Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Do stolicy w 1,5 godziny. W końcu coś drgnęło w sprawie przebudowy torów

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 2 lutego 2017 o 08:27 Powrót do artykułu
A co z pociągami lokalnymi na trasie Lublin - Dęblin? Piszecie o dalekobieżnych ale dla uczniów dojeżdżających do szkół w Lublinie i Puławach oraz dla wielu pracowników np. Zakładów Azotowych brak pociągów lokalnych czy komunikacji zastępczej to będzie dramat. A takich ludzi jest dużo. Wystarczy tylko wyjść z redakcji mieszczącej się w Lublinie i przejechać rano do Dęblina. I zobaczycie, że pociągi są pełne. A w artykule ani słowa o pociągach lokalnych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dokładnie zamknięcie zamknięciem ale co z tyloma ludźmi kursującymi w relacji Dęblin-Puławy-Nałęczów-Lublin i na odwrót ? Pkp zapewni jakieś busy, autobusy czy co innego czy będzie na żywioł każdy sobie ?? Jeżeli zapewni to jak to będzie wyglądać bo jak bus ma ruszać z Dęblina i po drodze zalatywać do każdej małej miejscowości na której zatrzymywał się lokalny pociąg to podróż Dęblin-->Lublin z 5 godzizn potrwa !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oszczędności nie dziwią. W końcu oszacowanie było za poprzedniej ekipy, a przychylność swoje kosztowała. I to nas kosztowała.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Oszczędności nie dziwią. W końcu oszacowanie było za poprzedniej ekipy, a przychylność swoje kosztowała. I to nas kosztowała.
czytaj uważnie... albo wytrzeźwiej jak ci się skończy 500-, pismatołku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeźeli Otwock to juź Warszawa, dojedziemy w 45 min
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Oszczędności nie dziwią. W końcu oszacowanie było za poprzedniej ekipy, a przychylność swoje kosztowała. I to nas kosztowała.
No i zachowujesz się jak Putin, jego lizusy i rosyjskie służby specjalne. Po co uprawisz taką bolszewicką propagandę i siejesz nieprawdziwe informacje? Poczytaj sobie jakie były oszczędności za poprzedniej ekipy. Jak ktoś chce zrobić przekręt to zrobi i teraz. Trzeba tylko patrzeć na ręce władzy, KAZDEJ władzy. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oszczędności są bo kolej rezygnuje np. z wiaduktów, przaykład: w Miłocinie :) Fajna ta przebudowa, zamiast zrobić raz a dobrze to robią po łebkach. Nie zdziwię się jak zamiast 160km/h na całej trasie zrobią punktowe ograniczenia prędkości. Jeśli tak, to 1,5h pociągiem do warszawy to zobaczycie, jak sobie narysujecie na kartce, hehehe
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ty pomatołku?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak jest Pisiory to jedna wielka patologia, która niejest w stanie tego zrobić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamiast modernizować kolej za pomocą tej samej technologii powinno się sięgać po nowe rozwiązania np kolej magnetyczna czy hyperloop. Wy się cieszycie, że Lublin-Warszawa w 1,5h, a nasi południowi sąsiedzi planują skrócić podróż z Bratysławy do Budapesztu do 10 minut.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
sylwester dmoch napisał:
No i zachowujesz się jak Putin, jego lizusy i rosyjskie służby specjalne. Po co uprawisz taką bolszewicką propagandę i siejesz nieprawdziwe informacje? Poczytaj sobie jakie były oszczędności za poprzedniej ekipy. Jak ktoś chce zrobić przekręt to zrobi i teraz. Trzeba tylko patrzeć na ręce władzy, KAZDEJ władzy.
A zwłaszcza tej która jest w danym momencie przy korycie !!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w jakim idiotycznym celu dzieli się całą trasę na osiem odcinków wykonywanych przez różnych wykonawców ?!?!?!
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: