnie przed 30 laty - teraz czasami przejazdem lub przelotem. W tych statystykach jest jeszcze jedno kardynalne niedomówienie, które może świadczyć o tym, iż Dziennik przedrukował tylko info z newslettera rzecznika PLL, a jest tą informacją populacja zamieszkująca oba te tereny, bo tu w Lublinie jest nas 2 razy więcej niż w Rzeszowie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest 2 razy wiekszy od Rzeszowa, od kiedy odsunięto od władzy oszołomów, miasto i region nadrabia stracony czas, jak ruszą kopalnie to rozwój jeszcze przyspieszy. Przydala by się elektrownia w pobliżu np "LUBLIN 1" - 4 x 900 MW A w mieście nowe drogi i obwodnice, Lotnisko, Stadion, Basen, Teatr. Oby tak dalej !!!
Ty tak na żarty czy poważnie?   Człowieku, PLL nie zaczął jeszcze nawet wykupywać obligacji wyemitowanych na budowę lotniska i to pomimo, że już dawno zapadły pierwsze terminy wykupu.   To, że na prośbę PLL terminy zostały przesunięte nie oznacza, że coś się upiekło czy też zostało umorzone.   Jak ruszą kopalnie, elektronie i inne medialne przedsięwzięcia, to złotówki z tego nie zobaczysz w Lublinie.   Reszta przez ciebie wymieniona jest kwiatkiem do kożucha, którym są codzienne gigantyczne korki pomiędzy "sypialniami" naszego miasta.   Te ponad 2,2 miliarda oficjalnych niedoborów finansowych i zobowiązań miasta trzeba będzie jakoś zbilansować z dochodami i kosztami, a do tego dochodzi jeszcze drugie tyle w postaci strat i zobowiązań jednostek z tzw. bilansu skonsolidowanego.   Szczerze powiedziawszy, to gdybym nawet tak jak Ty był na budżetowym garnuszku, to w zakresie rzeczowym inwestycji potrafiłbym być w opozycji to tej układowej propagandy sukcesu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BudŻet trollu internetowy opłacany przez Korwina jesteś żałosny, przestań wypisywać w internecie te wszystkie kłamstwa i zgrywać speca od wszystkiego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rzeszów ma 3 krotnie wieksza liczbe pasazerów a oni podneicają sie ze lublin ma wzrost mikropskopijny wzrost a rzeszow 4 tysieczny zjazd.  faktycznie ejst sie z czego cieszyć.;/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~BudŻet~ jak będziesz dalej czytać głupawe kolorowe gazety i się z nich uczyć, to ci całkiem mózg zaniknie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy  jeszcze kiedys polecimy  do LIverpoolu   z Lublina ??? Odpadna przymusowe kursy do Rzeszowa czy W-wy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko daje nam wieksze mozliwości i siłe przetargową  żeby inwestorów ściągnąć także domyślam sie  ze w rozmowach jest to atut największy naszego miasta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeszcze w 2005 roku lotnisko Rzeszów obsługiwało mniej niż 40 tysięcy pasażerów rocznie. Teraz dopłacają liniom lotniczym to osiągnęli ponad 500 tysięcy. Więc i długi coraz większe. Ale o długach ludzie w Rzeszowie milczą :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuje uruchomienie połączenia Lublin- Bristol poniewaz w Rzeszowie w porze zimowej  zawieszaja te loty. Ludzie  z lubelskiego i okolic muszą latać albo Modlin  albo Kraków. pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za Idiota ten artykuł pisał?? I znowu rozpoczynacie wojnę Lublin kontra Rzeszów? Ktoś chce sobie wyleczyć kompleksy? No po co? Co to da? Jaki to ma sens? Żaden...  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~BudŻet~ jak będziesz dalej czytać głupawe kolorowe gazety i się z nich uczyć, to ci całkiem mózg zaniknie.
Sam zmień lektury, bo delikatnie mówiąc piszesz w tym temacie jakby od rzeczy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
LUBLIN-MONACHIUM
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeszcze w 2005 roku lotnisko Rzeszów obsługiwało mniej niż 40 tysięcy pasażerów rocznie. Teraz dopłacają liniom lotniczym to osiągnęli ponad 500 tysięcy. Więc i długi coraz większe. Ale o długach ludzie w Rzeszowie milczą :)
Tyle, że oni z oficjalnymi dopłatami mają o połowę mniejsze straty niż PLL  "bez" dopłat.   Jeżeli zaś idzie o informacje związane z funkcjonowaniem poszczególnych cywilnych portów lotniczych, to tak się składa, że znajdziesz je bez większych problemów poza oczywiście "naszym" lotniskiem - mam oczywiście na myśli tzw. domenę publiczna, a nie KRS, w którym średnio po 7 miesiącach od zamknięcia roku budżetowego dostępne są wszystkie informacje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Też chętnie skorzystałabym z lotniska Lubin, ale nie ma połączeń do Bruksela-Charleroi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...