Na nagraniu motocyklisty około 7 minuty widać jak się odwraca i za nim stoi samochód i kolejny motocyklista dlaczego wcześniej nie włączyło się zielone światło?
|
|
system to bubel, należy zawiadomić UE by odebrać dofinansowanie a winnych urzędników wsadzić do pierdla
|
|
tak koniecznie niech ktoś z pisu zawiadowi UE
|
|
"Jednym z częstszych problemów jest ten, który można zaobserwować na Al. Racławickich, gdzie zamiast tzw. zielonej fali zdarza się czerwona."
jednym słowem - NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO :D
|
|
Ot kolejna "dobra zmiana" ...........
|
|
no Panie ale teraz pojechałeś z tekstem.... Na Gęsiej nie było zielonego na wprost- no i tu masz rację. I na wprost nie było, w lewo nie było, w prawo nie było i do tyłu też nie było... Pozwolę sobie zauważyć że od 23-ciej w nocy sygnalizacja działa na pulsie i jest tylko żółte migające |
|
proponuję wybrać się w teren lub dowiedzieć się czego kolwiek z inżynierii ruchu lub transportu. Każda pętla indukcyjna w Lbnie "montowana" jest jako skośna. Gość wyraźnie stoi po skosie względem pętli. Auto mniej więcej 10-20cm przed pętlą. Ludzie czy tak ciężko wygooglować pojęcie pętli i czegoś dowiedzieć się a potem o tym pisać bądź robić artykuł w prasie? |
|
Pan Kieliszek bajki opowiada. 1:34, 2:30 i 11:25 - widać wyraźnie, że motocykl stoi tuż PRZED linią zatrzymania, a więc jak najbardziej prawidłowo. Gdzie miał się zatrzymać? 10 m przed linią? Skąd kierujący ma wiedzieć, gdzie jest ten magiczny czujnik?
|
|
Identycznie miałem rowerem na skrzyżowaniu Zana z Nadbystrzycką
|
|
Dosłownie skrzyżowanie wcześniej - Kraśnicka / Zana / Morwowa - na lewoskręcie w Morwową samochodów "jak mrówków". Po 10 minutach kierowcy zaczęli zjeżdżać na środkowy i na następne skrzyżowanie. To było jakieś 2 tygodnie temu, też chyba mam gdzieś nagranie (o ile nie skasowałem). Czujnik nie zauważył.... lawety, busa i masy osobówek?
|
|
He, he a myślałem, że tylko mnie czujniki tam nie widziały. Ja ostatecznie pojechałem na czerwonym
|
|
ciekawe. przed skrzyżowaniem widać pętlę przez, którą przejeżdża motocyklista (ciemne paski w kształcie przypominającym rąb) i faktycznie staje za nią. teraz będę się dokładniej przyglądał tajemniczym kreskom na asfalcie rodem z archiwum x.
na moje inżynierskie oko to ktoś spaprał tą pętle. może powinna być bliżej linii warunkowego zatrzymania, powinna być większa i inaczej ułożona. motocyklista staną tuż za nią, a jak za nim zatrzymał się samochód w bezpiecznej odległości (1-1,5m) to pętla nie widziała też samochodu. i koreczek jak marzenie.
krótki artykuł jak korzystać z nowoczesnych skrzyżowań czego znaczna część kierowców nie potrafi.
***s://***zdamyto.com/b/kos/56
też nie miałem o tym pojęcia bo jak się uczyłem jeździć jeszcze tego nie było. edukacja całe życie. mam nadzieję, że uczą o tym teraz w szkołach jazdy.
|
|
Podobne sytuacje zdarzają się na "lewoskręcie" ze Spółdzielczości Pracy (od strony Lubartowskiej) w Smorawińskiego. Na zielone w lewo czasem trzeba stać kilka kolejek.
|
|
Motocyklista dobrze się zatrzymał, tuż przed linią warunkowego zatrzymania, widać to na filmie. Mijając czujnik powinien system wyłapać pojazd ale z motocyklami różnie to działa. Więc nie jest to wina kierowcy motocykla, chyba że powinien podkuć sobie podeszwy blachą.
|
|
bzdura pracowalem przy budowach sygnalizacji -wystarczy zrobic szersza petle i rower bedzie zauwazony plus dodatkowe petle wczesnsiej ok 100m i po klopocie ,ale po co myslec?
|
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|