Pan Grzegorz wybitną wiedzą i wyobraźnią się nie popisał. Likwidacja tego buspasa spowodowałaby jedynie przesunięcie się korka - ciągnąłby się on rano od skrzyżowania JPII z Filaretów aż do skrzyżowania z Armii Krajowej i w efekcie kierowcy staliby na zlikwidowanym buspasie czekając na możliwość zjazdu ze skrzyżowania. Mamy więc do czynienia z typowym przykładem syndromu psa ogrodnika - sobie nie zrobię lepiej to przynajmniej inni (ci w MPK) niech też mają gorzej.
Dla takich ludzi mam tylko jedną radę - jedyną przyczyną korków jest nadmiar samochodów, chcesz mniejszych korków odspawaj się od fotela.
|
|
Na Tysiąclecia szykują już to samo. Dalej głosujcie na włodarza bo to największy bohater ostatnich lat.
|
|
Nikt mi nie będzie mówił czymmam jeździć. Muszę korzystać z samochodu. Do firmy jeżdżę z laptopem (na którym pracuję również w domu), mam na nim pozapisywane różne dokumenty niezbędne do funkcjonowania firmy, nie zamierzam przez jakiegoś niezdolenego do jazdy samochodem lewaka oberwać w autobusie od udającego narodowca dresa i stracić komputer. Wożę ponadto z sobą nieraz plik różnych papierów. Odbieram dzieci ze szkoły, zawożę je na zajęcia pozalekcyjne, w trakcie pracy muszę nieraz służbowo podjechać w kilka różnych miejsc. Po pracy robię i zawożę zakupy starym, niepełnosprawnym schorowanym dziadkom. Gdybym nie mógł korzystać z samochodu i byłbym zdany na korzystanie z komunkacji publicznej doby by mi zabrakło na załatwienie wszystkich spraw.
|
|
Tylko dziwne, że przy wyłączonej sygnalizacji korki znikają przy takiej samej ilości samoachodów. |
|
Widzicie jakich mamy mundrych projektantów i rządzicieli miasta, że autobus musi stać w korku żeby dostać się do buspasa który to jest przyczyną tegożesz korka.
|
|
Każdy zdrowomyślący wie o tym. Nie trzebabyś prorokiem. |
|
Cała ta historia to doskonały przykład na idiotyzm obecnego funkcjonowania Unii Europejskiej i idiotyzm każdego socjalizmu zawsze i wszędzie. Po realizacji zadania okazało się, że popełniono błąd, zdrowy rozsądek podpowiada, że powinna być możliwość skorygowania błędu. I co? I SIĘ NIE DA ! Pod rygorem najdotkliwszej kary czyli utraty dotacji. Jeżeli przewidziano rozwiązanie X, zapłacono za rozwiązanie X, to rozwiązanie X musi trwać. Na szczęście po pewnym okresie ten obowiązek w prawie unijnym znika i skrzyżowanie będzie można przebudować, ale co się ludzie wcześniej namęczą to ich. Socjalizm to aberracja umysłowa.
|
|
Dokładnie. Człowiek po to pracuje, żeby móc podróżować w komfortowych warunkach a nie z plepstem użerać sie i walczyć o miejsce. |
|
wystarczy zlikwidować darmowe parkingi dla urzędników przy urzędach i po kłopocie, tylko same korzyści, a i miasto będzie miało dodatkowe środki z płatnych miejsc
|
|
Hahaha, bardzo dobrze. Mam nadzieję, że w tych korkach stoją tez mendy popierające buspasy.
|
|
Ta komunikacja już jest niewydolna i niechodzi o korki tylko o liczbę autobusów i trolejbusów , siatkę połączeń
|
|
Wyższe o 100% OC powinno odrobinę rozładować problem nadmiernej ilości aut w tym rejonie. Pozdrawiam.
|
|
Lublin dla, tych, których nie stać na samochód, dodatkowo zarezerwować pasy dla tęczowych. Inni won z Lublina, albo na ścieżkę zdrowia (dreptak).
|
|
Wystarczy zezwolić w godzinach szczytu na użytkowanie buspasa 7:00-9:00 i po sprawie.
|
|
Wyrzucić Żuka i Kieliszka a wybrać kogoś z PIS i zaraz zlikwidują te buspasy. PO odleciało od rzeczywistych problemów mieszkańców i dla nich nawet proste sprawy są niemożliwe do wykonania. Tak jak ich wspaniałe dzieło, słupy trakcyjne usytuowane w jezdni na Poczekajce, które też są nie do ruszenia, bo Unia się obrazi...
|
|
Buss-pas, pedał-pas, debil-pas i nie będzie korków ani ruchu.
|
|
spokojnie w 2018 chyba można będzie przerobić rondo - minie okres ochronny unijnego projektu
|
|
to jest na zasadzie przedszkolnego ''nie! bo nie!''. to jakieś ''Alternatywy 4 '' czy ''Miś"? jakie profilowanie!!??!! dajcie ludziom żyć! dotację to powinni zabrać za ten wymysł.
|
|
Zauważyyłem, że władze naszego miasta kochają robić scieżkę rowerową, buspasy ale żeby poszerzyć ulice i zrobić dodatkowe pasy dla samochódów to już nie. Bo zazwyczaj musi być ścieżka rowerowa po obu stronach ulicy, z których mało kto korzysta, a samochody niech się cisną na jednym pasie. Ciekawe co by pan Kieliszek powiedział gdyby musiał codziennie rano jeździć tędy do pracy. I jak słyszę, że na Głębokiej, Racławickich, Lipowej, Narutowicza mają być buspasy to krew mnie zalewa.
|
|
Jeszcze nigdy nie usłyszałem z ust rzecznika że coś zrobimy by pomóc. zawsze jest jakieś dziecinne tłumaczenie. a to że system nie działa dobrze bo jest za duży ruch, a to system sie uczy, a to nie zgodne z dyrektywą albo że kierowcy są głupi i nie będą wiedzieli jak skręcać. co za typ został powołany na to stanowisko. kompromitacja
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|